Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Metalig geluid rechtsvoor bij drempel

  1. #1

    Standaard Metalig geluid rechtsvoor bij drempel

    Dag forummers,

    Na enige tijd gereden te hebben met mijn a3 3 deurs van 2007 hoor ik rechtsvoor (bij wiel/deur) een raar geluid als ik over een drempel ga. Het geluid heeft iets weg van metalen delen die in een aluminium bak gelanceert worden en terug vallen. Het interieur heb ik omgebouwd maar heel lang geen last van gehad...

    Misschien iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

    Alvast bedankt!

  2. #2
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.368
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Metalig geluid rechtsvoor bij drempel

    Ik heb dat rechts achter en daar ligt de stofkap van de demper los, de metaalachtige ring ligt dan op de demper die ik zo nu en dan hoor.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

  3. #3

    Standaard Re: Metalig geluid rechtsvoor bij drempel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fons716 Bekijk Berichten
    Ik heb dat rechts achter en daar ligt de stofkap van de demper los, de metaalachtige ring ligt dan op de demper die ik zo nu en dan hoor.
    Bedankt voor de reactie! Daar had ik zelf nog niet aangedacht ga er zo eens onder liggen. Misschien hetzelfde probleem.

  4. #4

    Standaard Re: Metalig geluid rechtsvoor bij drempel

    Heb het zelf niet kunnen vinden helaas. Begint nu ook weer te regenen maar volgende week gaat die na de garage voor preventief onderhoud. Een monteur heeft hem al op de brug gehad en kon toen niks vinden hopen dat deze dat wel doet.😋

  5. #5

    Standaard Re: Metalig geluid rechtsvoor bij drempel

    Update:

    Probleem was al voor de apk, na door de keuring te zijn gekomen nog steeds het geluid.

    Zelf maar weer onder de auto geklommen en ik dacht laat ik eens een beetje trekken aan de veer rechtsvoor.

    En wat haal ik eruit, een stuk gebroken veer rechtsvoor, geluid is nu weg en auto staat toch veel stil dus deze maand maar een verlagingsetje gelijk monteren.

    Bedankt voor het meedenken.


  6. #6
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.104
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Metalig geluid rechtsvoor bij drempel

    Goed keuringstation! Kijken hem echt goed na dus.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •