Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Resultaten 121 tot 126 van de 126

Onderwerp: Piepende remmen RS3

  1. #121

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT RS

    Standaard Re: RS 3 trillend stuur

    verkeerd
    Laatst gewijzigd door audittboy; 08-07-13 om 21:31.

  2. #122

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT RS

    Standaard Re: RS 3 trillend stuur

    Hoi,
    Heb dit ook gehad en pas bij een 3de bandenboer was het probleem definitief van de baan.Hij had een nieuw balanceerapparaat en daar zat een verschil van 30gr op..Misschien dat eens proberen en zien dat er geen slagje in je band zit..

  3. #123

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3

    Standaard Re: RS 3 trillend stuur

    Dit trillen had/heb ik ook bij mijn RS3. Ik heb toen 6 zuiger Movi't's laten monteren. Daarna kwam het trillen bij ca 130km/u weer terug. Movi't (Dick Hoekendijk) heeft toen onder garantie de schijven en blokken vervangen en laten checken door Movi't Duitsland. Die merkten een kleine onbalans in de schijven. Nu met nieuwe schijven en blokken komt het nog regelmatig (of eigenlijk onregelmatig) voor dat de auto trilt bij ca 130km/u. Toen heb ik 4 nieuwe (zelfde type als bij aflevering) banden laten monteren en toen leek het probleem voorbij maar enkele weken later kwam het weer terug. En het is vreemd dat dit soms gebeurd, weer/temperatuur onafhankelijk. Inmiddels heb ik ca 51k km met mijn RS3 gereden. Maar het feit dat dit trillen bij ca 130km/u zich zowel voordeed bij de standaardremmen als bij de Movi'ts is natuurlijk opmerkelijk.

  4. #124
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Piepende remmen RS3

    Verkopen moet je in het Marktplaats Aangeboden gedeelte.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  5. #125

    Standaard Re: Piepende remmen RS3

    Hallo allemaal,
    Ik zie dat er hier wel aardig wat RS3 eigenaren actief zijn. In nederland willen we binnenkort een rs3 meeting organiseren waar we gezellig kunnen praten over de auto's. We willen het natuurlijk zo groot mogelijk krijgen. Tot nu toe 6 RS3en er moet nog wel een datum gepland worden. Mocht iemand intresse of vragen hebben dan kunnen die gesteld worden mochten jullie willen komen dan kunnen jullie dat laten weten. We hopen op zoveel mogelijk RS3en bij elkaar!

    Groeten, Thom Dijkstra

    TD-handel@hotmail.com


  6. #126
    stefan1979's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    44
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3

    Standaard Re: Piepende remmen RS3

    Goedenavond heren en Dames,
    Ik ben sinds 3 maanden de trotse eigenaar van een audi RS3 , alleen heb ik het probleem nu ook al van een trillend stuur bij rond de 130mkm per uur.
    Daar ook mijn banden en velgen al uitgebreid laten testen, gaat de dealer er van uit dat de remschijven/blokken moeten worden vervangen.
    Hij verwacht wel dat ik daar de helft van mee betaal en dit toch een aanzienlijk bedrag is.
    Ik weet via het forum en internet dat er nog geen permanente oplossing is , en vraag me af of er al vervangend materiaal op de markt is of een andere oplossing?
    of dat iemand al ervaringen heeft met andere schijven, er is veel te lezen op de forums ,maar zie nog niet een duidelijk antwoord of van audi zelf.
    Hoop dat iemand advies kan geven want de lol en beleving van mijn RS3 gaat zo wel een beetje verloren.
    Alvast bedankt voor jullie reacties.
    mvg stefan.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •