Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 111

Onderwerp: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

  1. #21
    rudger013
    Guest

    Standaard

    Is dit ook mogelijk in een a4 B6 ?

  2. #22

    Standaard

    Hey dit is een super tip.
    Ik vind die domme kaarthouder ook maar onhandig. En ik heb er ook mee gezeten dat het frontje van de beker houder niet past. Maar wat je aanbiedt is DE oplossing

    Thx

    Greetz
    King_TuuR
    He wauw

  3. #23

    Standaard

    Ik wilde ook graag een bekerhouder ipv het kaartenbakje bestellen op mijn nieuwe a3 facelift, maar dit kan dus niet omdat in de nieuwe a3 dubbeldin zit. Ik heb wel bekerhouders op het middenconsole, maar ik heb ook een middenarmsteun, dus dat werkt niet.
    A3 1.4 TFSI S-tronic" |
    Lavagrijs | 18" S5 velgen | Sportonderstel

  4. #24
    Fonias's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Posts
    309
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lve
    Ik wilde ook graag een bekerhouder ipv het kaartenbakje bestellen op mijn nieuwe a3 facelift, maar dit kan dus niet omdat in de nieuwe a3 dubbeldin zit. Ik heb wel bekerhouders op het middenconsole, maar ik heb ook een middenarmsteun, dus dat werkt niet.
    Dat is vreemd.
    De foto hierboven is ook dubbeldin.
    Het zou dus moeten gaan.
    Te koop: A3 Sportback Ambition 2.0 TDI (01-2009)
    Zie marktplaats op dit forum.

  5. #25

    Standaard

    Maar het lijkt wel alsof de bekerhouder niet past, hij kan niet helemaal ingeschoven worden toch? Anders heeft de dealer mij verkeerd ingelicht.
    A3 1.4 TFSI S-tronic" |
    Lavagrijs | 18" S5 velgen | Sportonderstel


  6. #26
    Fonias's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Posts
    309
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lve
    Maar het lijkt wel alsof de bekerhouder niet past, hij kan niet helemaal ingeschoven worden toch? Anders heeft de dealer mij verkeerd ingelicht.
    Volgens mij hebben ze ook een bekerhouder geplaatst die eigenlijk voor enkel din is aangezien deze aangepast moest worden.
    Maar dacht te hebben begrepen dat deze misschien verkeerd besteld was maar zijn er toch mee aan de gang gegaan.
    Te koop: A3 Sportback Ambition 2.0 TDI (01-2009)
    Zie marktplaats op dit forum.

  7. #27

    Unhappy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fonias Bekijk Berichten
    Dat is vreemd.
    De foto hierboven is ook dubbeldin.
    Het zou dus moeten gaan.
    ja, facelift is weliswaar dubbeldin, maar de vorm van in ieder geval t frontje is anders: rechtsonder is ie gebogen. dus niet meer een rechthoek zoals eerst.

    heb 4 jaar geleden op mijn 3 drs A3 8P ook de bekerhouder besteld. gelukkig maar. ben er zeer gehecht aan geraakt. heb onlangs de facelift A3 Sportback Ambition Business Edition 2.0 TDI besteld (over 2 weken krijg ik m :-)), en wilde daar dus zeker ook een bekerhouder voor, maar dat kon vlgs de dealer niet meer. ook bij pon (ik was er naar velgen wezen kijken) zeiden ze dat t niet meer geleverd kon worden voor de facelift. ook in de brochures is er niets over terug te vinden. dus ik vrees dat t niet gaat lukken (wil in ieder geval niet gaan zitten vijlen en schuren). erg jammer

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Weet hoe je de "plug and play" stekker moet aansluiten van de bekerhouder? Ik kan niets vinden achter het dashboard...

  10. #29

    Standaard 2008 facelift SB

    Hallo is er al iemand die een namaak bekerhouder van een of anderee duistere leverancier heeft gevonden die past in de facelift A3 SB?

  11. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingkess Bekijk Berichten
    Hallo is er al iemand die een namaak bekerhouder van een of anderee duistere leverancier heeft gevonden die past in de facelift A3 SB?
    ik heb me een tijdje terug sufgezocht op internet, maar helaas niks gevonden ook ik hou me aanbevolen als iemand iets vindt. ik heb enkele andere mogelijkheden uitgeprobeerd, maar ik vind t allemaal niks.

  12. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omer Bekijk Berichten
    ik heb me een tijdje terug sufgezocht op internet, maar helaas niks gevonden ook ik hou me aanbevolen als iemand iets vindt. ik heb enkele andere mogelijkheden uitgeprobeerd, maar ik vind t allemaal niks.
    jammer is dat het, het is zo'n drama... al 2x met remmen mijn koffie over mijzelf en de auto heen gestort
    A3 SB (09-2008) AMBITION PROLINE 2.0 TDI 103KW S-TRONIC XENON OCT TUNING

  13. #32

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    46
    Posts
    177
    Kudos
    2

    Standaard

    je kan hem idd gewoon bij dealer bestellen 34 ex btw kost die

    dit is het artikel nummer: 8P0 862 534C 5PR

    Ook gewoon bij een nieuwe mee te bestellen vanaf fabriek

  14. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rudger013 Bekijk Berichten
    Is dit ook mogelijk in een a4 B6 ?
    Ja, ik heb hier ooit twee foto's van opgelsagen hoe een Amerikaan dit had gedaan. Best nifty, want hij had een paar knoppen van de middenconsole verplaatst naar de tunnelbak.

    Ik kan alleen die freakin' foto niet meer vinden.

  15. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mennog Bekijk Berichten
    je kan hem idd gewoon bij dealer bestellen 34 ex btw kost die

    dit is het artikel nummer: 8P0 862 534C 5PR

    Ook gewoon bij een nieuwe mee te bestellen vanaf fabriek

    jammer maar helaas... zie reactie van de dealer

    "Ik heb het bestelnummer even laten nakijken door onze magazijnchef.
    Dit is het bestelnummer van een A3 modeljaar 2003 – 2007."

    dus toch NIET voor de gefacelifte... A3 >= 2008 de uitdagig staat dus nog open!
    A3 SB (09-2008) AMBITION PROLINE 2.0 TDI 103KW S-TRONIC XENON OCT TUNING

  16. #35

    Standaard

    Ik blijf dit topic in de gaten houden. Eén van de weinige missers in de A3 - wat een slechte plaatsing van de bekerhouders...
    Ik heb veel geld uitgegeven aan alcohol, vrouwen en snelle auto’s. De rest heb ik
    gewoon verbrast.

  17. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterSB Bekijk Berichten
    Ik blijf dit topic in de gaten houden. Eén van de weinige missers in de A3 - wat een slechte plaatsing van de bekerhouders...
    maar wel een misser voor open doel... van de week weer koffie over mijn versnellingspook heen
    A3 SB (09-2008) AMBITION PROLINE 2.0 TDI 103KW S-TRONIC XENON OCT TUNING

  18. #37

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    46
    Posts
    177
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingkess Bekijk Berichten
    jammer maar helaas... zie reactie van de dealer

    "Ik heb het bestelnummer even laten nakijken door onze magazijnchef.
    Dit is het bestelnummer van een A3 modeljaar 2003 – 2007."

    dus toch NIET voor de gefacelifte... A3 >= 2008 de uitdagig staat dus nog open!
    Toch apart maar van me heeft een bekerhouder erin onder ze dubbeldin radio vanaf fabriek hij kon gewoon kiezen bekerhouder of cardbakje. (face lift model uit 2009)

  19. #38

    Standaard

    hallo

    ik heb geen audi maar een seat ibiza ik was aan het googlen om te kijken of het mogelijk is om een bekerhouder te plaatsen in het vakje waar bij de ibiza 6k2 een pasjes vakje zit. nu zie ik het bij de audi gewoon mogeljk is.
    nu is mijn vraag.. zou het kunnen bij mijn auto..
    zou iemand de maten willen opmeten van de bekerhouder..
    er is iemand die heeft het bij de seat voor elkaar gekregen maar ik hoorde dat de a3 dezelfde maten SCHIJNT te hebben
    dat wil ik graag even checken dan haal ik een bekerhouder op voor de a3.

    alvast bedankt

    groeten.. marco..

  20. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ibizarijder Bekijk Berichten
    hallo

    ik heb geen audi maar een seat ibiza ik was aan het googlen om te kijken of het mogelijk is om een bekerhouder te plaatsen in het vakje waar bij de ibiza 6k2 een pasjes vakje zit. nu zie ik het bij de audi gewoon mogeljk is.
    nu is mijn vraag.. zou het kunnen bij mijn auto..
    zou iemand de maten willen opmeten van de bekerhouder..
    er is iemand die heeft het bij de seat voor elkaar gekregen maar ik hoorde dat de a3 dezelfde maten SCHIJNT te hebben
    dat wil ik graag even checken dan haal ik een bekerhouder op voor de a3.

    alvast bedankt

    groeten.. marco..
    ik zou zeggen rij ff langs een audi dealer en neem je geodriehoekmee
    A3 SB (09-2008) AMBITION PROLINE 2.0 TDI 103KW S-TRONIC XENON OCT TUNING

  21. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Ja, ik heb hier ooit twee foto's van opgelsagen hoe een Amerikaan dit had gedaan. Best nifty, want hij had een paar knoppen van de middenconsole verplaatst naar de tunnelbak.

    Ik kan alleen die freakin' foto niet meer vinden.

    Misschien dat je dit topic bedoelde?

    http://www.audi-sport.net/vb/showthr...ght=cup+holder

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •