Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Gezocht iemand die multi stuur wil inbouwen

  1. #1

    Standaard Gezocht iemand die multi stuur wil inbouwen

    Dag forumleden,

    Op dit moment heb ik geen multi stuur in mijn auto maar ben ik bijna op een koop over gegaan.

    Ik heb een stuur op het oog met multi knoppen 3 spaaks zonder airbag ( De oude zou erin moeten passen )

    Mijn vraag is of iemand dit tegen betaling zou willen inbouwen? Omgeving maakt mij niet veel uit.

    (Gaat over een a3 2007)
    Alvast bedankt

  2. #2
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.125
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard re: Gezocht iemand die multi stuur wil inbouwen

    Dat kan natuurlijk iedere garage voor je doen, maar vraag is (a) aan wie je jouw auto toevertrouwt en (b) hoeveel je bereid bent te betalen.

    In omgeving 's-Hertogenbosch zitten Coen Donkers | Audiparts Veghel en forummer @Carpediem (voor mij het meest dicht bij en uitermate tevreden over). In Utrecht @Leon . In het oosten @derBastler . In Noord-Holland kan @Jurgh je helpen. En dan zijn er vast nog veel namen die ik nu vergeet te noemen of die ik niet ken. Succes
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  3. #3
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Gezocht iemand die multi stuur wil inbouwen

    De vraag is of je ook de juiste stuurmodule hebt. Heb je nu boardcomputer en cruisecontrol, dan heb je in de meeste gevallen ook de juiste module.

    Ler er op dat je bij het stuur ook de kabeltjes van de stuurbediening hebt.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor her reageren!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Dat kan natuurlijk iedere garage voor je doen, maar vraag is (a) aan wie je jouw auto toevertrouwt en (b) hoeveel je bereid bent te betalen.

    In omgeving 's-Hertogenbosch zitten Coen Donkers | Audiparts Veghel en forummer @Carpediem (voor mij het meest dicht bij en uitermate tevreden over). In Utrecht @Leon . In het oosten @derBastler . In Noord-Holland kan @Jurgh je helpen. En dan zijn er vast nog veel namen die ik nu vergeet te noemen of die ik niet ken. Succes
    Enig idee wat een garage hiervoor zou kunnen tellen? Vandaar dat ik uit voorzorg de forumers al aanspreek😁 ik wil best iemand 50/per u geven of een vaste hogere prijs mijn garage telt uit ervaring relatief hoge uur prijzen.

    Bedankt alweer!

    Bedankt voor het reageren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    De vraag is of je ook de juiste stuurmodule hebt. Heb je nu boardcomputer en cruisecontrol, dan heb je in de meeste gevallen ook de juiste module.

    Ler er op dat je bij het stuur ook de kabeltjes van de stuurbediening hebt.
    Kan ik ergens aan opmerken of ik deze al bezit? En is dit gewoon een kabelset die ik moet kopen of hoe moet ik dat zien?

    Bedankt.
    Laatst gewijzigd door tom; 28-01-21 om 11:04.

  5. #5
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Gezocht iemand die multi stuur wil inbouwen

    Je kunt zien of je CC hebt. De module kun je niet zien. Die kun je uitlezen met vagcom en aan de hand van onderdeelnummer kun je zien of je stuurbediening kunt coderen in de module.

    Als je in de buurt van Haarlem woont, kan ik je ermee helpen. Heb het vaker gedaan
    De kabels zitten trouwens vast aan de stuurknoppen. Zo niet, dan stuur niet kopen.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem


  6. #6

    Standaard Re: Gezocht iemand die multi stuur wil inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Je kunt zien of je CC hebt. De module kun je niet zien. Die kun je uitlezen met vagcom en aan de hand van onderdeelnummer kun je zien of je stuurbediening kunt coderen in de module.

    Als je in de buurt van Haarlem woont, kan ik je ermee helpen. Heb het vaker gedaan
    De kabels zitten trouwens vast aan de stuurknoppen. Zo niet, dan stuur niet kopen.
    Bedankt weer voor de snelle reactie!

    Duidelijke taal! Het stuur dat ik wilde kopen heeft echter geen kabels. Nu heb ik op twee anderen gereageert. Als ik een complete in bezit heb zal ik je een bericht sturen. Als je me er mee zou kunnen helpen (uiteraard tegen een redelijke vergoeding) zou ik fijn vinden.

    Groet!

  7. #7
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Gezocht iemand die multi stuur wil inbouwen

    Toch raar dan dat er knoppen zitten maar geen kabels. Laat me weten als je er een hebt gevonden.
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Gezocht iemand die multi stuur wil inbouwen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yuxel Bekijk Berichten
    Toch raar dan dat er knoppen zitten maar geen kabels. Laat me weten als je er een hebt gevonden.
    Zou deze passen en mijn airbag werken?

    https://www.marktplaats.nl/a/auto-on...reviousPage=lr


    Ik heb nu zelf niet die ronde maar de geupgrade variant origineel met dezelfde vorm als die zoals het uitziet.


    Alvast bedankt weer

  10. #9
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Gezocht iemand die multi stuur wil inbouwen

    Volgens mij moet deze passen. Kun je een foto plaatsen van je huidig stuur?
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •