Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Instrumentenpaneel werkt niet meer

  1. #1

    Standaard Instrumentenpaneel werkt niet meer

    Bij mijn audi a3 2.0 tdi bj 2004 doet mijn hele dashboard ineens niets meer kan niks aflezen en meters werken ook niet meer .
    Wil de kijken of er een zekering kapot is maar waren allemaal heel .
    Kan en is er nog iets wat ik kan controleren of word het een nieuw duur dashboard .

  2. #2
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard re: Instrumentenpaneel werkt niet meer

    Auto start verder wel?
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  3. #3

    Standaard Re: Instrumentenpaneel werkt niet meer

    auto start en rijd gewoon heb alleen verkeerde bj ingevuld sorry hij is van 2008
    Laatst gewijzigd door jana3; 07-11-20 om 15:09.

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Instrumentenpaneel werkt niet meer

    Even laten uitlezen met VCDS.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: Instrumentenpaneel werkt niet meer

    kan dat bij de dealer of kan iemand dit in de buurt van denbosch waalwijk mijn tellers en meters doen het dus niet


  6. #6
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Instrumentenpaneel werkt niet meer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jana3 Bekijk Berichten
    kan dat bij de dealer of kan iemand dit in de buurt van denbosch waalwijk mijn tellers en meters doen het dus niet
    Iedereen met VCDS kan het doen voor je. In Den Bosch kan je bij @Carpediem terecht.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  7. #7

    Standaard Re: Instrumentenpaneel werkt niet meer

    Is het je nog gelukt? Ik heb hetzelfde probleem

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Instrumentenpaneel werkt niet

    Beste Audi Forumleden,

    Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Onlangs ben ik een probleem tegengekomen met mijn Audi S3 8P waarvan ik vermoed dat sommigen van jullie er ervaring mee hebben, ik kan niet de enigste zijn denk ik zo. ik had namelijk al gekeken dat het een voorkomend probleem was.

    Het probleem waar ik mee te maken heb, betreft het dashboard van mijn Audi S3 8P. Nadat ik de auto een paar dagen niet had gebruikt, ontdekte ik dat alles op het dashboard was gestopt met werken - geen verlichting, geen brandstofmeter, geen toerenteller en geen snelheidsmeter die mijn snelheid weergeeft. De auto start echter wel zonder problemen.

    Ik heb de auto laten uitlezen, maar helaas kwam er niets naar voren in de diagnose. De technici had geen toegang tot VCDS uitlees apparaat. Vervolgens heb ik de batterij vervangen door een nieuwe, maar het probleem blijft bestaan. Ik heb ook gecontroleerd en bevestigd dat er inderdaad 12 volt naar het dashboard gaat.
    Ik richt me tot de Audi-community in de hoop dat iemand een vergelijkbaar probleem heeft gehad of inzichten heeft in hoe dit op te lossen. Alle advies, suggesties of stappen voor probleemoplossing worden zeer op prijs gesteld.

    Alvast bedankt voor jullie hulp.
    Met vriendelijke groet,

    Timon van Asten

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •