Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 25

Onderwerp: Moet niet gekker worden (grill gejat!)

  1. #1

    Standaard Moet niet gekker worden (grill gejat!)

    Lekker zonnige middag, loop toevallig langs parkeerplaats, moet twee keer kijken - zie ik dat nou goed? Nee toch? Dichterbij, en ja hoor - m'n halve grill eruit gesloopt! Wel verdomme, blijven 'ze' nou nooit eens met hun klauwen van m'n auto af?!
    Stelletje hufters heeft eerst een schroevendraaier eronder geramd, daarna aan de zij- en bovenkant, dus rondom is alles gebroken of bekrast (inclusief de motorkap, verdomme). Als je nou zo graag een grill wilt, ga dan effe naar de sloop en leef je daar lekker uit. Nu gaat 't mij honderden euro's kosten aan nieuwe grill, bevestigingsframe, spuitwerk, arbeidsloon... En dat allemaal voor een standaard 8P grill met een quattro badge. KLOOTZAKKEN!

    Zo, dat lucht al een beetje op.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2

    Standaard

    wat en prutsers....... Succes ermee
    RS2 RS-blau - 315 HP
    RS2 Zwart - 315 HP
    Sport Quattro, 1005 HP
    www.highoctane.nl

  3. #3
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    ... dat meen je toch niet!


    Wat een schurfterige kneuzen
    One liter, driver's licence eater...


  4. #4
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Het moet inderdaad niet gekker worden!
    Dus....

  5. #5
    Applejuice's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    863
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard

    sodeju!!!...Das echt bollocks.

    Altijd van die afgunstige mensjes, want dat is het vaak.

    herrinner me een golf ....had hem pcies 2 dagen toen had een of andere joker een kras van voor tot achter erop getrokken.....gespoten.....daarna duurde het pcies 2 weken had ik er 2 op het spatbord.......
    bleek achteraf een jaloerse buur te zijn die anderen nog geeneens de zuurstof in de lucht gundde, kan je nagaan.

    Hoe dan ook, succes....!! Leef met je mee.


  6. #6
    Dave-A3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    36
    Posts
    376
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard

    omfg... waarborgfonds/verzekering? of doen die niks met vandalisme?
    Audi A3 '98 150PK Audi S3 '01 246PK Audi A3 '04 150PK
    Audi A3 SB '11 105PK

  7. #7
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.629
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Motherfuckers
    Iets lenen ?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  8. Ad
  9. #8
    Willem_Dokkum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    697
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    jammer dat je ze niet betrapt hebt, had je je woede iets eerder kunnen bekoelen door zo'n hufter eens lekker op zijn b*k te rossen....

    Het is echt ongelovelijk, ziek word je ervan....
    Laatst gewijzigd door Willem_Dokkum; 12-05-09 om 18:12.
    "Life in the fast lane"

  10. #9
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Tjongejonge, wát een smerige hufters...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  11. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dave-A3 Bekijk Berichten
    omfg... waarborgfonds/verzekering? of doen die niks met vandalisme?
    Waarborgfonds dekt alleen bij schade veroorzaakt door ander motorvoertuig - dus als een motor je spiegels erafrijdt in de file. Een fietser die hetzelfde doet valt er dus buiten. Heel maf. Anyway. All-risk verzekering dekt dit gelukkig wel, zelfs zonder terugval in no-claim.
    Schade valt gelukkig toch nog wel mee - alle afgebroken onderdelen horen nog net bij de grill zelf, ongeveer een 80 euro materiaal, de meeste krassen zijn weggepoetst, alleen een drietal diepe jetsers op 't stuk onder de grill zijn nog te zien. Dat stukje zal dus toch geschuurd/geplamuurd/gespoten (of helemaal vervangen) moeten worden.
    Oh, en de ontgrendeling van m'n motorkap heeft ineens wel heel veel speling gekregen - daar mag de dealer morgen ook nog even naar kijken, de hendel hangt nu een centimer of 5 los (ipv strak tegen het dashboard aan).
    Benieuwd wat er straks nog meer voor verrassingen zijn

  12. #11
    Dave-A3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    36
    Posts
    376
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard

    Nou iig top dat je verzekering het dekt zonder terugval... veranderd er niks aan dat het gewoon k*t is dat anderen met hun tengels aan jou wagen zitten.. Succes dr mee iig
    Audi A3 '98 150PK Audi S3 '01 246PK Audi A3 '04 150PK
    Audi A3 SB '11 105PK

  13. #12
    Coen Bergmans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    43
    Posts
    3.813
    Kudos
    163
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard

    ze zijn ook een stelletje klootzakken ook spiegels, grill's, ruitenwissers je zou ze g#dv@rdomme de klauwen tussen de motorklep moeten gooien!

    zo dat lucht ook op

    succes met de schade afwikkeling
    Audi Q5 2.0TFSI S-Line Quattro JD Engineering 290pk / 430Nm

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergmans Bekijk Berichten
    ze zijn ook een stelletje klootzakken ook spiegels, grill's, ruitenwissers je zou ze g#dv@rdomme de klauwen tussen de motorklep moeten gooien!
    Da's zonde, die klep is vrij gevoelig voor deuken. Zat meer te denken aan een demonstratie middeleeuws vierendelen met een kwartet Audi's en aanverwanten - een R8-V10, Q7-V12, een LM002 :-). Desnoods wil ik m'n eigen A3 ook nog wel inzetten, met 320Nm is 't een beetje mager, maar genoeg om heel wat pijn te bezorgen.

  15. #14

    Standaard

    dood gooien met stenen zeg ik
    They try to finger print me and give me some years but they'll only get 1 finger while i'm shifting gears!

  16. #15
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    En dat alles voor een standaard A3 grille.. Als 't nou een of andere zeldzame blinggrille was, kan ik me voorstellen dat een jekko er trek in heeft, maar een ultiem standaard A3 frontje?

    Nou breekt m'n klomp, ik ga straks echt bang worden om m'n A6 zo glimmend op straat te laten, bah! Sterkte met alles.

  17. #16
    moron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Posts
    598
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Het wordt met de dag gekker wat mensen al niet willen hebben zonder ervoor te betalen.

    Maar uh, het is toch gek...de grill is kapot, wat moet je er dan mee? Of ging het alleen om de quattro badge?

    Al bij de politie geweest? Altijd aangifte doen zeggen ze toch. Kost je veel tijd en of ze de schade op willen nemen???????
    Ik hoop niet dat ze dan emt een lullig antwoord komen.

    Sterkte met alles. Ronald.
    Ronald - lord of the 4 rings

  18. #17
    Registered Abuser Bwlian's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    33
    Posts
    8.259
    Kudos
    10
    Land
    Land

    Standaard

    Belachelijk dit :S
    Kom je die straks op een opel tegen ofzo?

  19. #18
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    wat een stelletje rukkers heey..
    Audi A2 1.4 aua

  20. #19

    Standaard

    Net vanochtend nieuwe grill gehaald en erop laten zetten, en hij glimt weer als een spiegel :-) Moet wel gelijk de onderste helft van de grille gaan poetsen, want dat ziet er nu wel erg dof uit. Quattro badge ontbreekt nog, maar dat gaan we nog wel corrigeren - de verzekering betaalt toch, en hij hoort er toch echt wel op.

    Totaal prijsje, inclusief schuren/plamuren/spuiten wordt ongeveer 500 euro. En gelukkig mag dat allemaal (behalve eigen risico 135 euro) naar de verzekering - zo haal ik tenminste nog wat terug van die duizenden euro's betaalde premie in de afgelopen jaren :-)

    Wat nou de bedoeling was? Geen idee. De grill is afgebroken bij de bevestiging bovenaan, dus monteren kunnen ze 'm niet meer. En via de grill onder de motorkap komen om het alarm uit te schakelen gaat ook niet (de radiators blokkeren alles). Maar ja. De politie heeft m'n gegevens genoteerd (gelijk zondagmiddag langs bureau gegaan, had zelf al foto's gemaakt, binnen half uurtje was de hele aangifte geregeld). Ze doen er waarschijnlijk niets mee, maar zonder aangifte betaalt de verzekering sowieso niet.

  21. #20
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.629
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard

    Mooi man, dat t weer de goede kant op gaat (minus eigen risico dan he)

    maak er weer wat moois van!
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •