Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Audi connect zonder SIM?

  1. #1

    Standaard Audi connect zonder SIM?

    Hallo
    Ik ben nieuw hier en heb ook sinds een week een Audi A3 uit 11-2013 mj 2014
    Ben er erg blij mee.
    Nou wilde ik Audi Connect afsluiten voor de live file info maar ik heb geen sim aansluiting in mijn dashboard kastje.
    Wel heb ik via de mmi plus wlan
    Maar zonder data!
    Is er toch nog een mogelijkheid om dit te realiseren?
    Ben bij de dealer in Zeist geweest maar daar vertelde ze dat het niet mogelijk was.

    Graag jullie mening...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard re: Audi connect zonder SIM?

    Zover ik weet is het niet mogelijk of je moet je complete MMI gaan vervangen.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Audi connect zonder SIM?

    Audi connect kan je via de shop afnemen voor 1 of 2 jaar maar je auto moet wel voorzien zijn van embedded sim.
    Heb de mijne met 2 jaar verlengd maar ze hadden een fout gemaakt en maar 1 jaar geactiveerd en kon niet worden aangepast. Kreeg geld terug.
    Voor data moet je je aanmelden bij datainside/Cubic telecom en kan je per dag/maand/jaar data afnemen. Beter is om een losse data sim kaart in te stoppen, daar ben ik ook langzaam aan voor het kijken om een losse abonnement voor te nemen.
    1.4 CoD S-Line Editie, panoramadak, Progressieve besturing, B&O, Elect spiegels.

  4. #4

    Standaard Re: Audi connect zonder SIM?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MT07 Bekijk Berichten
    Audi connect kan je via de shop afnemen voor 1 of 2 jaar maar je auto moet wel voorzien zijn van embedded sim.
    Heb de mijne met 2 jaar verlengd maar ze hadden een fout gemaakt en maar 1 jaar geactiveerd en kon niet worden aangepast. Kreeg geld terug.
    Voor data moet je je aanmelden bij datainside/Cubic telecom en kan je per dag/maand/jaar data afnemen. Beter is om een losse data sim kaart in te stoppen, daar ben ik ook langzaam aan voor het kijken om een losse abonnement voor te nemen.
    Dank voor je reactie maar heb dus geen sim aansluiting in dashboard kastje.

    Audi connect had ik al afgesloten voor 2 jaar.
    Wacht nu op geld terug... aanvraag is al gedaan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #5
    MvdV75's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2017
    Leeftijd
    48
    Posts
    183
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land


  6. #6
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi connect zonder SIM?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MT07 Bekijk Berichten
    Audi connect kan je via de shop afnemen voor 1 of 2 jaar maar je auto moet wel voorzien zijn van embedded sim.
    Heb de mijne met 2 jaar verlengd maar ze hadden een fout gemaakt en maar 1 jaar geactiveerd en kon niet worden aangepast. Kreeg geld terug.
    Voor data moet je je aanmelden bij datainside/Cubic telecom en kan je per dag/maand/jaar data afnemen. Beter is om een losse data sim kaart in te stoppen, daar ben ik ook langzaam aan voor het kijken om een losse abonnement voor te nemen.
    Ik heb gewoon een kpn prepaid kaart gekocht en enable een bundeltje van 2,50 voor 50mb als ik veel op de weg zit, en geen bundel voor normaal en heb nu in 1,5 jaar 25€ opgemaakt. ( rij 10.000km per jaar dus niet echt veel)

    data abo kost al gouw 10€ p/m en dat haal ik er niet uit
    Laatst gewijzigd door svkaster; 17-06-17 om 09:57.
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  7. #7
    MT07's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Audi connect zonder SIM?

    Bedankt voor de tip, ik doe woon-werk verkeer op de snorscooter gehele jaar door en rijd ook niet veel met de auto. Met mijn vorige A3 8P reed ik vorig jaar +/- 3500 km mee. Nu met deze welke ik 3.5maand heb nu alweer 2800Km. Misschien dat ik 9K red dit jaar, hahaha.
    1.4 CoD S-Line Editie, panoramadak, Progressieve besturing, B&O, Elect spiegels.

  8. Ad
  9. #8
    2015a3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Posts
    156
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi connect zonder SIM?

    Ik heb een A3 uit 2018 met MMI en uitsparing voor een Sim in het dashboard kastje, hoe kan ik verlengen? Ik heb geen Sim kaart bij de auto zitten... Iemand een idee? Alvast bedankt!
    2018 Audi A3 8V 1.0 TFSI S-edition

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Re: Audi connect zonder SIM?

    Dan heb je een facelift en dus de ingebouwde sim en geen extra losse simkaart nodig. Kan je via de myaudi app middels functions on demand verlengen.

  11. #10
    2015a3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Posts
    156
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi connect zonder SIM?

    Thx! Ik vond het wat verwarrend op de Audi site omdat ik via mijn kenteken niks kon bestellen op de Audi site.. Maar is gelukt na even vragen!
    2018 Audi A3 8V 1.0 TFSI S-edition

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •