Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Klokje rond 2007 A3

  1. #1

    Standaard Klokje rond 2007 A3

    Dag forummers,

    Ik kwam dit filmpje van een 1.6 fsi 8p tegen uit 2007 met 533dkm op de klok. Wat vinden jullie ervan? Als ik na de reparaties kijk vind ik het reuze meevallen.

    Ook vind ik de lak van de auto nog goed uitzien op de zelf geschilderde b-stijlen na😄.

    Hoe zit dat eigenlijk als je veel km's maakt en je auto is vaak heel vies is het dan beter voor de lak om hem 1x per week te wassen of bijv. 1x per maand? Ik hoor namelijk dat als de auto gewassen word er toch vuil in de lak gedrukt kan worden. (Bedoel specifiek wassen en niet waxen/polijsten/nabehandelen)


    Edit: link filmpje: https://youtu.be/MuNltPvuKmM
    Laatst gewijzigd door AudiA4S4RS4; 24-10-21 om 13:39.

  2. #2

    Standaard Re: Klokje rond 2007 A3

    Prima blok. 2007 is zo ongeveer het laatste jaar van deze motor in de a3 dus alle modificaties van de jaren ervoor zitten erin en erop.

  3. #3
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.291
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Klokje rond 2007 A3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiA4S4RS4 Bekijk Berichten
    Dag forummers,

    Ik kwam dit filmpje van een 1.6 fsi 8p tegen uit 2007 met 533dkm op de klok. Wat vinden jullie ervan? Als ik na de reparaties kijk vind ik het reuze meevallen.

    Ook vind ik de lak van de auto nog goed uitzien op de zelf geschilderde b-stijlen na.

    Hoe zit dat eigenlijk als je veel km's maakt en je auto is vaak heel vies is het dan beter voor de lak om hem 1x per week te wassen of bijv. 1x per maand? Ik hoor namelijk dat als de auto gewassen word er toch vuil in de lak gedrukt kan worden. (Bedoel specifiek wassen en niet waxen/polijsten/nabehandelen)


    Edit: link filmpje: https://youtu.be/MuNltPvuKmM
    Ligt eraan hoe je de auto wast.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  4. #4
    boyofwax's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    132
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Klokje rond 2007 A3

    Deze Audi komt er genadig vanaf met hoge km stand en originele delen. Echt premium waardig, behalve dan die soft touch rubber zooi. Ik blijf dit het mooiste model A3 vinden en ook de 3 deurs.
    Automatic is king of the road.
    Plastic delen? Ze delen vanzelf.

  5. #5
    Duckati's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    74
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Thumbs up Re: Klokje rond 2007 A3

    M'n vorige Ae was ook een 3-deurs, die heb ik met een stand van 470.000 km weggedaan. Dat wat overigens wel een diesel.
    Wat betreft de vraag over schoonmaken, af en toe een keer door de wasstraat.....
    Het enige wat echt versleten was dat was de bekleding van de stoelen, dat was helemaal door, niet echt spijkerbroek-bestendigd zeg maar.
    M'n huidige dieseltje (nu een 1.6) heeft er net iets meer dan 3 ton op staan, die moet dus nog een stukje.

    Maar inderdaad, de kwaliteit van de A3 en ook de kwaliteit van het interieur is wel een reden dat ik er weer een heb gekocht.
    Het zijn kwalitatief gewoon bovengemiddeld goede auto's die met het juiste onderhoud heel lang meegaan, nog eens duurzaam ook....
    Laatst gewijzigd door Duckati; 03-11-21 om 09:28.
    A3 1.6 TDI stage I - 140pk


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •