Resultaten 1 tot 17 van de 17

Onderwerp: Gordels waar te krijgen?

  1. #1

    Standaard Gordels waar te krijgen?

    Hallo forumleden,

    Weet iemand waar ik zo snel mogelijk (liefst morgen) aan gordels kan komen? Ik ben namelijk bezig aan mijn interieur en alles ligt eruit en vergeten dat ik beige gordels heb.

    Liefste matchende op zwart lederen bekleding ( dus zwarte gordels als iets universeels zou werken is dat ook prima)

    Alvast bedankt voor de tips!

    Edit: betreft een a3 3 deurs 8p
    Laatst gewijzigd door AudiA4S4RS4; 07-03-21 om 15:42.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Onderdelenlijn van de Stiba, Coen Donkers, sloperijen in de buurt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Onderdelenlijn van de Stiba, Coen Donkers, sloperijen in de buurt.
    Bedankt voor het reageren ik heb er eens gekeken maar vind helaas geen set. Enig idee of het mogelijk is de gordels (voor een deel) te verven met een bepaalde verf? Ze zijn nu beige/zand kleurig en zouden dan zwart moeten worden.

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Het is nylon, dat is niet echt goed te verven.

    Op een zondagmiddag schiet je natuurlijk ook niet veel op, met een paar telefoontjes moet je morgen zo een set te pakken hebben.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Ik ga morgen eens wat bedrijven bellen. Moet ik ergens rekening mee houden? En wat is het beste alleen een band of geheel mechanisme? Ik weet uberhaupt niet of dit te scheiden is.


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Hele gordels kopen, en liefst uit een auto die niet door een crash aan zijn einde is gekomen. Ik zou als eerste bellen met Coen Donkers.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Bedankt voor de snelle reacties, ik ga morgen dan maar even bellen naar Coen Donkers. Hoop dat hij iets voor een redelijke prijs in de aanbieding heeft. Natuurlijk zal iets fatsoenlijks altijd wel iets kosten, maar beter dat dan bij een ongeluk door je raam vliegen.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Hele gordels kopen, en liefst uit een auto die niet door een crash aan zijn einde is gekomen. Ik zou als eerste bellen met Coen Donkers.
    Goedmorgen,
    Net gebeld met Coen Donkers hij heeft alleen een set engelse (alleen de band) hij zegt dat ik dit kan overzetten op het mechanisme. Alleen weet hij niet of engels gordels passen weet jij dit?

    Bedankt!

  10. #9
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Wat zou er anders zijn aan Engelse gordels? Het stuur zit aan de andere kant, de rest niet. Maar op 7zap.com kun je zelf onderdeelnummers vergelijken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #10
    Duckati's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    74
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Bijkomend voordeel is dat dan de linker gordel ook wat minder vaak is gebruikt.
    Passen overigens de gordels uit een Golf ook niet? Over het algemeen zijn dat soort dingen bij de VAG-merken hetzelfde.
    A3 1.6 TDI stage I - 140pk

  12. #11
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Of een Leon of Octavia. Zelfde platform.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  13. #12
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.301
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Artikelnummer voor gordels voor

    Audi a3 8P = 8p3857705
    VW Golf = 1K3857705
    Laatst gewijzigd door RBo; 08-03-21 om 12:09.
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  14. #13
    Duckati's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    74
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    A3 1.6 TDI stage I - 140pk

  15. #14

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Wat zou er anders zijn aan Engelse gordels? Het stuur zit aan de andere kant, de rest niet. Maar op 7zap.com kun je zelf onderdeelnummers vergelijken.
    Dank voor de reacties allemaal. Ik heb inderdaad de engelse variant gepakt die prima lijken te passen. 120 euro betaald valt wel mee wel zelf demonteren.

  16. #15

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Wat zou er anders zijn aan Engelse gordels? Het stuur zit aan de andere kant, de rest niet. Maar op 7zap.com kun je zelf onderdeelnummers vergelijken.
    Om er even op terug te komen zodat de rest het weet als ze inbouwen. Er zit wel verschil in, namelijk als je de gordel uit een rechtsgestuurde demonteerd moet je ervoor zorgen dat je die links installeert in je linksgestuurde auto, dan past die precies ik vraag me alleen af of het metalen klik stuk dan niet omgekeerd staat.

    Edits: klikte perongeluk al op plaatsen😁
    Laatst gewijzigd door AudiA4S4RS4; 09-03-21 om 13:41.

  17. #16
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Waarom? De bestuurder zit op een andere plek maar de gordelsluiting zit aan dezelfde kant.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #17

    Standaard Re: Gordels waar te krijgen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Waarom? De bestuurder zit op een andere plek maar de gordelsluiting zit aan dezelfde kant.
    Daar heb je gelijk in, vandaag hemel + gordels en interieur met panelen ingebouwd. Alles past zonder dat er lampjes zijn gaan branden. Veel dank voor het reageren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •