Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Retrofit xenon koplampen, aansluiten stekkers

  1. #1
    Audi A3 TDIje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2022
    Leeftijd
    39
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Retrofit xenon koplampen, aansluiten stekkers

    Beste forumlede,

    Ik heb gisteren mijn standaard halogeenlampen vervangen door een setje Bi-xenons. Samen met een kufatec adaptor ging de installatie vlot , aanpassing in VDCS ging ook gelijk een fluitje.

    Echter;

    Met het aansluiten van de extra draden verteld de instructie het volgende :

    For vehicles from the 2010 model year–Facelift–LED technique (not for TT)
    Plug C (beige)Plug A (black)
    PIN 26PIN 44
    PIN 48
    PIN 49

    Alles in de beige plug was leeg en kon dus gebruikt worden. De aansluiting in de zwarte plug (pin 44) was al bezet en zou zelfs indien leeg niet gewerkt hebbe aangezien aansluiten een kleine is en de te installere draad een dikke connectorpin heeft .

    Heeft iemand een idee of kufatec het fout heeft en er een andere pin nodig . Ik heb ergens gelezen dat veel met de juiste module te maken heeft. A3's van 2010+ hebbe blijkbaar een andere CE module dan oudere versies. Ik heb 1tje die eindigd op een N, vermoed dat dit de juiste is aangezien de bi-xenons werken.

    Alvast bedankt voor het meedenken.

    A3 TDIje
    Audi A3 1.6TDI 8P1 Stage II EGR - DPF deleted 145HP _ MTS Gewindefarhwerk _ Rotiform LAS-R 18'' _ Audi A6 2008 AKA LowA6

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Retrofit xenon koplampen, aansluiten stekkers

    Gaat over een 8P, dus verplaatst naar het 8P-subforum. Svp voortaan hier zelf de vragen over deze auto neerzetten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •