Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Welke interieurdelen leverbaar in chrome?

  1. #1

    Standaard Welke interieurdelen leverbaar in chrome?

    Welke delen van het interieur kun je origineel in het chrome/staal/aluminium krijgen? Ik bedoel van instap strips tot afdek kapjes, pedalen enz.

    Gaat over een audi a3 8p van 2007 3 deurs


    Edit:

    Nog een vraag past een facelift interieur ( stoelen en achterbank ) in mijn auto?
    Laatst gewijzigd door AudiA4S4RS4; 07-02-21 om 19:36.

  2. #2
    Duckati's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    74
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Smile Re: Welke interieurdelen leverbaar in chrome?

    Alle interieurs van de 8P-modellen zijn volgens mij uitwisselbaar.
    Ik heb nu een leder sportinterieur uit een 2007 Quattro in m'n A3 Attraction uit 2011 gezet, sportstoelen, achterbank, deurpanelen, alles paste, ook de stekkertjes.
    Het dashboardkastje dat nog aan een scharnier hier heb ik vervangen door een uit een platgereden A3 van de sloop, ook dat was een wat ouder model, in die auto zat ook een wat mooiere interieurverlichting, ook die zit nu in mijn auto.

    In mijn vorige A3 (een Ambition) zaten mooie aluminium strips op de deurpanelen en rond de pook.
    Laatst gewijzigd door Duckati; 16-02-21 om 09:08.
    A3 1.6 TDI stage I - 140pk

  3. #3

    Standaard Re: Welke interieurdelen leverbaar in chrome?

    Dank voor het reageren in de informatie,

    Bezit je een 3 of 5 deurs? Ik heb zelf een 3 deurs van de 3 deurs zijn er tog 3 facelifts?

    [Edit correctie]
    Laatst gewijzigd door AudiA4S4RS4; 23-02-21 om 20:32.

  4. #4
    Duckati's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    74
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke interieurdelen leverbaar in chrome?

    Ik heb nu een 5-deurs, mijn vorige was een 3-deurs. Die vond ik wel mooier dan de 5-deurs maar was wat minder praktisch.
    Volgens mij passen ook voor de 3-deurs van alle bouwjaren alle interieurs door elkaar.
    Die van mij is onderhand ook een rijdende verzameling onderdelen uit verschillende sloop-auto's en van MP.

    Even op Wikipedia gekeken, en inderdaad 2x een facelift, 3 "soorten" dus, kleine gril, single frame gril en later nog wat aanpassingen.
    A3 1.6 TDI stage I - 140pk

  5. #5

    Standaard Re: Welke interieurdelen leverbaar in chrome?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duckati Bekijk Berichten
    Ik heb nu een 5-deurs, mijn vorige was een 3-deurs. Die vond ik wel mooier dan de 5-deurs maar was wat minder praktisch.
    Volgens mij passen ook voor de 3-deurs van alle bouwjaren alle interieurs door elkaar.
    Die van mij is onderhand ook een rijdende verzameling onderdelen uit verschillende sloop-auto's en van MP.

    Even op Wikipedia gekeken, en inderdaad 2x een facelift, 3 "soorten" dus, kleine gril, single frame gril en later nog wat aanpassingen.
    Bedankt voor de reactie, goed om te weten dat er dus tog inderdaad veel overeenkomsten tussen de 2 model autos zijn.

    Maandag komt mijn lederen interieur + s-line hemel (zwarte hemel want die van mij is beige) binnen. Welk multifunctioneel stuur vind jij mooi en past? Die van mij is op het moment niet multi maar wil er tog een laten retro fitten.


  6. #6
    Duckati's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    74
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke interieurdelen leverbaar in chrome?

    Het nadeel van de meeste aangeboden sturen is dat er geen kap bijzit, logisch ook want die zijn gelijk met de airbag geploft.
    Wat ik persoonlijk de mooie vind zijn de 3-spaaks sturen met geperforeerd leer, maar dat is een kwestie van smaak.
    De airbagkap van een 4-spaaks past alleen dacht ik niet op een 3-spaaks, maar daar elders op dit forum wel wat over te vinden, ook over het plaatsen van multifunctionele sturen.
    Laatst gewijzigd door Duckati; 01-03-21 om 14:51.
    A3 1.6 TDI stage I - 140pk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •