Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 201

Onderwerp: Spiegelverwarming werkt niet

  1. #1

    Standaard Spiegelverwarming werkt niet

    Ik weet niet of het destijds een optie was, maar mijn buitenspiegelverwarming doet het niet.
    Als het een optie was, dan zal deze niet zijn aangekruist.

    Heeft iemand een idee hoe ik dit kan uitzoeken?

    Alvast bedankt,

    Nick

  2. #2
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.788
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicx Bekijk Berichten
    hoe ik dit kan uitzoeken?

    Nick
    welkom hier, ...met de zoekfunctie?

  3. #3

    Standaard

    Had ik geprobeerd..... maar geen resultaat.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb het gevonden op het forum..... Niet goed gekeken.
    Was destijds toch een optie..... Jammer, dus gewoon blijven krabben.

  5. #5

    Standaard

    en als je het dan hebt, nooit laten opstaan, anders branden de weerstandjes door na lange duur.. minpuntje bij BMW, daar staat het steeds op.


  6. #6

    Standaard

    En waar kan je dat dan afzetten ?
    Audi A3 2.0 TDI S-line Sportback (8PA)
    - Carbon Dynamic Airbox by BMC
    - Chiptuned by Heinz

    190 hp ~ 404Nm
    http://g.imagehost.org/view/0026/resultaat

  7. #7
    shordy86's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    573
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Naar links of rechts draaien
    2008-2011 Mauritius blauwe A3 Sportback Ambiente Pro Line 2.0 TDI 140pk
    2011-2014 Ibiswitte A3 Sportback Ambition S-Line 1.4 TFSI 125pk
    2014-2014 Nimbus grijs mocassin leder (Baseball) TT Roadster Quattro 1.8 T 225pk

  8. Ad
  9. #8
    helldesker's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    128
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard

    het zit toch samen met je achterruitverwarming
    Audi A3 1.9 TDI 77KW SPORTBACK Ambition S Line Mauritius blauw
    Aprilia RSV4

  10. #9

    Standaard

    Voor zover ik weet is de schakelaar voor je buitenspiegel dezelfde als voor het verstellen van je spiegels. Alleen draai je voor de verwarming deze knop 180 graden (er staat dan ook een symbooltje onder de knop). Staat dit symbooltje er niet, heb je geen verwarmbare buitenspiegels.
    Laatst gewijzigd door DRock72; 17-12-09 om 19:00.

  11. #10
    helldesker's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    128
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Question

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRock72 Bekijk Berichten
    Voor zover ik weet is de schakelaar voor je buitenspiegel dezelfde als voor het verstellen van je spiegels. Alleen draai je voor de verwarming deze knop 180 graden (er staat dan ook een symbooltje onder de knop). Staat dit symbooltje er niet, heb je geen verwarmbare buitenspiegels.
    Ah ok, ik ging er vanuit dat ze samenwerkten met de achterruitverwarming (net als bij de Golf). Ik heb namelijk een Pro Line en volgens mij zaten daar verwarmde buitenspiegels bij, maar ik heb volgens mij geen symbooltje onder de knop.
    Audi A3 1.9 TDI 77KW SPORTBACK Ambition S Line Mauritius blauw
    Aprilia RSV4

  12. #11

    Standaard

    Mijn symbooltje staat bovenaan, tussen de rechter / linker spiegel icoontjes. Zal volgende keer eens proberen hem 180° te draaien
    Audi A3 2.0 TDI S-line Sportback (8PA)
    - Carbon Dynamic Airbox by BMC
    - Chiptuned by Heinz

    190 hp ~ 404Nm
    http://g.imagehost.org/view/0026/resultaat

  13. #12

    Standaard

    ja best gewoon iedere keer naar rechts of links draaien, bij mij staat het altijd rechts, makkelijk bij het inparkeren voor de velgen niet te beschadigen, dan moet ik maar gewoon naar beneden duwen... :-)

  14. #13

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    bijna 2 maanden hebben we nu een A3 het is een 2.0T quattro automaat, ik ging er van uit dat verwarming van de spiegels standaard zou zijn, nooit gedacht dat het een optie zou kunnen zijn. Nu het koud is en veel neerslag mis ik die spiegel-verwarming enorm, nu moet ik zo nu en dan een parkeerplaats op om te poetsen, van de gekke..
    Vorige auto was een Volvo S40 T5, de volgende is ook weer een Volvo.

  15. #14

    Standaard

    haha alleen om de spiegelverwarming

  16. #15

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    nee de spiegelverwarming is slechts een van de tegenvallers, ik had verwacht dat een auto in deze prijsklasse helemaal af zou zijn en niet op items wat veiligheid betreft met opties komt. Het lijkt me voor Audi ook niet een enorme besparing om de spiegel-verwarming weg te laten. De automatische versnelling is overigens uit de kunst..

  17. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door helldesker Bekijk Berichten
    Ah ok, ik ging er vanuit dat ze samenwerkten met de achterruitverwarming (net als bij de Golf). Ik heb namelijk een Pro Line en volgens mij zaten daar verwarmde buitenspiegels bij, maar ik heb volgens mij geen symbooltje onder de knop.
    Ik zie dat de kids ook weer eens hebben geantwoord, sorry voor hun verkeerde antwoord. Ik zal automatisch aanloggen maar weer uitzetten.

    Het symbooltje onderaan je spiegelverstelknop is voor het inklappen van je spiegels en dus niet voor de verwarming. Ik dacht zelf dat het inderdaad (zoals je zelf al zei) mee aangeschakeld wordt met je achteruitverwarming (of misschien de ontwasemingsstand voor).

  18. #17
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chips Bekijk Berichten
    nee de spiegelverwarming is slechts een van de tegenvallers, ik had verwacht dat een auto in deze prijsklasse helemaal af zou zijn en niet op items wat veiligheid betreft met opties komt. Het lijkt me voor Audi ook niet een enorme besparing om de spiegel-verwarming weg te laten. De automatische versnelling is overigens uit de kunst..
    Sneu.

  19. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DRock72 Bekijk Berichten
    Ik zie dat de kids ook weer eens hebben geantwoord, sorry voor hun verkeerde antwoord. Ik zal automatisch aanloggen maar weer uitzetten.

    Het symbooltje onderaan je spiegelverstelknop is voor het inklappen van je spiegels en dus niet voor de verwarming. Ik dacht zelf dat het inderdaad (zoals je zelf al zei) mee aangeschakeld wordt met je achteruitverwarming (of misschien de ontwasemingsstand voor).
    Ik vanochtend zoeken naar de uitknop Ik zat te twijfelen of ik verwarmde spiegels had (geen symbool, dus ik dacht van niet). De druppels vielen van mijn spiegels af en het glas was warm. Toen dacht ik al, dat het in combinatie met je achterruit was.
    Audi S3

  20. #19

    Standaard

    maar hoe activeer je de verwarming nu??..stuur helemaal naar links draaien?

  21. #20
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    ja, 180graden naar links.... en dan de achterruitverwarming inschakelen.. en een blok hout in je buitenspiegel proppen..
    Audi A2 1.4 aua

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •