Resultaten 1 tot 4 van de 4
    1. #1

      Standaard Luchtmassameter aansluiten na motorwissel 1.8TFSI>2.0TFSI

      Hallo!

      Ik heb een motor swap gedaan van 1.8 tfsi naar 2.0 tfsi van BYT naar de CDL motor
      nu heb ik alles aan kunnen sluiten en alles zover omgepint op de ecu,

      maar alleen de luchtmassameter krijg ik niet werkend.

      via het schema van mijn oude motor moeten er 5 kabels aangesloten worden, en volgens het nieuwe schema maar 3 kabels.

      weet iemand hoe deze nu echt aangesloten moet worden ?

      zie bijlage voor beide schema's.
      bij beide schema's komt op pin 3 12v voeding
      Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

    2. #2

      Standaard re: luchtmassameter aansluiten na motorwissel 1.8TFSI>2.0TFSI

      In wat voor auto heb je die wissel gedaan?
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

    3. #3

      Standaard re: Luchtmassameter aansluiten na motorwissel 1.8TFSI>2.0TFSI

      In een Audi a3 uit 2007. 1.8 tfsi BYT

      alvast heel erg bedankt voor je snelle reactie!

      de CDL draait op een golf 5 gti ecu. is op die ecu gemapt.
      Laatst gewijzigd door paulos01; 13-01-20 om 20:12.

    4. #4

      Standaard re: Luchtmassameter aansluiten na motorwissel 1.8TFSI>2.0TFSI

      Audi's zijn niet allemaal hetzelfde, daarom hebben we hier subforums voor elk type. Verplaatst naar het 8P-subforum, voortaan graag hier de vragen over deze auto neerzetten.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •