Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 2 achterportieren ontgrendelen niet met afstandsbediening

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard 2 achterportieren ontgrendelen niet met afstandsbediening

    Beste Audi A3 rijders,


    Recentelijk ontgrendelen mijn beide achter portieren van een Audi A3 Sportback (2010) niet meer bij gebruik van de afstandbediening, nadat een korte periode deze portieren afwisselend wel/niet ontgrendeld werden. De achterportieren gaan wel keurig op slot bij gebruik van dezelfde afstandsbediening.

    -> Probleem is met beide originele afstandsbedieningen;
    -> Nadat de achterportieren handmatig vanuit binnen zijn geopend, kunnen ze wel vanaf buiten geopend worden;
    -> Op deze achterportieren heeft jarenlang het kinderslot aan gestaan, inmiddels niet meer.

    Heb ik toevallig een ander topic over het hoofd gezien (heb al enige tijd gezocht), of is er iemand met de gouden tip die wat advies wilt geven? Ik ben woonachtig in regio Amsterdam, mocht er een goed adresje zijn om dit te laten oplossen als ik het zelf niet kan doen, dan hoor ik dat graag. Bedankt!

  2. #2
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    994
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: 2 achterportieren ontgrendelen niet met afstandsbediening

    Ik zag daar laatst een video over op YT, ook in combi met kinderslot, maar ik heb helaas de link niet meer .. kijk daar eens?

    Deze bv : https://youtu.be/lzAAQSgoTYo

    Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door robby70; 12-03-23 om 16:43.
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: 2 achterportieren ontgrendelen niet met afstandsbediening

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robby70 Bekijk Berichten
    Ik zag daar laatst een video over op YT, ook in combi met kinderslot, maar ik heb helaas de link niet meer .. kijk daar eens?

    Deze bv : https://youtu.be/lzAAQSgoTYo
    Dank voor je suggestie @Robby, ik heb dit verborgen schakelaartje gevonden maar helaas is het probleem niet verholpen.

    Wel kan ik duidelijk horen dat beide achterportieren wel "op slot" en "van het slot los" gaan bij gebruik van de centrale vergrendeling (zowel via afstandsbediening, met de sleutel in het sleutelgat en via de CV-knop in de Audi), toch kunnen beide portieren hiermee van de buitenkant niet worden geopend.

    Iemand anders nog ideeën?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •