Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 316

Onderwerp: Facelift 2016 - A3 8V

  1. #81

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Posts
    174
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Daar is die dan..
    Geen beurs introductie? Zouden ze dan toch te weinig verdienen op de A3 om die wat beter onder de aandacht te brengen? tov Q2 A4 etc? haha

  2. #82

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Mijn pa is toevallig ook op zoek naar een nieuwe Audi A3, ik vind zelf de pre-facelift momenteel eigenlijk mooier.

    Zouden ze binnenkort nog wat last-editions op de markt brengen?
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  3. #83
    Giesso's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    39
    Posts
    519
    Kudos
    34
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Geslaagde facelift, en mooi op tijd. Ik lees echter nergens te bestellen en leverbaar vanaf......?
    A3 8V Sportback 1.6 TDI S-Tronic Ambition Pro Line S [2013-20**]
    A3 8P Sportback 1.4 TFSI S-Edition [2010-2013]
    In het bezit van VAG-COM kabel (regio Achterhoek)

  4. #84

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xypds Bekijk Berichten
    HAhah jaa? Kijkend naar de achterkant en dan met name de diffusor deel ik jouw mening. Maar voorkant is rete-dik. Heeft veel overeenkomsten met de voorkant van de 8P RS.
    Honingraatje erin en hij lijkt idd al veel op de RS3, die mod zal wel goed verkopen.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  5. #85

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Die voorkant is inderdaad dik geworden zeg! A3 limo ziet er indrukwekkender uit dan A4 limo.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver


  6. #86

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giesso Bekijk Berichten
    Geslaagde facelift, en mooi op tijd. Ik lees echter nergens te bestellen en leverbaar vanaf......?
    Maandje terug een mail hierover gestuurd naar audi nederland:
    Antwoord was toen:
    Graag informeer ik u dat verwacht wordt dat de marktintroductie in de zomer van 2016 gaat plaatsvinden.
    Laatst gewijzigd door plap; 06-04-16 om 09:42.

  7. #87

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Staat natuurlijk ook gewoon op de audi website
    http://www.audi.nl/nl/web/nl/modelle...uwe-a3-s3.html
    Configureren en bestellen kan vanaf mei 2016 en rijden vanaf de zomer.

  8. Ad
  9. #88

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Posts
    174
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Even wat op me late inwerken, voorkant vind ik wel erg gaaf geworden. Daarentegen hadden ze nog een voorraad spiegels die op moesten?

  10. #89

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Leeftijd
    47
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JDx Bekijk Berichten
    Mijn pa is toevallig ook op zoek naar een nieuwe Audi A3, ik vind zelf de pre-facelift momenteel eigenlijk mooier.

    Zouden ze binnenkort nog wat last-editions op de markt brengen?
    Laat hem maar bellen! Ik krijg volgende week een splinternieuw oud model geleverd.........

  11. #90
    hada's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Wel stoere uitstraling weer hoor en die virtual cockpit is ook gaaf.

    Alleen wel minder dik dat het nu een mini A4 is ipv een mini A6 zoals voor de facelift 😜

  12. #91
    BenJoep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    43
    Posts
    216
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Ik kan er nog niet aan wennen, zowel de voorkant als de achterkant lijkt wel bij zo'n tupperware tuner vandaan te komen. Ben wat dat betreft blij met de huidige versie.

    [edit] Overigens is die virtual cockpit natuurlijk wel gaaf.
    Laatst gewijzigd door BenJoep; 06-04-16 om 18:26.
    | Audi A3 Sportback 8V Ambition Pro-Line S 1.4TFSI (140pk) CoD |

  13. #92
    Cheff's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    45
    Posts
    168
    Kudos
    13
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    ff wennen. Ik had meer van de binnenkant verwacht maar al met al geslaagde facelift.
    Ben benieuwd welke kleuren uiteindelijk beschikbaar zullen zijn. Er wordt gesproken over 5 nieuwe kleuren, van mij mag het wel wat kleurrijker!

    Na het bekijken van deze films een beter beeld en gevoel gekregen.
    Limo
    https://www.youtube.com/watch?v=ZDJF...ature=youtu.be

    SB
    https://www.youtube.com/watch?v=MhD-...ature=youtu.be
    TT 8J S-LINE+ 2.0 TFSI dolfijngrijs, o.a. navi, stoelverwarming, extra lederpakket, lichtpakket + A3 8V E-tron. Ambition PL+ S-line, mythos zwart
    A3 8V SB PL+ 2.0 TDI gletsjer wit o.a. leder, stoelverwarming, ASS, lichtpakket.

  14. #93
    TonyMontana86's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    38
    Posts
    65
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Audi is de laatste maanden qua nieuwe designs niet zo lekker bezig in mijn ogen.

    Eerst de nieuwe A4... Oke een nette auto, maar het wat wel wat vernieuwender, strakker, spannender gemogen.
    De q2. De voorkant en die achterlichten ronduit lelijk.
    Facelift A3. Is er gewoon niet mooier op geworden. Aan de voorkant van allerlei hoekjes en extra lijntjes aangebracht. Achterbumper met van die soort hekwerken erom heen...

    De huidige A3 is misschien een tikkie saai vormgegeven, maar de auto wordt er niet mooier en moderner op om er plotseling allerlei extra drukke versierseltjes aan toe te voegen.

    Ik vind de huidige juist mooi door de eenvoudige maar wel strakke lijnen.
    Kortom geen facelift om je huidige versie voor op te ruimen.

    Misschien dat het in real-life meevalt??
    Audi A3 SB 1.4 TFSI S-tronic Pro Line S + Pano 2014 (Shiraz Rood)
    Audi A1 SB 1.2 TFSI Pro Line S + Pano 2012 (Daytona grijs)
    Audi A1 1.2 TFSI Pro Line Business 2010 (Amalfiwit)

  15. #94

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Volgens de press release: https://www.audi-mediacenter.com/en/...w-audi-a3-5872 zijn de nieuwe kleuren:
    Ara Blue
    Cosmic Blue
    Nano Gray
    Tango Red
    Vegas Yellow
    Laatst gewijzigd door LeijenhorstE10; 06-04-16 om 20:05.

  16. #95
    Brentnl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    35
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Zie dat het menu van het MMI systeem is aangepast, zou dit middels een software update ook op de huidige modellen mogelijk zijn? Voor zover ik kan zien is er qua hardware niets aan het MMI systeem gewijzigd. Behalve dan de virtualcockpit en de phone-interface voor carplay. Ook die zou ik graag achteraf inbouwen, maar daar zal nu vast nog geen info over bekend zijn; Apple Carplay lijkt me ideaal.

    Ander dingetje; zag dat de lens van de ACC ook veranderd is; ik heb nu een soort fish-eye-achtige lens, en op de facelift modellen is het een vlakke variant. Weet iemand de reden ervan?

  17. #96
    Ries's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.233
    Kudos
    41
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Vindt de buitenkant niet direct een verbetering. Dat rare hoekje in de koplampen aan de onderzijde vind ik ook niet mooi.
    RS4 B9

  18. #97

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Floyd1976 Bekijk Berichten
    Laat hem maar bellen! Ik krijg volgende week een splinternieuw oud model geleverd.........
    Ik heb een paar weken geleden een Audi A3 Limousine (Adranalin Sport) besteld, hij staat voor aflevering eind juni gepland. Dus het klopt wel kwa tijdslijn dat de eerste facelift-modellen rond juli/ augustus afgeleverd zullen worden.

    Over smaak valt uiteraard altijd te twisten, ik vind persoonlijk bij de facelift de voorkant erg geslaagd. Alleen de achterkant en de achterlichten vind ik bij de pre-facelift veel mooier.

    Weet iemand of het gewoonlijk is dat Audi bij mijn pre-facelift model, die nog gebouwd moet worden hardware/ software aanpassingen doet ivm de komst van het faceliftmodel? Zoals bv aanpassingen in MMI-systeem of andere kleine aanpassingen in interieur of software?
    Laatst gewijzigd door Morisd1984; 06-04-16 om 22:05.

  19. #98
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morisd1984 Bekijk Berichten

    Over smaak valt uiteraard altijd te twisten, ik vind persoonlijk bij de facelift de voorkant erg geslaagd. Alleen de achterkant en de achterlichten vind ik bij de pre-facelift veel mooier.
    Dat vind ik ook. Interieur hadden ze wel iets meer mee mogen doen, maar aan de andere kant: het is nog steeds een zeer mooi en geslaagd interieur. Mooier dan bij de A4. Vooral scherm van MMI.
    Laatst gewijzigd door TyCorZ; 07-04-16 om 08:09.
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  20. #99

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Floyd1976 Bekijk Berichten
    Laat hem maar bellen! Ik krijg volgende week een splinternieuw oud model geleverd.........
    Haha en die wil je meteen weer kwijt vanwege de facelift?

    Maar als je serieus bent, kleur, motorblok, uitvoering?
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  21. #100

    Standaard Re: Facelift 2016 - A3 8V

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morisd1984 Bekijk Berichten
    Ik heb een paar weken geleden een Audi A3 Limousine (Adranalin Sport) besteld, hij staat voor aflevering eind juni gepland. Dus het klopt wel kwa tijdslijn dat de eerste facelift-modellen rond juli/ augustus afgeleverd zullen worden.

    Over smaak valt uiteraard altijd te twisten, ik vind persoonlijk bij de facelift de voorkant erg geslaagd. Alleen de achterkant en de achterlichten vind ik bij de pre-facelift veel mooier.

    Weet iemand of het gewoonlijk is dat Audi bij mijn pre-facelift model, die nog gebouwd moet worden hardware/ software aanpassingen doet ivm de komst van het faceliftmodel? Zoals bv aanpassingen in MMI-systeem of andere kleine aanpassingen in interieur of software?
    De meeste mensen zien toch alleen je achterkant? Haha.

    Qua interieur vind ik het allemaal niet zo mooi tegenwoordig, zie liever zoals in de 8P wat meer knopjes en het schermpje gewoon ingebouwd, niet erbovenop.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •