Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: S3 lekt koelvloeistof?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2017
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard S3 lekt koelvloeistof?

    Hallo,

    Een vraag, rij nu al een tijdje een Audi S3 Cabrio bj 2014, nu heb ik de auto geschorst, en zie vandaag dat die koelvloeistof lekt, terwijl ik er de laatste 3 a 4 weken niet mee heb gereden. Toevallig al iemand meer dit probleem gehad?. Vreemd dat er niet met de auto wordt gereden en dat die dan vloeistof lekt, misschien een slangetje dat lekt of niet goed vast zit? dat hoop ik teminste

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    35
    Posts
    591
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: S3 lekt koelvloeistof?

    Zn prachtige auto schorsen 😊

  3. #3
    svkaster's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    525
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: S3 lekt koelvloeistof?

    Zat er niet teveel in het overdrukvat? Als het na het opdoen niet meer lekt zou ik me niet te druk maken.
    Ik heb tot nu toe nog geen lek of druppels gehad. En jamer van het schorsen. Ik rij ook in de winter met open dak als de zon maar schijnt.
    VCDS Regio Eindhoven - Originele Ross Tech kabel - 17.1.3

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    72
    Posts
    386
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard re: S3 lekt koelvloeistof?

    Dit komt vaker voor gewoon het systeem onder druk zetten, en kijken waar de lekkage vandaan komt.
    Waarom deze lekkage is gewoon motor en slangen zijn koud, en er staat geen druk op het koelsysteem.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2017
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Re: S3 lekt koelvloeistof?

    Ja, misschien wel jammer om die in de winterperiode te schorsen, en vooral met die sneeuw van vorige week haha. Ben zuinig op die auto en rij in de wintertijd in een andere auto.

    Maar ok, dat zou dus kunnen wat je zegt als de auto een tijdje stil staat en motor en slangen koud zijn, het is ook gekomen nadat de auto geschorst is en al enkele weken stil staat. Maar ik heb hem gisteren droog gemaakt en zie nu weer druppel aan de onderkap hangen.

    Maar verders een geweldige auto, dat zeker! nu 360 pk door oettinger tuning. das wel lekker.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •