Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Speakers achter geven bijna geen geluid na plaatsen aftermarket radio

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2023
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Speakers achter geven bijna geen geluid na plaatsen aftermarket radio

    Hallo,

    Heb een audi A3 8p cabrio uit 2008, deze had een radio concert dubbel din erin zitten.
    Nu wilde ik graag een andere radio met apple carplay en heb deze ingebouwd, nu blijkt dat mijn actieve subwoofer en de speakers achter het heel zacht doen.
    Weet iemand wat ik moet doen om deze weer normaal te laten werken.
    Heb gezocht naar adapters voor active systemen maar weet niet zeker of het de juiste zijn, ze hebben het telkens over iso stekker maar ik heb alles op de quadlock stekker.
    Wat kan ik doen
    Laatst gewijzigd door GillyDS; 22-06-23 om 16:51.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    409
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Speakers achter geven bijna geen geluid na plaatsen aftermarket radio

    Heb tijdje geleden een Android headunit in de A4 (B7) van mijn zoon geplaatst en moest daarbij wel de juiste kabelset aangeven voor de (originele) audio die erin zat.
    In die kabelset zit dan de juiste aansturing voor de eindversterker en dus je speakers achter.
    Had eerst de verkeerde set ontvangen en toen deden ze het achterin helemaal niet, nu met de juiste kabelset werkt alles zoals het hoort.
    Lijkt me bij de A3 niet heel veel anders.
    Laatst gewijzigd door EricW; 23-06-23 om 07:46.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2023
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Re: Speakers achter geven bijna geen geluid na plaatsen aftermarket radio

    Ja denk dat dat klopt maar alle adaptersets die ik vind hebben een iso aansluiting en mijn aftermarket radio en de originele bekabeling is Quadlock aansluiting.

  4. #4
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.383
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Speakers achter geven bijna geen geluid na plaatsen aftermarket radio

    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •