Hallo,

Ik wil graag een nieuwe radio voor mijn Audi A3 uit 2004. er zijn wat ingewikkelde factoren, vandaar dat ik de vraag hier post.

ten eerste wil ik een enkel dins radio (ivm rij knoppen meteen boven de radio, ik weet dat deze te verplaatsen zijn maar dat is me teveel moeite)
ten tweede heb ik bose speakers
ten derde heb ik een JBL 1000W subwoofer, deze moet aangesloten kunnen worden. daarbij ook meteen de vraag of dat het mogelijk is de subwoofer die bij het bose soundsysteem hoort te combineren met de JBL, of dat er een keuze gemaakt moet worden.
vierde dingetje is nog dat ik dmv bluetooth muziek wil kunnen streamen met mijn telefoon

nog een factor is dat je ivm de bose speakers een speciale adapter nodig hebt voor je radio, maar die zit er dus waarschijnlijk al in, want er zit nu een oud, niet-origineel pioneer radiotje in. kan ik deze adapter herbruiken voor de nieuwe radio? ook als de nieuwe radio evt geen Pioneer word?

reden dat ik een nieuwe radio wil is dat ik deze radio alleen maar met AUX kan bedienen als mijn eigen muziek wil luisteren, wat super onhandig is aangezien mijn samsung S20 geen aux poort heeft. moet dus telkens mijn werktelefoon meenemen. nog een reden is dat het geluid bij enigzins hoog volume als een gek gaat kraken, en ik kan me barslecht voorstellen dat dit door de bose speakers komt

bij deze dus de vraag om advies en eventueel een aangeraden radio voor mijn A3.

Mvg Huub van den Braak