Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: Kleuren A3

  1. #1
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Kleuren A3

    Mensen, ik ben bijna zover om een nieuwe auto te gaan bestellen. Het enige dat nog onbepaald is is de kleur. We hebben in een Ebony zwarte Sportback gereden maar we twijfelen nog tussen deze kleur en Lavagrijs. Al surfend op het internet kom ik alleen geen afbeeldingen tegen van een Sportback in deze kleur of uberhaupt een goede foto van de A3 in deze kleur. Mocht één van jullie een afbeelding hebben weten te vinden waar de kleur lavagrijs goed op uitkomt dan hoor ik het graag. Bij voorbaat dank.

  2. #2

    Standaard

    check even www.germancarfan.com, daar heb ik alle kleuren gevonden die er waren... Wij hebben overigens een mauritiusblauwe besteld (wordt 8 maart geleverd), omdat ik het zwart i.c.m. een zwart interieur wel erg somber vond worden...




    * url aangepast, Arlo

  3. #3
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Kijk even op www.vs.nl en zoek naar een A3 in Lavagrijs... (echt een mooie kleur trouwens 8) )



    One liter, driver's licence eater...


  4. #4
    DoubleHH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Posts
    7.265
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Kijk even op www.vs.nl en zoek naar een A3 in Lavagrijs... (echt een mooie kleur trouwens 8) )
    Ik heb voor dezelfde keuze gestaan zwart op lavagrijs, is bij mij
    lavagrijs geworden kleur maar even in mijn album.

  5. #5
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Allen bedankt. Vooral de foto's van DHH maken het voor mij duidelijk. Daarnaast stond ik vanmorgen in de file naast een lavagrijze Sportback dus ook IRL nu gezien. Deze kleur zal het dan ook worden.

    Mauritiusblauw viel voor mij af omdat ik nu een Denim blauwe A3 heb en die kleuren niet veel van elkaar verschillen en de buurman aan mauritius blauwe A4 rijdt.

    Vorig jaar had ik een mauritius blauwe A3 3-deurs als leenauto en reed ik even bij mijn moeder langs. Pas toen ik erop wees dat het een nieuwe A3 was en niet mijn eigen A3 zag ze het. :-)


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Een "gewone" A3 met single frame grill?? Heb ik wat gemist of heeft men dit zelf gedaan? :?

    edit; is geen singleframe zo te zien. volgens mij hebben ze er gewoon een chromen rand opgeplakt
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  7. #7
    E90N's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    50
    Posts
    943
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelW
    Een "gewone" A3 met single frame grill?? Heb ik wat gemist of heeft men dit zelf gedaan? :?

    edit; is geen singleframe zo te zien. volgens mij hebben ze er gewoon een chromen rand opgeplakt
    Goed gezien marcel, maar het is een goedkope oplossing voor de donkere kleur en valt alleen op als je van dichtbij kijkt
    *99 VW Golf IV 1.9 TDi *02 Audi A3 8L TDi *05 Audi A3 8P 2.0 TDi S-Line *08 Audi A5 8L 2.7 TDi *12 Audi A6 Avant 2.0 TDi S-Line *15 Mercedes GLC 250 SUV AMG Line *19 Mercedes GLE 350 SUV AMG Line

  8. Ad
  9. #8
    DoubleHH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Posts
    7.265
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Goede keuze, iemand met smaak.
    Kan natuurlijk niets anders zeggen.

  10. #9
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    In heel Nederland staan er op dit moment 2 Sportbacks in Lavagrijs bij een dealer. In Zaanstad en Purmerend.

  11. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E90N
    Goed gezien marcel, maar het is een goedkope oplossing voor de donkere kleur en valt alleen op als je van dichtbij kijkt
    Ik vind een gewone singleframe niet erg staan (Iceman heeft een keer een foto geplaatst met de toekomstig gefacelifte A3 met singleframegrill). Misschien dat ik daar nog even aan moet wennen want op de sportback staat het wel gaaf vind ik. Dat heeft in mijn ogen vooral met de afmetingen te maken

    Maar zoals het op deze foto staat vind ik het eigenlijk best mooi
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  12. #11
    Twijg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    48
    Posts
    805
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    A3165, allereerst; goede keuze. De vraag welke kleur hoeft volgens mij niet moeilijk te zijn; ebonyzwart pareleffect. Ik heb gisteren net m'n nieuwe sportback S-line in die kleur opgehaald en het is een plaatje. Als je wilt kan ik je een aantal foto's mailen.

    A4 B8 Avant 2.0 Tfsi 211 pk Quattro S-line, MMI, Audi Drive Select met demperregeling
    A3 SB S-line 1.4 Tfsi 125 pk, open sky
    Golf V GTI, JD tuned, 255 pk
    A4 B7 Avant 2.5 Tdi 163 pk MT, S-line int./ext.
    A3 SB S-line 2.0 Fsi 150 pk, S-line

  13. #12
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Sportback S-line
    .....Ik heb gisteren net m'n nieuwe sportback S-line in die kleur opgehaald en het is een plaatje. Als je wilt kan ik je een aantal foto's mailen.

    Wat dacht je ervan om je voor te stellen in de showroom?
    Dan kunnen "wij" ook meegenieten van je nieuwe Sportback :mrgreen:
    One liter, driver's licence eater...


  14. #13
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.180
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard

    alle kleuren op germancarfan.com?

    op germancarfanS.com kan ik al wat meer vinden, maar ik blijf nieuwsgierig naar dakarbeige...

    en daar heb ik nog nergens een foto van gevonden
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  15. #14
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Sportback S-line
    A3165, allereerst; goede keuze. De vraag welke kleur hoeft volgens mij niet moeilijk te zijn; ebonyzwart pareleffect. Ik heb gisteren net m'n nieuwe sportback S-line in die kleur opgehaald en het is een plaatje. Als je wilt kan ik je een aantal foto's mailen.
    Ebonyzwart is zeker ook een fraaie kleur, dat maakt de definitieve keuze ook zo moeilijk. Aanstaande zaterdag gaan we naar een dealer in Purmerend waar ze een Sportback in lavagrijs hebben staan.

    Hierbij een topic waar ik foto's heb geplaatst van een Ebonyzwarte Sportback. Ik ben wel benieuwd hoe een S-line eruit ziet in Ebonyzwart uitziet.

    [/url]http://www.audiforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=5964&highlight=sportback

  16. #15

    Standaard

    Je hebt de URL code niet helemaal juist ingevoerd dus bij deze :wink: sportback
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •