Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Symphony Blaupunkt speakers vervangen door Bose

  1. #1
    Wouter92's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2015
    Leeftijd
    31
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Symphony Blaupunkt speakers vervangen door Bose

    Hallo allemaal,
    Recent heb ik via Ebay.de een Bose speakerset weten te vinden, deze wil ik bij Leon laten inbouwen maar volgens hem is de kabelboom volledig anders.
    Het is me nog niet gelukt om de volledige kabelboom te vinden op Marktplaats, Ebay.de, Kleinanzeigen, Kufatec en via een oproep op de onderdelenlijn.

    In mijn A3 zat (voorheen) een Audi symphony systeem met (Blaupunkt) speakers, ook speakers in de achterdeuren en een subwoofer.
    Dit weekend heb ik een van de achterdeuren opengemaakt om de bekabeling te bekijken.

    De Bose speaker heeft 2 ingangen, terwijl de Blaupunkt speaker er maar 1 heeft, wel zit er nog een kabel (links op foto 1) die niet is aangesloten.
    Zou die te gebruiken zijn?

    Zo ja, zou dan misschien toch de voorbereiding al gedaan zijn voor de eventuele Bose set? Los van de versterker, want ik geloof dat de Blaupunkt sub ook een versterker heeft.
    Zo niet, hebben jullie nog een idee waar ik deze kabelboom vandaan zou kunnen halen of gaat dit te lastig worden?

    Alvast bedankt!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    • Bestandstype: jpg 2.jpg (43,2 KB, 24 keer bekeken)
    • Bestandstype: jpg 1.jpg (65,1 KB, 23 keer bekeken)
    • Bestandstype: jpg 3.jpg (92,8 KB, 21 keer bekeken)
    Laatst gewijzigd door Wouter92; 10-10-23 om 20:32. Reden: symphony ipv Chorus

  2. #2
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.965
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Symphony Blaupunkt speakers vervangen door Bose

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter92 Bekijk Berichten
    .. of gaat dit te lastig worden?
    Gezien de vele vertakkingen van zo'n Bose kabelboom ben ik bang dat je helemaal Boose gaat worden want nergens tweede hands te krijgen en je moet dan zelf in elkaar gaan solderen.
    Buiten beschouwing latend de vele stekkers die je dan moet aanschaffen.
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  3. #3
    Wouter92's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2015
    Leeftijd
    31
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Symphony Blaupunkt speakers vervangen door Bose

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattroA3 Bekijk Berichten
    Gezien de vele vertakkingen van zo'n Bose kabelboom ben ik bang dat je helemaal Boose gaat worden want nergens tweede hands te krijgen en je moet dan zelf in elkaar gaan solderen.
    Buiten beschouwing latend de vele stekkers die je dan moet aanschaffen.
    Bedankt voor je reactie @quattroA3, haha het viel idd erg tegen. Wel een kabelboom kunnen verkrijgen samen met 2 speakersets maar samen met Leon gekeken en bleek niet compleet. Vond het toen wel mooi geweest eigenlijk. Om precies deze reden ook nooit eerder aan begonnen, maargoed, some probeer je je geluk:-).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •