Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 161

Onderwerp: leuke dingetjes die de dealer niet vertelt

  1. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingkess Bekijk Berichten
    Ik stamp gewoon vol gas als het groen is..
    Hahaha, ja das ook de mooiste manier toch? :-)

  2. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ja-Rule Bekijk Berichten
    Hahaha, ja das ook de mooiste manier toch? :-)
    jazeker, met een gelukzalige grijns al menig BMW rijder vernedert, lang leve de DSG :-) vanmiddag maar eens de 'launch' testen
    A3 SB (09-2008) AMBITION PROLINE 2.0 TDI 103KW S-TRONIC XENON OCT TUNING

  3. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingkess Bekijk Berichten
    jazeker, met een gelukzalige grijns al menig BMW rijder vernedert, lang leve de DSG :-) vanmiddag maar eens de 'launch' testen
    Hoeveel pk/Nm heb je nu? Ben echt benieuwd naar het verschil met de standaard 140 pk..

  4. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ja-Rule Bekijk Berichten
    Hoeveel pk/Nm heb je nu? Ben echt benieuwd naar het verschil met de standaard 140 pk..

    volgens opgave van OCT rond de 180 / 181, maar ja zolang ik hem niet op de bank zet weet ik het niet... ;-)
    A3 SB (09-2008) AMBITION PROLINE 2.0 TDI 103KW S-TRONIC XENON OCT TUNING

  5. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kingkess Bekijk Berichten
    volgens opgave van OCT rond de 180 / 181, maar ja zolang ik hem niet op de bank zet weet ik het niet... ;-)
    Heb je m nog met 140 pk gereden? Loopt ie gewoon iets beter of voel je dat 'ie echt harder gaat?


  6. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ja-Rule Bekijk Berichten
    Heb je m nog met 140 pk gereden? Loopt ie gewoon iets beter of voel je dat 'ie echt harder gaat?

    ja zeker.. maar daar die bevindingen en reacties staan in een ander topic op http://www.audiforum.nl/forum/8p-200...i-stronic.html

    ;-0
    A3 SB (09-2008) AMBITION PROLINE 2.0 TDI 103KW S-TRONIC XENON OCT TUNING

  7. #67

    Standaard

    Dat topic is aan me voorbij gegaan, thanks!

  8. Ad
  9. #68

    Standaard

    iemand nog leuke dingen?

    we hebben iig de DRL gimick waar de helft van de dealers het wel kan en de andere helft niet :-)
    A3 SB (09-2008) AMBITION PROLINE 2.0 TDI 103KW S-TRONIC XENON OCT TUNING

  10. #69
    Frissie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    35
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    ey leute ik kwam er laatst (hoe stom ook) achter dat als je je ruitenwissers aan hebt op snel ze langzamer gaan als je stil staat voor bv het stoplicht best handy! anders wordt ik zo zenuwachtig

    ow en goed bezig hier!! yo!

  11. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michiel fris Bekijk Berichten
    ey leute ik kwam er laatst (hoe stom ook) achter dat als je je ruitenwissers aan hebt op snel ze langzamer gaan als je stil staat voor bv het stoplicht best handy! anders wordt ik zo zenuwachtig

    ow en goed bezig hier!! yo!
    Ja - daar is best nog over nagedahct bij Audi. Zo gaat ook m'n radio zachter als ik langzamer rijdt, en gaat de achterruitenwisser 1 maal aan als ik met regen achteruit inschakel

  12. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ja-Rule Bekijk Berichten
    Ja - daar is best nog over nagedahct bij Audi. Zo gaat ook m'n radio zachter als ik langzamer rijdt, en gaat de achterruitenwisser 1 maal aan als ik met regen achteruit inschakel
    Het zijn inderdaad erg handige en leuke dingen, 1 probleem rechtstreeks gekopieerd van mercedes, en tegenwoordig passen bijna alle merken dit toe.

  13. #72
    Nick A6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    58
    Posts
    343
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    Wanneer je de 'auto' toets van de airco langer vasthoudt, is de temperatuurregeling voor beide zijden gelijk. Wanneer je aan de passagierszijde de temperatuur dan weer wijzigt t.o.v. de bestuurderszijde is die functie weer uit.

    Wanneer de ruitewissers in de continustand staan en je stopt de auto, schakelen deze automatisch over op de intervalstand. Bij het wegrijden wissen ze weer continu.
    Edit: die hadden de meesten al gevonden zie ik.
    Laatst gewijzigd door Nick A6; 30-07-09 om 21:11.

  14. #73
    Bjorn-A3
    Guest

    Standaard

    Vandaag maar eens de "launch control" geprobeerd, meteen maar mijn vader vernederd in zijn BMW'tje .
    Tot noch toe zelf nog niks ontdekt, behalve dat de auto zichzelf sluit na een paar seconden en als de sleutels in de auto liggen doet ie dat niet.

  15. #74

    Standaard

    Weet niet of dit bekend is maar gooi het er toch maar ff in.

    Als je het contact aan zet en weer uit maar de sleutel er op laat zitten en je drukt de hendel van de ruitenwisser naar beneden dan gaan de ruitenwissers halvewegen het raam staan.
    Erg handig voor het vervangen van de wisserbladen.
    b.t.w. als je ze weer terug zet gaan ze niet door maar gewoon terug (vond ik zelf zeer opmerkelijk).

  16. #75

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Leeftijd
    46
    Posts
    177
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fritske Bekijk Berichten
    Weet niet of dit bekend is maar gooi het er toch maar ff in.

    Als je het contact aan zet en weer uit maar de sleutel er op laat zitten en je drukt de hendel van de ruitenwisser naar beneden dan gaan de ruitenwissers halvewegen het raam staan.
    Erg handig voor het vervangen van de wisserbladen.
    b.t.w. als je ze weer terug zet gaan ze niet door maar gewoon terug (vond ik zelf zeer opmerkelijk).
    Staat ook in je boekje

  17. #76
    wh-vanderpost's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    42
    Posts
    266
    Kudos
    7
    Auto
    Audi S8
    Land
    Land

    Standaard

    Wat ook in het boekje staat , maar wat ik toch wel een leuke vond en die misschien niet iedereen weet.. als ik bij mij het bedieningsknopje van de buitenspiegels op de rechtse zet en vervolgens de bak in z'n achteruit zet, gaat de rechterbuitenspiegel naar de onderste stand zodat je kan zien hoe je je velgen verrot rijdt tegen een stoeprand
    Ownee, zodat je dat dus net niet doet

  18. #77
    moron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Posts
    598
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wh-vanderpost Bekijk Berichten
    Wat ook in het boekje staat , maar wat ik toch wel een leuke vond en die misschien niet iedereen weet.. als ik bij mij het bedieningsknopje van de buitenspiegels op de rechtse zet en vervolgens de bak in z'n achteruit zet, gaat de rechterbuitenspiegel naar de onderste stand zodat je kan zien hoe je je velgen verrot rijdt tegen een stoeprand
    Ownee, zodat je dat dus net niet doet
    Kan alleen in uitvoering stoelen met memory....

    Ronald.
    Ronald - lord of the 4 rings

  19. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wh-vanderpost Bekijk Berichten
    Wat ook in het boekje staat , maar wat ik toch wel een leuke vond en die misschien niet iedereen weet.. als ik bij mij het bedieningsknopje van de buitenspiegels op de rechtse zet en vervolgens de bak in z'n achteruit zet, gaat de rechterbuitenspiegel naar de onderste stand zodat je kan zien hoe je je velgen verrot rijdt tegen een stoeprand
    Ownee, zodat je dat dus net niet doet
    VET! Thanks. Boekje dus ook niet goed gelezen, maar was hier al wel een tijd op zoek naar.

  20. #79

    Wink Luchtjes !!

    Hallo Audi vrienden,

    Het is geloof ik ook overal hetzelfde zie ik.
    Het eindigd ook overal met hetzelfde onderwerp, of ligt dit aan mij.

    Het is altijd stront,poep, sex of winden in de tunnel, hahahaha.

    Ik ben blij, dat dit gelukkig niet bij ons alleen gebeurt, nu zie ik het ook eens bij een ander gebeuren.

    Maarrrrruuuh, dat geeft niet hoor.

    Met vriendelijke groet,

    Ad

  21. #80

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Posts
    222
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard

    Nog een paar dingetjes die eigenlijk helemaal niet opvallen (en misschien iedereen al wel wist..)

    - Als je alarm lichten aanstaan en je geeft richting aan overruled de richtingaanwijzer de alarmlichten..

    - Bij geopende motorkap werken de ruitenwissers niet

    - Bij dak open werken de ruitensproeiers niet (geldt helaas niet voor de A4 cab, werd me laatst pijnlijk duidelijk..)

    - Xenon: licht aan of op auto = koplampsproeiers actief, licht uit = geen koplampsproeiers actief. (A4 sproeit alleen als de Xenon's ook daadwerkelijk aanstaan, dus los van de auto stand.

    - Gadget van de A4 welke op mijn A3 iig niet werkte; wanneer de blower op 50%+ staat en je activeert SDS of voert een telefoongesprek dan zakt de blower terug naar ± 30%, na het gesprek komt deze vanzelf weer op.
    Laatst gewijzigd door Sjaaky; 05-08-09 om 18:05.

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •