Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Opvangbak vol water / water bij reservewiel

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Opvangbak vol water / water bij reservewiel

    In onze A3 cabrio (8p) stond water bij het reserve wiel (flinke plas). Kennelijk zit er links en rechts een afvoerbak en de bak links zat vol water.
    De garage heeft de stop uit de bak gehaald en daar liep nog flink wat water uit. Kennelijk is de afvoer van de bak verstopt.
    Lijkt een beetje brute oplossing en begrijp nog niet hoe water vanuit bakje naar reservewiel kan lopen. Verder was het achter de leuning links achter ook vochtig.
    Graag advies of dat ik dit zo kan laten en of tips hoe ik de afvoer moet schoonmaken. Zijn er andere afvoerpuntjes die ik meteen moet nalopen?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Opvangbak vol water / water bij reservewiel

    Wij hebben hetzelfde probleem gehad. Bij nader eigen onderzoek bleek dat de kitrand van het raam met name in de hoeken niet goed meer was. Dus bij een goede bouwmaterialenhandel een rubber kit gekocht, in de koker, ramen in de bochten afgeplakt. Netjes kitten en afwerken en voor 15 piek was het lek boven. Geen last meer sindsdien. Of dit ook jouw probleem is weet ik niet maar goed kijken rondom de ruit heeft mij laten zien waar het probleem zat. Succes!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •