Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Onderspoiler voor afneembare trekhaak

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2015
    Leeftijd
    24
    Posts
    10
    Kudos
    0

    Standaard Onderspoiler voor afneembare trekhaak

    Beste Audinaten,

    Ik heb een afneembare Bosal-Oris trekhaak op een 2011 Sportback gemonteerd. De trekhaak zit nu keurig achter het raamwerk van de bumper wanneer je de standaard spoiler verwijdert. Nu ben ik dus op zoek naar een onderspoiler met afneembaar klepje. Klopt het dat dat onderdeel 8P0807434C is voor een normale Sportback met dubbele uitlaten?


    Weet iemand waar ik een gebruikt exemplaar zou kunnen vinden? Misschien een specifiek sloopbedrijf? Online kan ik geen gebruikte exemplaren vinden en nieuw bij de dealer kost hij 170 euro.

    Alvast bedankt!

    Dey

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Onderspoiler voor afneembare trekhaak

    Je kunt het gat erin zagen.

    Ik heb nog een originele diffuser met gat voor trekhaak, ben zelf naar een s-line diffuser gegaan en heb daar ook een gat in moeten zagen. De ori diffuser mag je voor een 10je van me overnemen als je wilt. Mail me even op email uit mn handtekening hieronder (henkkeumusaudi@gmail.com)





    Laatst gewijzigd door henkkeumus; 02-06-20 om 11:50.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2015
    Leeftijd
    24
    Posts
    10
    Kudos
    0

    Standaard Re: Onderspoiler voor afneembare trekhaak

    Hallo Henk,

    Dank voor je bericht. Ja een gat erin zagen is mogelijk, maar dat vind ik geen optie omdat ik standaard zonder haak wil rijden.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Onderspoiler voor afneembare trekhaak

    Ah zo, ik ben in al mn jaren nog niet zo'n diffuser tegengekomen, maar ze zullen vast wel bestaan .

    Succes met zoeken!

  5. #5

    Standaard Re: Onderspoiler voor afneembare trekhaak

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkkeumus Bekijk Berichten
    Ah zo, ik ben in al mn jaren nog niet zo'n diffuser tegengekomen, maar ze zullen vast wel bestaan .

    Succes met zoeken!
    Beste,

    Ik heb inmiddels het juiste artikelnummer gevonden, echter is dit onderdeel weer nergens te krijgen. Wel bij de dealer voor 250€ ongeveer.
    Sinds gisteren heb ik een afneembare trekhaak in mijn bezit, met de module erbij. Alleen weet ik niet hoe of wat ik dit precies moet aansuiten. @henkkeumus heb jij enig idee hoe je dat destijds hebt gedaan? Of heb je toevallig een schema?

    Alvast bedankt,

    Gilles


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •