Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 111

Onderwerp: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

  1. #41

    Standaard

    Nope, maar ben de foto's wel tegengekomen. Ze staan echter nu op een andere laptop.

  2. #42

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    209
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard

    Dus als ik het goed heb....

    Ik moet gewoon een 1-din bekerhouder bestellen bij de dealer,inbouwen, maar dan met de credidcardhouder klepje erop???


    (bezit een 1-din)
    Laatst gewijzigd door younxta; 24-11-09 om 10:33.
    Audi A3 8P S-Line 2.0 TDI

  3. #43

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Hallo allemaal, ik ben net nieuw hier op het forum en ben de site nog een beetje aan het verkennen, maar ik zag jullie
    discussie over de bekerhouder nu heb ik zelf een a3 van 2005 en irititeer me er vreselijk aan geen bekerhouder te hebben
    maar is het ook mogelijk om er 1 te plaatsen met een audi naviplus systeem en wie weet welke ik dan moet hebben? alvast bedankt

  4. #44

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Ja kan, gewoon standaard houder heb je nodig.

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    69
    Kudos
    0

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Zo plug n play is het dus ook weer niet. Het uit en inbouwen is een makkie, maar waar waar kun je de led kabel van de bekerhouder op aansluiten? Ik zie niets in het dashboard waarop het kan. Het lijkt mij dan dat je het gewoon van een ander kabeltje, wellicht van de esp knop, moet aftappen?


  6. #46
    tiesva's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    35
    Posts
    904
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Is het frontje van een bekerhouder in een A3 uit 2003 los te bestellen of heb ik dan meteen het hele ding te pakken? Mocht dit kunnen, heeft iemand een artikelnummer?
    A3 8P 2.0TDI Ambition 140Pk/320Nm - Hartog Tuned @ 175Pk/400Nm+

  7. #47
    Olala
    Guest

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Waarschijnlijk heb je één voor een A4?

    Die zijn naar mijn weten iets breder

  8. Ad
  9. #48

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Onderdeelnummer: 8P0 862 534C 5PR

  10. #49
    tiesva's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    35
    Posts
    904
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Tnx 030
    A3 8P 2.0TDI Ambition 140Pk/320Nm - Hartog Tuned @ 175Pk/400Nm+

  11. #50

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    ik heb een bekerhouder besteld en ingebouwd maar vind niet echt dat hij mooi past,
    het voorkantje loopt niet in zelfde lijn met het dashboard moet ik dan toch andere hebben?
    voor de rest makkie om in te bouwen wel
    even het afdekplaatje iets af moeten vijlen maar dat was bekend
    het lampje weggehaald bij de esp

  12. #51

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Zijn er dan echt zoveel mensen die drinken tijdens het rijden? Ik zou liever geen koffie-plekken hebben op m'n mooie interieur !

  13. #52
    tiesva's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    35
    Posts
    904
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Flesje water voor onderweg?
    A3 8P 2.0TDI Ambition 140Pk/320Nm - Hartog Tuned @ 175Pk/400Nm+

  14. #53

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    36
    Posts
    113
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    ik mis zo'n houder echt dagelijks in mn huidige audi.. en ja voor mijn koffie
    in mn nieuwe ga ik zeker ook zo 1 inbouwen. iemand meerdere fotos?

  15. #54

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a3diesel Bekijk Berichten
    ik heb een bekerhouder besteld en ingebouwd maar vind niet echt dat hij mooi past,
    het voorkantje loopt niet in zelfde lijn met het dashboard moet ik dan toch andere hebben?
    voor de rest makkie om in te bouwen wel
    even het afdekplaatje iets af moeten vijlen maar dat was bekend
    het lampje weggehaald bij de esp
    Ik heb ook mijn bekerhouder besteld ik kan deze vrijdag bij de dealer ophalen..
    Ik dacht eerder dat het lampje van mijn kaartenbakje defect was maar er blijkt dus helemaal geen kabel naar dit
    bakje toe te lopen?

    Heb jij gewoon zo'n splitter gebruit om de bekerhouder van energie te voorzien, en was dit net zo makkelijk als de inbouw
    van de houder?

    Grtz J

  16. #55

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joosth Bekijk Berichten
    Ik heb ook mijn bekerhouder besteld ik kan deze vrijdag bij de dealer ophalen..
    Ik dacht eerder dat het lampje van mijn kaartenbakje defect was maar er blijkt dus helemaal geen kabel naar dit
    bakje toe te lopen?

    Heb jij gewoon zo'n splitter gebruit om de bekerhouder van energie te voorzien, en was dit net zo makkelijk als de inbouw
    van de houder?

    Grtz J
    Hey ik heb gewoon stekker eraf geknipt daar 2 draden aan gesoldeerd die netjes met krimpkous afgedicht,
    toen de kabel van de esp doorgemeten wanneer er een plus op kwam en daar de rode draad van de bekerhouder
    aan gesoldeerd en de massa is hetzelde verhaal. maar past hij bij jou wel mooi in je dashboard dan??

  17. #56

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    69
    Kudos
    0

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Als je geen lichtpakket hebt op je A3 zul je inderdaad de stroom moeten aftappen van de esp knop. Ik geloof dat het de kabels van pin 1 en pin 3 zijn die je moet hebben. Maar inderdaad even doormeten en je weet het zeker. Overigens past die van mij perfect. Ik heb trouwens enkel din en daar past het dacht ik altijd perfect in. Weet wel dat dat bij dubbel din een ander verhaal is.

  18. #57

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Hey ja jij hebt hem dan waarschijnlijk ook bovenin je dasboard zitten net onder de luchtroosters??
    ik heb hem nu voor de navi zitten en dan past hij niet super maar is er dan een andere voor verkrijgbaar
    of moet ik hier genoegen mee nemen

  19. #58

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    69
    Kudos
    0

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    heb hem inderdaad net onder het luchtrooster zitten. Dan is het bij jou een ander verhaal. Anders moet je even in het begin kijken van dit topic. Volgens mij staat daar al een stuk over iemand met dubbel din die een bekerhouder heeft ingebouwd. Of je "schaaft" de afdekkap van de bekerhouder bij totdat het mooi past of je je doet de originele voorkant van de creditcardhouder die je al had op die van de bekerhouder. Je hebt dan een klepje dat perfect past alleen heb je dan geen symbool van een beker erop. Maar je hebt dan wel een bekerhouder. En daar is het toch om te doen

  20. #59

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Waarom hebben ze eigenlijk die optie "bekerhouder" verwijderd? Ik vroeg er nog naar bij de dealer, maar ik kan niets anders kiezen dan de creditcardhouder.

  21. #60

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a3diesel Bekijk Berichten
    Hey ik heb gewoon stekker eraf geknipt daar 2 draden aan gesoldeerd die netjes met krimpkous afgedicht,
    toen de kabel van de esp doorgemeten wanneer er een plus op kwam en daar de rode draad van de bekerhouder
    aan gesoldeerd en de massa is hetzelde verhaal. maar past hij bij jou wel mooi in je dashboard dan??
    Thanx voor je antwoord zal de spanningszoeker meer weer eens tevoorschijn halen..
    Ik ben trouwens een enkel dinner dus bij mij zal die zeker passen..

    Zal het proberen morgen in te bouwen bevindingen laat ik nog wel weten.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •