Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Hoedenplank zonnescherm

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Hoedenplank zonnescherm

    Beste forumleden,

    Afgelopen vakantie merkte ik dat de kleine (9 maanden) achterin toch wel veel last van de zon heeft. Dus zou ik wel graag een hoedenplank met zonnescherm hebben voor mijn A3, 5-deurs uit 2010.....

    Op de Duitse ebay zie ik dat de schermen los verkocht worden. Voordat ik in mijn matige Duits aan het mailen ga, heb ik een tweetal vragen:

    1) Kan ik zo'n los scherm op een standaard hoedenplank (met bagangenet aan de onderkant) zelf monteren? of zijn deze losse schermen alleen ter vervanging van bestaande schermen

    2) klopt mijn aanname dat er een verschil is in hoedenplank zonnescherm tussen een A3 5-deurs en een A3 3-deurs? En kan iemand mij verstellen welk serienummer een hoedenplank voor een A3 5-deurs uit 2010 heeft?

    Hoor graag van iemand.

  2. #2
    arniearnaud's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    42
    Posts
    143
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Hoedenplank zonnescherm

    Is 't niet een windscherm?
    Voor als de kofferklep opengaat en passagiers achterin worden beschermt tegen koude vlaag wind in de nek?
    Had je vroeger met de Citroen XM ook, een zogenoemd 13de ruit meende ik.

    Ik adviseer Sonniboys achterin. Passend en goede look voor weinig.
    Je zal een nieuwe hoedenplank moeten hebben, op de bestaande zit geen uitsparing en bevestiging voor 't scherm zover ik weet.
    VCDS Friesland/Heerenveen. Op aanvraag.

  3. #3
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.967
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoedenplank zonnescherm

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1014399 Bekijk Berichten
    1) Kan ik zo'n los scherm op een standaard hoedenplank (met bagangenet aan de onderkant) zelf monteren? of zijn deze losse schermen alleen ter vervanging van bestaande schermen
    Je kunt het inderdaad zelf monteren op je huidige hoedenplank
    Gezien de prijs van je link (bijna 100 euro) en de tijd die je in moet steken om gaatjes te maken enz kun je beter een kant en klare tweede hands hoedenplank met zonnescherm kopen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1014399 Bekijk Berichten
    2) klopt mijn aanname dat er een verschil is in hoedenplank zonnescherm tussen een A3 5-deurs en een A3 3-deurs? En kan iemand mij verstellen welk serienummer een hoedenplank voor een A3 5-deurs uit 2010 heeft?
    Verschil in zonnescherm tussen 3-deurs en 5-deurs is er volgens mij niet. Er is wel verschil in hoedenplank afmeetingen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arniearnaud Bekijk Berichten
    Is 't niet een windscherm?
    Voor als de kofferklep opengaat en passagiers achterin worden beschermt tegen koude vlaag wind in de nek?
    Sjesis man bedenk je dit soort onzin zo uit je losse pols ter plekke?
    gr.
    Nico
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  4. #4
    Snuk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    41
    Posts
    71
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoedenplank zonnescherm

    Uhm 175 staat er een op marktplaats Dan is het gewoon de oude plank er uit tillen en de nieuwe er in leggen lijkt me...
    http://www.marktplaats.nl/a/auto-ond...reviousPage=lr

    Die wint vlaag ja daarvoor gebruik ik hem ook zoiets zoude die Franse kunnen verzinnen
    28-1-13 A3 SB TDI Quat 170 PK (12-08) 7-3 Led mistlampen22-7 Cruise Controle 21-10 Af trekhaak + s-line lip 24-10 Uitlaat sierstukken 30-11 Black rotor winter Velgjes 14-01-14 Chrome dakrails.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Hoedenplank zonnescherm

    Bedankt! ik ga de marktplaats hier en marktplaats.nl in de gaten houden..


  6. #6
    Snuk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    41
    Posts
    71
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoedenplank zonnescherm

    Nog een gevonden 100 euries http://www.kleingunnewiek.com/onderdelen.php
    28-1-13 A3 SB TDI Quat 170 PK (12-08) 7-3 Led mistlampen22-7 Cruise Controle 21-10 Af trekhaak + s-line lip 24-10 Uitlaat sierstukken 30-11 Black rotor winter Velgjes 14-01-14 Chrome dakrails.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •