Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: geen bakje bij de bestuurders stoel

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard geen bakje bij de bestuurders stoel

    Ik heb een A3 8P (facelift) in sline uitvoering (met alcantara leer) waarvan de bestuurders stoel geheel elektrisch verstelbaar is (maar geen aparte geheugen knoppen).

    De passagiers stoel is niet elektrisch verstelbaar, deze heeft echter wel een bakje onder de stoel met daarin een verbandtrommel.

    De bestuurdersstoel heeft geen bakje maar enkel een 'gat', het lijkt erop alsof iemand dit bakje heeft weg gehaald.

    Nu vraag ik me af of dit 'defect' is of dit zo hoort (geen bakje) en of er een los bakje te monteren valt voor de bestuurdersstoel?
    (heeft iemand dan de onderdeel nummers?)

  2. #2
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.967
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: geen bakje bij de bestuurders stoel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B3rt Bekijk Berichten
    ...Ik heb een A3 8P (facelift) in sline uitvoering (met alcantara leer) waarvan de bestuurders stoel geheel elektrisch verstelbaar is (maar geen aparte geheugen knoppen).

    De passagiers stoel is niet elektrisch verstelbaar, deze heeft echter wel een bakje onder de stoel met daarin een verbandtrommel.

    De bestuurdersstoel heeft geen bakje maar enkel een 'gat', het lijkt erop alsof iemand dit bakje heeft weg gehaald.
    Bij gewone stoelen is een bakje onder de bestuurdersstoel een optie. Bij elektrische stoelen durf ik niet te zeggen of het ook een optie is.
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  3. #3
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: geen bakje bij de bestuurders stoel

    Afaik bij elektrische stoelen geen bakje af fabriek. Ik heb allebei elektrisch, zonder bakje. Verbanddoos zit dan in armsteun achter.
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    375
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: geen bakje bij de bestuurders stoel

    hmmm dat is minder....... maar thx voor de reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •