Pagina 3 van 206 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 4108

Onderwerp: S-Edition verzameltopic

  1. #41

    Standaard

    Sanato in Houten/Zeist had er op voorhand 7.

  2. #42

    Standaard S-edition

    Dag heren/dames,

    Ben net nieuwe deelnemer.
    Vond de S-edition een geweldige aanbieding, en heb er snel een besteld, met levering rond 1. nov.

    Volgende specs:

    SB 1.4 tsi, handgeschakeld, Daytona Grey.

    3Y3 Zonwering achter-& achterzijde
    4A3 Verwarmbare voorstoelen
    6XD El. verw. buitenspiegels
    7K6 Bandenspanningcontrole
    9JA Niet-rokersuitvoering
    9ZU Telefoonvoorbereiding in armsteun
    F40 Lm f40 velgen.
    PDA Sportonderstel (maar geen S-onderstel -te hard)
    PID Isofixbevestiging/airbag-deactivation
    QQ4 Lichtpakket interieur.
    Verder: donkere stiksels, afgevlakt stuur,

    Heb net van dealer de mededeling dat de auto in week 40 wordt geproduceerd, levering week 44.
    Laatst gewijzigd door Grandi; 08-09-09 om 21:10. Reden: nieuwe data..

  3. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grandi Bekijk Berichten
    Dag heren/dames,

    Ben net nieuwe deelnemer.
    Vond de S-edition een geweldige aanbieding, en heb er snel een besteld, met levering rond 1. nov.

    Volgende specs:

    1.4 tsi, handgeschakeld, Daytona Grey.

    3Y3 Zonwering achter-& achterzijde
    4A3 Verwarmbare voorstoelen
    6XD El. verw. buitenspiegels
    7K6 Bandenspanningcontrole
    9JA Niet-rokersuitvoering
    9ZU Telefoonvoorbereiding in armsteun
    F40 Lm f40 velgen.
    PDA Sportonderstel (maar geen S-onderstel -te hard)
    PID Isofixbevestiging/airbagdeactivation
    QQ4 Lichtpakket interieur.


    @ A3_sb: M. Schilder in Haarlem heeft mogelijk nog 1 of 2 'slots', die nog tot en met zaterdag volgens wens gespecificeerd kunnen worden.
    Mooie keuze. Super mooie velgen!
    Zonwering en verwarmbare zetels: je houdt van extremen ;-)

  4. #44

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3_sb Bekijk Berichten
    Mooie keuze. Super mooie velgen!
    Zonwering en verwarmbare zetels: je houdt van extremen ;-)
    ... zonwering is voor mij & stoelverwarming is voor mijn vrouw :-)

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grandi Bekijk Berichten
    ... zonwering is voor mij & stoelverwarming is voor mijn vrouw :-)
    Goed dat je het uitzetten van je airbag EN bandenspanningscontrole hebt, dan zitten al je knoppen op het dash vol
    Audi A4 Avant Pro Line S B&O 1.8tfsi met ABT. Extra: MMI Plus, Servotronic, Sportonderstel, Licht en regensensor, zelfdimmende binnenspiegel, auto hold assist.


  6. #46

    Standaard

    Welkom!
    Ik zal je aan de beginpost toevoegen...
    Mooie specificaties zeg.

    Zijn dat deze wielen?
    Laatst gewijzigd door 1969mach1; 05-09-09 om 09:01.
    Indian Fire 1969 Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
    Nogaro Blauw 2003 Audi S4 4.2V8 6-spd

  7. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1969mach1 Bekijk Berichten
    Welkom!
    Ik zal je aan de beginpost toevoegen...
    Mooie specificaties zeg.

    Zijn dat deze wielen?
    Nee, het zijn de RS6 wielen. Zie het plaatje van de Dayntona grijze RS6 in 1 van de S editions topics.

  8. Ad
  9. #48
    heinvdh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    49
    Posts
    216
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Heren,

    ben via via bij een delaer in Eindhoven terecht gekomen en hij had een 1.8 besteld met exact de extra optie sdie ik wil! Alleen is het geen S-tronic... En da's toch echt een vereiste! Hij zou vandaag met PON bellen of de bestelling nog gewijzigd kon worden in een S-tronic! Ik kijk dus al de hele dag gespannen naar mijn mobieltje....

  10. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heinvdh Bekijk Berichten
    Heren,

    ben via via bij een delaer in Eindhoven terecht gekomen en hij had een 1.8 besteld met exact de extra optie sdie ik wil! Alleen is het geen S-tronic... En da's toch echt een vereiste! Hij zou vandaag met PON bellen of de bestelling nog gewijzigd kon worden in een S-tronic! Ik kijk dus al de hele dag gespannen naar mijn mobieltje....
    Sterkte met wachten!

  11. #50

    Standaard

    Ola,

    Heb dit ook al in een ander topic gepost (showroom over de A3 S-edition).

    Voor de geïnteresseerden:

    Als je een goed idee wilt hebben hoe de s-edition er uit komt te zien. Ga naar audi.de. Kies daar de configurator voor de Audi A3 (driedeurs of sportback). Vervolgens kies je als type A3 ambition s-line. Kies je motor, op de volgende pagina bij exterieur kies je het innovationspakket en als kleur (rechts) daytonagrau perleffekt en behoudt de 5 arm velgen, op de volgende pagina bij interieur eventueel zwart met zilver stiksel. De volgende pagina (extra opties) kun je vervolgens niet opvragen - treedt een foutmelding op a.g.v. de kleur daytonagrau. Anyway - als je op vollbild/abmessungen klikt kun je daar in een iets groter plaatje het eindresultaat bekijken. Kunt ook het interieur opvragen .

    Heb de eindresultaten en en nog wat plaatjes die ik gevonden heb, bijgevoegd. Misschien zijn sommige ook iets voor de startpagina van dit topic.

    Groet, Perenor.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Perenor; 05-09-09 om 12:32.

  12. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heinvdh Bekijk Berichten
    Heren,

    ben via via bij een delaer in Eindhoven terecht gekomen en hij had een 1.8 besteld met exact de extra optie sdie ik wil! Alleen is het geen S-tronic... En da's toch echt een vereiste! Hij zou vandaag met PON bellen of de bestelling nog gewijzigd kon worden in een S-tronic! Ik kijk dus al de hele dag gespannen naar mijn mobieltje....
    Hein ik ben erg benieuwd of het gelukt is. We hopen met je mee!

  13. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John Sedion Bekijk Berichten
    Hein ik ben erg benieuwd of het gelukt is. We hopen met je mee!
    Zou nu zo'n beetje bekend moeten zijn of er nog een S edition op 't forum erbij komt.

  14. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PWM Bekijk Berichten
    Goed dat je het uitzetten van je airbag EN bandenspanningscontrole hebt, dan zitten al je knoppen op het dash vol

    Is er een knop op het dash voor de bandenspanningcontrole?
    Ik weet ook niet waar in de A3 de schakelaar voor de airbag zit. In mijn VW Touran is het een sleutel-schakelaar die in het handschoenvak (heet het zo? -ben allochtoon..) verborgen zit.

  15. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1969mach1 Bekijk Berichten
    Welkom!
    Ik zal je aan de beginpost toevoegen...
    Mooie specificaties zeg.

    Zijn dat deze wielen?
    Ik heb ze nog niet in het echt gezien, maar in de prijslijst zijn ze aangegeven als 'F40' (moet even uitzoeken hoe ik een afbeelding toe kan voegen...). Voor de S-edition is de keuze ab fabriek beperkt.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Grandi; 05-09-09 om 22:29.

  16. #55

    Standaard

    Hein, weet je al meer?

  17. #56

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    230
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grandi Bekijk Berichten
    Dag heren/dames,

    Ben net nieuwe deelnemer.
    Vond de S-edition een geweldige aanbieding, en heb er snel een besteld, met levering rond 1. nov.

    Volgende specs:

    .....
    PDA Sportonderstel (maar geen S-onderstel -te hard)
    .....
    wist niet dat dat mogelijk was? excollega van me wilde dat ook, maar kreeg te horen dat het sportonderstel-verval betekende: standaard onderstel, niet ambition onderstel. of kun je het S-onderstel laten vervallen en vervolgens als optie het sportonderstel pakken? das ook bizar; moet je bijbetalen voor een optie die goedkoper is dan de standaarduitrusting...maar ja, als het zo belangrijk voor je is; uiteindelijk zal het goedkoper zijn dan een ambition dik aankleden.
    Audi A3 1.4 Tfsi Sportback // S-edition...

  18. #57
    heinvdh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    49
    Posts
    216
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ja ja! De dealer heeft me zaterdag gebeld en de bestelde S-edition 1.8 handgeschakeld omzetten naar een S-tronic is nog mogelijk tot eind deze week! Wil er nog extra op een licht-regensensor, lichtpakket en Bose en dan is ie klaar om een mooie prijs te laten maken om het af te maken! Twijfel nog over een cd-wisselaar, is denk ik wel handig i.c.m. de DVD in het navi-systeem...

    Hoeveel korting hebben jullie nog kunnen bedingen bij de dealer? Vervolgens moet mijn leasemaatschappij gaan berekenen wat de kosten zijn om mijn Golf V GTI 3 maanden eerder in te leveren voor een nieuw termijn van 3 jaar S-edition...

  19. #58

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    230
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heinvdh Bekijk Berichten
    Ja ja! De dealer heeft me zaterdag gebeld en de bestelde S-edition 1.8 handgeschakeld omzetten naar een S-tronic is nog mogelijk tot eind deze week! Wil er nog extra op een licht-regensensor, lichtpakket en Bose en dan is ie klaar om een mooie prijs te laten maken om het af te maken! Twijfel nog over een cd-wisselaar, is denk ik wel handig i.c.m. de DVD in het navi-systeem...

    Hoeveel korting hebben jullie nog kunnen bedingen bij de dealer? Vervolgens moet mijn leasemaatschappij gaan berekenen wat de kosten zijn om mijn Golf V GTI 3 maanden eerder in te leveren voor een nieuw termijn van 3 jaar S-edition...
    Hallo Hein!

    mooi zo!

    mijn tips:

    -Bose zou ik niet doen. de standaardspeakers icm het nav systeem klinken erg goed, en ik heb niet zo'n denderende dingen gehoord over het bose systeem.

    - cd wisselaar is wel erg 1990. waarom zou je cd's meeslepen in je auto (altijd krassen, altijd zoekgeraakte hoesjes) als je 64 GB aan MP3 geheugen in je navigatie hebt zitten. ik weet niet hoe digitaal onderlegt je bent, maar dat betekent dat je meer dan 1000 cd's bij je hebt.

    qua korting is er niet veel meer te doen. de dealers weten dat ze de auto toch wel kwijtkomen, en volgens mij leveren ze wat dealermarge in op dit model, dus de kous is snel af.
    Audi A3 1.4 Tfsi Sportback // S-edition...

  20. #59

    Standaard

    Super Hein!! Bij welke leasemaatschappij wordt de auto onderbebracht. Aangezien het DVD navigatiesysteem ook de mogelijkheid heeft om 2 SD kaarten in te voeren heb ik niet gekozen voor een cd wisselaar of Ipod aansluiting. Ik heb verder geen korting meer kunnen bedingen bij de dealer aangezien het Sedition pakket al genoeg korting oplevert. Ik heb wel vernomen dat het Sedition pakket door Audi Nederland wordt verzorgd en dat de dealer niets voelt van deze korting.

  21. #60

    Standaard

    Hoi Reinier, wat bedoel je met 64 GB aan mp3 geheugen op de DVD?

Pagina 3 van 206 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •