Misschien dat iemand dit weet, maar mijn auto heeft een revisie gehad, voordat hij deze revisie had was hij onderin de toeren (tijdens het opbouwen) heel rauw, dat is nu zeker weten weg (maar hierdoor ben ik vaak sceptisch over geluiden die ik uit mijn auto hoor komen).

maar vandaag merkte ik dit: (de auto was warm, koelvloeistof 90c, olie 105c)

https://www.youtube.com/watch?v=UF4ME6L2A-o

Is het geluid wat je hoort zodra ik het gas los laat gewoon wat onverbrande brandstof die een hete uitlaat raakt (op veel hoger volume, herkenbaar van de veel duurdere RS wagens) of is dit iets waarvoor het toch de moeite waard is om er met de computer aan te gaan hangen/langs te garage te gaan?

Er zit een originele Audi uitlaat onder met wel een interessante 'bypass' om de middendemper.

WhatsApp Image 2020-01-21 at 20.33.32.jpg
Uitvoering:
1.8TFSI Quattro (6H) (met het gen2 blok, die dus heel veel olie gaat gebruiken met ~100K+ op de klok, de cilinderkop, zuigers, distributie en turbo zijn vervangen tijdens de revisie)

Als de auto eenmaal warm is lijkt hij het perfect te doen (als je hem een beetje gas geeft wel een grote sprong in vermogen bij ~2500-3000 toeren), als hij echt koud is wil hij nog wel eens wat inhouden.