Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Resultaten 101 tot 111 van de 111

Onderwerp: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

  1. #101
    peewie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    627
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Het is een ramp, die bekerhouders onder de armsteun zijn een aanfluiting. Er is dus geen andere mogelijkheid voor een Audi A3 FL vanaf 2009 ?
    Audi A3 SB 1.8 TFSI S-tronic 2009
    Audi A3 1.8 TDI 1998 #exit
    Audi A4 B5 1.8 20v 1996 #exit

  2. #102

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Posts
    114
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefanemans Bekijk Berichten
    Hallo,

    Mijn krediet kaarten bakje daarvan is het frontje beschadigd, deze kun je los klikken van het frame dus vind het niet nodig om een compleet bakje splinternieuwe te gaan bestellen a 43 euro bij de audi dealer (het frontje zelf is niet los te bestellen).

    Zijn er misschien mensen op dit forum die een krediet kaarten bakje voor een dubbel din van 2005 - 2008 hebben liggen en er niets mee doen? laat het me even weten want je kunt mij er heel gelukkig mee maken.

    Alvast bedankt!

    mvg Stefan
    Ik heb destijds mijn kaartenbakje uit mn 8p 2004 vervangen voor een bekerhouder. Ik doe niks met de bekerhouder meer, volgens mij ligt die ergens in mn kofferbak te rammelen.

  3. #103

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wilco1209 Bekijk Berichten
    We zijn ondertussen alweer een paar maanden verder . Is er ondertussen al iemand op dit forum die een oplossing gevonden heeft om een bekerhouder te plaatsen in een A3 2010/2011

    De facelift modellen van 2008-2010 hebben een console waar de knopjes los zitten. In de my 2011 zitten de knopjes (esp) dus als 1 geheel vast aan de console.
    Ik denk dus dat de hele console bestelt moet worden met kaartenvakje

  4. #104
    beyazz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    528
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimm7 Bekijk Berichten
    Ik heb destijds mijn kaartenbakje uit mn 8p 2004 vervangen voor een bekerhouder. Ik doe niks met de bekerhouder meer, volgens mij ligt die ergens in mn kofferbak te rammelen.
    Wat wil je ervoor hebben? Aangezien je geen PM's kunt ontvangen mag je ook mailen: sjjouoeefff
    Laatst gewijzigd door beyazz; 05-10-15 om 14:06.
    Audi A4 2.0 TFSI Avant / 2008
    Seat Leon 1.6 FSI / 2005 ¦ Audi A3 1.4 TFSI Sportback / 2009
    BMW 320i / 2006 ¦ Audi A3 1.6 FSI Sportback / 2006

  5. #105

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    In navolging van beyazz:

    Ik heb sinds kort een Audi A3 sportback uit 2007, waarvan het creditcardhouder bakje lam is. Ik heb alle autosloopbedrijven in mijn wijde omgeving afgebeld, maar niemand heeft dit onderdeel spare. Is er iemand die zijn creditcardhouder bakje heeft vervangen met een bekerhouder, die dit onderdeel nog heeft en die ik over zou kunnen nemen?


  6. #106
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.950
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pienjow Bekijk Berichten
    ... Is er iemand ..., die dit onderdeel nog heeft en die ik over zou kunnen nemen?
    Ik heb nog een bakje over van mijn vorige sportback. Laat je e-mail achter dan kan ik je mailen
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  7. #107

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattroA3 Bekijk Berichten
    Laat je e-mail achter dan kan ik je mailen
    Merci: rekker_h@hotmail.com !

  8. Ad
  9. #108

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Ik heb een A3 SB uit 2010 en hier zit geen creditcardhouder in. Ik zou deze graag willen voor mijn werkpas, deze ligt nu los in mijn auto en iedereen kan zien van wie de auto is, en waar ik werk. Nu heb ik dit topic wel gelezen maar ik weet nu niet zeker of het in mijn A3 mogelijk is, en of ik een lichtpakket heb.

    Foto Interieur:
    foto (8).JPG

    Op de foto is te zien dat naast mijn alarmlicht knop genoeg ruimte is voor zo'n houder.

    Mijn vraag is dan ook: Is het mogelijk om een creditcardhouder te plaatsen in mijn A3? Zo ja? wat is het onderdeelnummer hiervan en eventueel de prijs hiervan.
    En is het lastig om dit in te bouwen?

    Alvast bedankt!!

  10. #109
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.950
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Demian Bekijk Berichten
    Mijn vraag is dan ook: Is het mogelijk om een creditcardhouder te plaatsen in mijn A3?
    Officieel is het niet meer mogelijk voor 2010->. Maar met aanpassingen is het volgens mij wel mogelijk een Facelift cardbakje van 2008-2009 te monteren in een 2010+ A3.
    Toetsenpaneel rechts van je alarmlichten is een geheel en je moet dan met een dremel wat dingen wegslijpen om een Facelift dubbel DIN bakje te kunnen monteren.
    Wellicht moet je aan het frontje van het bakje ook iets aanpassen.
    gr.
    Nico
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  11. #110

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    31
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    En we zijn alweer 3 jaar verder, misschien is er inmiddels wel een oplossing gevonden voor dit probleem?
    Sinds 3 weken ben ik ook in het bezit van A3 S-Line 2011, waar dus ook de bekerhouder ontbreekt.
    Het gaat dus over het dashboard in de onderstaande foto:
    20170914_211527.jpg

    Ruben,

  12. #111

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2018
    Leeftijd
    32
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Bekerhouder ipv creditkaartbakje?

    Hoi Ruben,
    Ik zit net heel het topic te lezen, maar zie dat je rechts van je alarmknop 3 lege plekken hebt. Ik weet niet of de bekerhouder daar 123 in past? Ik zie op m'n foto dat het 1 geheel is (bij jou die 3 opvullen dingen) misschien past die wel?

    Groetjes

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •