Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Resultaten 101 tot 102 van de 102

Onderwerp: Hoeveel verbruikt jouw 8P (diesel of benzine) gemiddeld?

  1. #101

    Standaard Re: Hoeveel verbruikt jouw 8P (diesel of benzine) gemiddeld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiBreda Bekijk Berichten
    Ik moet blij zijn als ik 1 op 8 haal denk ik. Ik heb het nooit echt gemeten maar mijn schatting zal redelijk in de buurt zitten. (3.2 Vr6)
    Ik heb ook een 3.2 (2004, handbak) en gemiddeld over zes jaar zit ik zo ongeveer 1:10. Beste verbruik over een hele tank zit zo rond 1:12 (600km in drie dagen, buiten spits, ultrasaai 95 op de snelweg gereden), slechtste rond 1:8 (stevig doorrijden op snelweg, plus half uurtje ver boven de 200kmh).
    Ik probeer wel altijd files te vermijden, en maak meestal ritjes van 30-40km zodat 'ie een beetje op temperatuur kan komen. Kort en koud is een killer voor het verbruik, dan mag je met 1:5 al blij zijn. Maar dat middelt aardig weg over een complete tank.

  2. #102

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    29
    Posts
    235
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Hoeveel verbruikt jouw 8P (diesel of benzine) gemiddeld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JF_ Bekijk Berichten
    Ik heb ook een 3.2 (2004, handbak) en gemiddeld over zes jaar zit ik zo ongeveer 1:10. Beste verbruik over een hele tank zit zo rond 1:12 (600km in drie dagen, buiten spits, ultrasaai 95 op de snelweg gereden), slechtste rond 1:8 (stevig doorrijden op snelweg, plus half uurtje ver boven de 200kmh).
    Ik probeer wel altijd files te vermijden, en maak meestal ritjes van 30-40km zodat 'ie een beetje op temperatuur kan komen. Kort en koud is een killer voor het verbruik, dan mag je met 1:5 al blij zijn. Maar dat middelt aardig weg over een complete tank.
    Klopt dat snelweg best wel te doen is, maar ik rijd voornamelijk stadsverkeer en 80 wegen. Ook heb ik hele zware schoenen.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •