Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Pioneer avic F900BT ?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    41
    Posts
    22
    Kudos
    0

    Standaard Pioneer avic F900BT ?

    Hallo,

    Ik ben van plan de avic f900bt aan te schaffen voor in mijn audi a3 sb 2009.
    Heeft iemand ervaring van het installeren van dit scherm?

    Moet ik nog speciale dingen kopen om hem naadloos te integreren en de aansluitingen kan je zo overklikken?

    PS Heb wel dubbeldin.

    Zit ook nog te twijfelen tussen deze en de originele rns-e... heb nu een concert IImp3

    Alvast bedankt voor de reacties.

  2. #2

    Standaard

    Dit type radio heeft vaker de revue gepasseerd. Bood de zoekfunctie geen uitkomst?

  3. #3

    Standaard

    Doe het niet!
    Ik heb 13 weken na aflevering mijn pioneer laten vervangen door een RNS E
    De pioneer ging in die 13 weken één keer op zwart en één keer in een reboot cyclus. de carkit functie werkt niet optimaal en het systeem is erg traag.
    Niets dan hulde voor de dealer die alle medewerking heeft verleent. het RNS E system werkt een stuk prettiger

    De pioneer werkt met een canbus adapter om eventuele achterluidsprekers aan te sturen. Dit is echter niet variabel/dynamisch. De instelmogelijkheden van de luidsprekers /subwoofer werken helemaal niet. er is een matige geluidskwaliteit van achter. dit terwijl mij was geadviseerd om i.p.v. de standaar chorus radio de concert (a €475,-) te nemen omdat hierbij de actieve luidsprekers zitten.
    Please people ! stand back, i've got a TDI and i'm not afraid to use it

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •