Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Kofferbak schakelaar vervangen, waar halen?

  1. #1

    Standaard Kofferbak schakelaar vervangen, waar halen?

    Hallo Allen,

    Een tijd terug heb ik een Audi A3 gekocht uit 2004 ik merkte al vrij snel dat de kofferbak enkel open ging met de afstandsbediening. De drukschakelaar op de achterklep zelf reageert totaal niet.

    Gisteravond heb ik de binnenkant van mijn kofferbak eruit gehaald om te kijken of er misschien wat los zat bij de schakelaar van de kofferbak. Echter is dit niet het geval en doordat de kofferbak wel te openen is met de sleutel licht het ook niet aan de motor van de vergrendeling. Mijn idee is dat de schakelaar kapot is of denken jullie hier anders over?

    Nou wil ik een nieuwe schakelaar bestellen om te kijken of het ook daadwerkelijk aan de schakelaar ligt maar na enige tijd op internet gezocht te hebben moet ik toch jullie om raad vragen. Weten jullie misschien een site waar ik een nieuwe schakelaar kan bestellen?
    Heb al op winparts etc. gekeken maar kan de schakelaar hier helaas niet op vinden.

    hopelijk weten jullie meer?!

  2. #2

    Talking Re: Kofferbak schakelaar vervangen, waar halen?

    Naar de dealerttt! Succes
    met de fiets kom je er ook wel, moet je wel eerst een fiets hebben!

  3. #3

    Standaard Re: Kofferbak schakelaar vervangen, waar halen?

    Dat is hem juist ik zoek een andere oplossing aangezien de prijzen die ze bij de dealer tellen.
    En de schakelaar vervangen kan ik zelf ook nog wel.

  4. #4

    Standaard Re: Kofferbak schakelaar vervangen, waar halen?

    Zal je even mijn verhaal sturen, jou probleem heeft waarschijnlijk een oorzaak waardoor dit is gekomen. Heb afgelopen week hetzelfde probleem gehad en teruggegaan naar de dealer. In mijn geval ging het wel om garantie. Bij mij was het het rubber wat om de ruiterwissermotor heen zit kapot, vandaar dat er water de klep in is gelopen en de bedrading en schakelaar heeft aangetast. Je zou het dus wel zelf kunnen maken maar mocht je hetzelfde hebben dan komt dit weer terug. Ik zou het dus toch even nalopen of dit niet het geval is voor je keer op keer nieuwe bekabeling en een schakelaar moet plaatsen. En ja, buiten de garantie lijkt me dit een duur karweitje.

    Succes.

  5. #5
    Tommetje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Leeftijd
    37
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Kofferbak schakelaar vervangen, waar halen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruudvanham Bekijk Berichten
    Dat is hem juist ik zoek een andere oplossing aangezien de prijzen die ze bij de dealer tellen.
    En de schakelaar vervangen kan ik zelf ook nog wel.
    Nu is dit een heule oude post en gaat dit over de 8P terwijl ik zelf een 8L heb maar ben erg benieuwd of het je nu gelukt is. Want ik zit met letterlijk precies hetzelfde probleem. Heb je een schakelaar bij de stealer gekocht? zo ja wat koste je dit. Is het simpelweg schakelaartje vervangen of ben je nog andere dingen tegen gekomen?
    Laatst gewijzigd door Tommetje; 01-07-14 om 08:57.


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Kofferbak schakelaar vervangen, waar halen?

    De prijs van de schakelaar is simpelweg te achterhalen met een telefoontje naar de dealer...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7
    Tommetje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Leeftijd
    37
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Kofferbak schakelaar vervangen, waar halen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    De prijs van de schakelaar is simpelweg te achterhalen met een telefoontje naar de dealer...
    Die begreep ik.. Echter staan er nog meerdere vragen.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •