Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Zetel paneel los

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Zetel paneel los

    Sinds enige tijd zijn de beide zetel panelen los gekomen, de plastic panelen op de achterkant van de bestuurders en passagiers stoel bedoel ik dan.
    Het betreft een Audi A3 P8 van 2007.

    Ik heb al meerdere pogingen ondernomen met verschillende lijmen etc... Maar na een tijdje komt het weer los.
    Iemand die hetzelfde probleem heeft gehad, en succesvol heeft opgelost mag mij dat gerust laten weten.
    Want ik weet niet meer wat te doen.

  2. #2
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.640
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Zetel paneel los

    Dan zijn de lippen afgebroken die ze op hun plaats houden, neem ik aan. Waarschijnlijk door een foute demontage? Vervangen lijkt me de enige oplossing.
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    50
    Posts
    20
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Zetel paneel los

    Beste Ben,

    Heb precies het zelfde gehad met mijn A3 BJ 2010. Ik heb 2 componenten lijm gebruikt , het zit nu alweer enkele maanden vast!

    Succes

    Groet Martijn

  4. #4
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.950
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Zetel paneel los

    Lijkt wel een kwaaltje te zijn bij de 8P. De bovenzijde van de zetelbekleding komt los. De bevestiging is met metalen clips alleen die zijn vastgemaakt aan de bekleding door een kunststof verdikking die aan de binnenkant van de bekleding gelijmd is.
    De kunststof verdikking komt los van de bekleding en blijft vast aan de stoel.
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •