Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Resultaten 81 tot 95 van de 95

Onderwerp: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

  1. #81
    Audi drivertje
    Guest

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michelfuncke Bekijk Berichten
    goede morgen audi drivertje
    als ik het zo lees weet jij wel de oplossing voor het probleem dat voice control niet volledig werkt maar lees niet wat het dan moet zijn of waar ik het zoeken moet
    zelf ben ik blij met de oplossingen en tips die er al gegeven zijn en gedaan
    heb je een RNS-E die SDS ondersteunt, dat is heel belangrijk om te weten

  2. #82
    michelfuncke
    Guest

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    De radio is een rns-e model 2012 met de piano rand maar kom in het menu geen sds tegen
    Laatst gewijzigd door michelfuncke; 04-12-13 om 20:51. Reden: Textiel

  3. #83
    Audi drivertje
    Guest

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    dan zal je denk ik pech hebben met je RNS-E PU
    welk type nummer heb je precies

  4. #84
    michelfuncke
    Guest

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    zal toch wel als je de laatste model heb dat die gewoon gaat werken .zie dat er al progjes zijn om de firmware te updaten

  5. #85
    michelfuncke
    Guest

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    software 220 hw H07


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi drivertje Bekijk Berichten
    dan zal je denk ik pech hebben met je RNS-E PU
    welk type nummer heb je precies


  6. #86
    michelfuncke
    Guest

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    en weet je een oplossing audi drivertje ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi drivertje Bekijk Berichten
    dan zal je denk ik pech hebben met je RNS-E PU
    welk type nummer heb je precies

  7. #87
    Audi drivertje
    Guest

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michelfuncke Bekijk Berichten
    en weet je een oplossing audi drivertje ?
    sorry, ik ben even niet online geweest

    ik moet het nummer van je radio weten 8P0 035 193 ... (zal wel G zijn)

  8. Ad
  9. #88
    michelfuncke
    Guest

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    ok ga ik zo even opzoeken

    michel
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi drivertje Bekijk Berichten
    sorry, ik ben even niet online geweest

    ik moet het nummer van je radio weten 8P0 035 193 ... (zal wel G zijn)

  10. #89

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Posts
    65
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    dag michel
    heb jij sds al werkend gekregen (full sds) ?

  11. #90

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    hallo iedereen

    ik heb ook een vraagje
    ik heb een TT 8j van 2008
    rns-e van 2008
    heb een bt module ook van 2008 eindigt op M
    heb heel het ding aan de praat gekregen
    maar zit met 1 probleem

    als iemand me belt gaat de muziek uit zie ook op display wie er belt
    ik hoor de persoon niet
    maar ik hoor hem wel door mijn speakers

    weet soms iemand wat hier het probleem kan zijn?
    heb er al uren ingestoken en vind het probleem niet
    ook de micro verandert maar niets helpt
    een beetje ten einde raad

    alle info is welkom

    groetjes

  12. #91
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.968
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carlogics Bekijk Berichten
    ik hoor de persoon niet
    maar ik hoor hem wel door mijn speakers
    Hoor je de persoon wel of niet?

    Wat voor kabelboom heb je gebruikt ?
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  13. #92
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.823
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    Is het gecodeerd en heb jr al een herstart van je rns gedaan?
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  14. #93
    micky's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.123
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    Uch Uch, even afstoffen, ten eerste, ben al heel lang lid maar ook heel vaak en lang niet actief, hier ben ik weer
    we hebben voor mijn vrouw een Sportback gekocht, 1.4 TFSI S-Tronic van 2010 S-line binnen en buiten. nu werkt alles behalve de microfoon, had eerst nog een paar andere kleinigheden die ik met VCDS heb opgelost door juist te coderen (denk dat er een andere RNS-E ingezet is) want er zit een opgeplakte microfoon, waarvan de stekker achter de RNS-E ligt, niet ingeplugd.
    Ik heb 2 foutmeldingen, 1 heeft te maken met de antenne van de radio daar maak ik me niet druk om, de andere is de microfoon, die heeft: open circuit code binnen 77-Telephone (01523)

    wat me opvalt is geen origineel Audi raam rechts voor, de rest wel, een fout gecodeerde RNS-E (taal tussen de klokken en ook echt een foutmelding erop) met opgeschreven code.
    opgeplakte microfoon bij de binnen verlichting, waarvan de stekker los achter de unit ligt.
    er heeft dus een andere unit ingezeten, die waarschijnlijk bij inruil vervangen is door origineel.

    alle coderingen heb ik opgelost, echter kan ik de BT module nergens vinden, niet achter het dashboardkastje, niet onder het stuurwiel, niet onder de stoelen.
    wel krijg ik als ik zoek op BT de originele UHV van audi, ik kan ook aanmelden en inmiddels dus ook in de RNS-E adresboek enz. benaderen, bellen gaat ook, verbinding ook, echter hoort niemand mij. ook de voice-knop op het stuur werkt inmiddels na hercoderen weer maar ook daar komen mijn commandos niet over, omdat de micro natuurlijk verbroken is.

    wie helpt me!!??
    VW Passat Variant Highline R-line 4Motion DSG (2016)
    Audi A3 Sportback 8P 1.6 automaat

  15. #94
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.968
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door micky Bekijk Berichten
    alle coderingen heb ik opgelost, echter kan ik de BT module nergens vinden, niet achter het dashboardkastje, niet onder het stuurwiel, niet onder de stoelen.
    ook niet onder je vloerbedekking?
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  16. #95
    micky's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.123
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Originele Audi Bluetooth module inbouwen (werkt helaas nog niet, hulp welkom)

    Sorry voor de late reactie, ik heb hem niet gevonden, maar is ook niet meer nodig, het stekkertje van de microfoon (in de lichtunit aan het plafond) zet er niet in, nu werkt alles naar behoren!
    VW Passat Variant Highline R-line 4Motion DSG (2016)
    Audi A3 Sportback 8P 1.6 automaat

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •