Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 73

Onderwerp: MMI Connect app verbindt niet met auto

  1. #41
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.122
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frankb9 Bekijk Berichten
    @pon3 Dit weekend een a3 etron 2015 gekocht. Ik heb mij geregistreerd via my audi. gegevens ingevuld. De volgende stap is in de auto de 8 cijferige pincode invoeren
    Maar waar? Ik zou niet weten waar ik dit moet doen. Dit moet toch kunnen zonder een simkaart. Ook lukt het mij niet om een hotspot te maken via mijn telefoon. Ik kan in netwerkverbinden nergens een optie client, hotspot en client vinden. wat bijvoorbeeld in mijn a4 b9 wel kan.

    Wat doe ik fout?
    Dit lukt niet zonder een werkende simkaart in het MMI te steken. Een hotspot via telefoon gaat helaas niet. Bij mij (en anderen met mij) is de SIM en/of Telefoonmodule defect, waardoor een Simkaart niet wordt herkend.
    Werkt dat bij jou wel, dan kan je via de Audi Connect optie in het MMI menu, de code moeten kunnen invoeren. Verder heb je voor Audi Connect een abonnement nodig. Dit abonnement is vrij prijzig voor wat je ervoor krijgt, omdat Google Maps service al is beëindigd.

  2. #42

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    dankjewel, ben nu een klein stapje verder. heb de auto aangemeld via dealer, die zij overigens dat er geen standaard simcard in zit. vervolgens de simcard van mijn andere audi gebruikt en die in de etron geplaatst. hij herkent de simcard, moet ook de pincode invullen maar daarna is het over. audiconnect werkt niet, ook lukt het mij niet om de mmi app met de mmi in de etron te connecten. googlemaps laadt hij niet. kortom met een werkende simcard ben ik helaas nog niet verder opgeschoten. En nu is de vraag?

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2021
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    @Frankb9 Is het wel gelukt om (nadat je de SIM kaart hebt geplaatst) naar "Audi Connect" te gaan in het MMI? Daar staat bovenaan "Aanmelden, verbind u zich met myAudi". Daar moet vervolgens die 8 cijferige code worden ingegeven zoals verkregen bij de opvoer van het VIN nummer in myAudi.com (of de app). Zodra die stap is voltooid, is je auto gekoppeld aan je myAudi account. Vervolgens heb je de mogelijkheid om wel of niet een Audi Connect abonnement af te sluiten voor aanvullende functies, maar dit is niet noodzakelijk.

    Je kunt via de knop "Instellingen" in het Audi Connect menu kiezen voor "Dataverbinding". Daar kun je controleren of je auto een succesvolle internetverbinding heeft. Mocht dat niet het geval zijn dan zijn er wellicht oude APN setttings actief die eerst gewist moeten worden en moeten worden aangepast naar de huidige provider. Dit kun je allemaal vinden binnen dat "Instellingen" menu van Audi Connect.
    Laatst gewijzigd door Digger; 01-02-21 om 19:51.

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Digger Bekijk Berichten
    @Frankb9 Is het wel gelukt om (nadat je de SIM kaart hebt geplaatst) naar "Audi Connect" te gaan in het MMI? Daar staat bovenaan "Aanmelden, verbind u zich met myAudi". Daar moet vervolgens die 8 cijferige code worden ingegeven zoals verkregen bij de opvoer van het VIN nummer in myAudi.com (of de app). Zodra die stap is voltooid, is je auto gekoppeld aan je myAudi account. Vervolgens heb je de mogelijkheid om wel of niet een Audi Connect abonnement af te sluiten voor aanvullende functies, maar dit is niet noodzakelijk.

    Je kunt via de knop "Instellingen" in het Audi Connect menu kiezen voor "Dataverbinding". Daar kun je controleren of je auto een succesvolle internetverbinding heeft. Mocht dat niet het geval zijn dan zijn er wellicht oude APN setttings actief die eerst gewist moeten worden en moeten worden aangepast naar de huidige provider. Dit kun je allemaal vinden binnen dat "Instellingen" menu van Audi Connect.
    @Digger, bedankt voor het meedenken. Ik heb in de app de auto met vinnummer toegevoegd en de 8 cijferige code gekregen. Met de simcard geplaatst lukt het niet om via audi cnnect aan te melden. Ik kom niet in het audi connect menu. hij pakt de verbinding als het ware niet op. Ik zal de apn settings nogmaals controleren, maar deze stonden volgens mij op vodafone, mijn provider.

    Kan het te maken hebben dat deze a3 va 2015uit duitsland komt, gekocht door leasebedrijf in 2016. Heeft altijd dealer beurten gehad. De navigatiesoftware was van 2015. heeft nooit update gehad, wellicht de algemene software ook niet?

    deze software versie is mhig eu au s1531 1
    Laatst gewijzigd door Frankb9; 02-02-21 om 09:36.

  5. #45

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    Hoi, ik met hetzelfde euvel bezig en haak even aan met mijn ervaringen tot nu toe. Ik heb al even met PON gebeld die me doorverwees naar een dealer. Het maakt niet uit of de auto een origineel geleverde NL auto is, volgens PON dan.

    Mijn verhaal is dat ik vorige week een 2e hands e-tron heb gekocht en wil graag de audi app gebruiken. Ik ben alleen geïnteresseerd in het op afstand kunnen aanzetten van de standkachel, ik heb geen interesse in het connect abonnement. Dat zijn -als ik het allemaal goed begrijp- 2 aparte zaken, waar volgens mij alle verwarring door komt (ook bij dealers).

    Voor zo ver ik nu begrijp is het zo dat de auto 2 simkaarten heeft. Een daarvan zit in het handschoenenkastje en daar zul je een SIM-kaart met data abbo in moeten steken om via dat extra abbo van AUDI de connect-diensten te kunnen gebruiken. Voor mij dus niet relevant.

    De andere simkaart zit intern in de wagen. En daar zit denk ik de crux voor heel veel mensen die een 2e hands wagen aan de praat proberen te krijgen. Ik ben vorige week dus even bij de AUDI dealer geweest. Wat blijkt is dat de vorige eigenaar nog geregistreerd staat op de auto i.c.m. het VIN nummer. De AUDI dealer moet dat op jouw naam laten zetten, dat gaat via een formulier via PON. Duurt een weekje. Als dat geregeld is, kun je de wagen op jouw naam aanmaken met het VIN nummer op MyAUDI en zal de AUDI app op je smartphone een connectie maken met jouw auto. De app geeft dan de basisinfo, je kunt de standkachel bedienen en de laadstatus bekijken, specifiek voor de etron.

    Zoals ik het dus begrijp, is die cijfercode die de app aangeeft alleen nodig als je ook gebruik wilt gaan maken van AUDI connect in de auto. Hiervoor moet je dus aanvullend ook een abbo bij AUDI afsluiten, maar de meerwaarde is voor mij nihil en ga ik niet doen.

    Bij mij was het ook zo dat de interne SIM kaart al lang niet gebruikt was. Op afstand wordt de verbinding dan blijkbaar stilgelegd door AUDI en zul je daarvoor ook even langs de dealer moeten om deze weer live te zetten. De dealer reset de module (bij mij nu gedaan) zodat de dataconnectie weer op gang komt. Als PON dan deze week het VIN nummer op mijn naam overzet, dan zou het allemaal moeten werken.

    De AUDI dealer dacht ook even dat de SIM module waar je je eigen simkaart met data-abbo in kunt steken stuk was, er kwamen wat foutmeldingen uit. Hij dacht ook dat je die SIM module nodig hebt om de app aan de praat te krijgen, maar dat is dus (hoop ik) niet zo als je alleen op afstand wat zaken in de app wilt zien, zoals km-stand en dus de standkachel en laadstatus.

    Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn voortgang. Zal wel volgende week worden denk ik.
    Laatst gewijzigd door marsman1980; 02-02-21 om 14:10.


  6. #46
    pon3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    70
    Posts
    240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    @marsman1980

    Inderdaad land van eerste registratie maakt niet uit.
    Verhaal klopt verder, onwetendheid, zeker m.b.t. de 2 stand alone systemen, bij de dealers.
    Alle 2015 A3 etrons hebben een ingebouwde E-sim kaart voor gebruik met de myAudi app en een externe SIM voor het Audi connect abbo.
    Als de dealer-Pon-Audi AG de VIN code omgezet en de auto e-sim geactiveerd hebben, kun je op jouw myAudi site de VIN code invoeren, je krijgt dan een KM stand vraag ter verificatie. Als alles door Audi correct gelinkt is op de Server en de KM stand is correct, krijg je een bevestiging per mail en tevens een myAudi code van 8 cijfers, welke je inderdaad alleen nodig hebt als je met de externe Sim kaart Audi connect wil gaan activeren..
    Ook krijg je gelijktijdig een data contract gezonden welk bevestigd moet worden i.v.m. privacy regelgeving voor gebruik van je auto data door Audi AG.
    Daarna pas de myAudi app installeren en die zal dan communiceren met de Audi server en die op zijn beurt weer met de auto voor het uitwisselen van de gewenste data.
    De externe sim kaart- module heeft inderdaad niets van doen met de werking van de standaard ingebouwde interne e-sim voor de myAudi app.

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    Duidelijk, er is een ingebouwde simcard. mijn dealer gaf aan dat dit niet bij alle auto's zo was.

    Wat wel lukte is in my audi de auto te registreren middels het vin nummer, km stand invullen en ik krijg de 8 cijferige code
    wat ook gelukt is, is dat de dealer mijn als hoofdgebruiker heeft geregistreerd. Daar kreeg ik ook een mail van.
    (ook in deze volgorde gedaan)

    En dan stopt het, in de auto zelf lukt het niet om te koppelen, niet zonder externe simcard en niet met.
    Er wordt geen connectie gemaakt met de app

    Dus waar gaat het dan mis, moet ik de dealer vragen de interne simcard te activeren? Of te resetten, en kan dat online
    of moet ik hiervoor naar de garage en moet hij aan de computer?
    Zelf heb ik het vermoeden dat deze functies nooit gebruikt zijn, de navigatie software was bv ook nog van 2015.

  8. Ad
  9. #48
    pon3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    70
    Posts
    240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    @Frankb9

    Voor de myAudi app hoeft de externe simkaart niet geplaatst te worden, het zijn twee aparte systemen.
    De e-simkaart in de auto communiceert met de server van Audi AG, maar als deze e-simkaart code in de server niet als actief geregistreerd staat, gebeurd er dus niets.
    In mijn geval moest de e-simkaart in de server ook eerst weer actief gezet worden ( na 3 maanden niet gebruik van de myAudi app wordt hij in de server weer op non-actief gezet )

    Dus met de juiste Audi garage contact opnemen zodat jouw e-simkaart weer actief gezet wordt en daarna het aanmeld protocol weer uitvoeren, anders begrijpt het algoritme in de server het weer niet.

    NB: Op de myAudi site kun je ook de accu en diverse andere statussen zien, mits er communicatie is tussen de auto en de server van Audi AG.
    Ook staat daar meestal als je auto van 2015 is nog een update voor het navi systeem van 2017 welk je gratis kunt downloaden.

  10. #49

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    Die update heb ik inderdaad ook gedownloaded. Ik heb de bestanden op een Fat32 geformateerde SD kaart gezet, maar mijn auto blijft aangeven dat de bestanden niet geldig zijn. Heb je daar nog een top voor @pon3?

  11. #50

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2021
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    Ik kan sinds kort geen gebruik meer maken van het MyCarmanager deel van de MyAudi app (voorverwarming aanzetten, accustatus, etc). Het heeft feilloos gewerkt totdat ik onderstaande melding zag en ik contact heb opgenomen met de dealer hierover...

    Screenshot1.JPG

    De dealer zag in hun systeem dat mijn A3 e-tron (uit 2015) oranje gekleurd was. Dat klopte niet volgens hun en daarop hebben ze de auto verwijderd uit het systeem, en daarna weer toegevoegd. Toen kreeg ik van hun een 8 cijferige code en deze moest ik in het "Audi Connect" menu intypen. Dat heb ik succesvol kunnen doen, maar sindsdien werkt het MyCarmanager deel niet meer. De melding waar het me aanvankelijk om te doen was die is er nog, maar nu kan ik de status van de auto niet meer inzien. De MyAudi app ziet er nu als volgt uit;

    Screenshot2.JPG

    Ook als ik de auto zelf verwijder in de app en daarna weer toevoeg op basis van VIN nummer, dan wordt er alleen een 8 cijferige code getoond om Audi Connect te koppelen. Dat gaat prima, maar de vraag om mijn kilometerstand op te geven (zodat het MyCarmanager gedeelte gaat werken) die komt niet.
    Ook niet als ik bovenstaande handeling uitvoer via de website myaudi.com. Ik heb ook al een nieuw MyAudi account aangemaakt op een ander email adres, en toen de auto geprobeerd toe te voegen. In alle gevallen wordt er alleen een 8 cijferige code gegenereerd, waardoor er alleen een koppeling is met Audi Connect. Er wordt me nooit een kilometerstand gevraagd, waardoor het MyCarmanager gedeelte dus niet werkt.

    Als ik kijk op MyAudi onder "Alle Functies", dan zie ik daar alleen kopje "Infotainment & Navigation", zie beneden. De optie "MyCarmanager" is verdwenen, terwijl deze daar vroeger wel gestaan heeft...
    MyAudi_Functies.JPG
    PS: Ik heb geen betaald abonnement op Audi Connect, vandaar de melding "Licentie verlopen" in bovenstaand screenshot.


    Volgens de dealer staat alles verder goed en kunnen ze uitsluitend de auto verwijderen of toevoegen aan mijn account.

    Heeft iemand enig idee wat hier mis gaat of wat te doen om het weer werkend te krijgen? Is er misschien momenteel een storing?
    Die melding over die eigenaar neem ik wel voor lief, als de app maar weer gaat werken ;-)
    Laatst gewijzigd door Digger; 03-02-21 om 18:58.

  12. #51

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Posts
    44
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pon3 Bekijk Berichten
    @Frankb9

    Voor de myAudi app hoeft de externe simkaart niet geplaatst te worden, het zijn twee aparte systemen.
    De e-simkaart in de auto communiceert met de server van Audi AG, maar als deze e-simkaart code in de server niet als actief geregistreerd staat, gebeurd er dus niets.
    In mijn geval moest de e-simkaart in de server ook eerst weer actief gezet worden ( na 3 maanden niet gebruik van de myAudi app wordt hij in de server weer op non-actief gezet )

    Dus met de juiste Audi garage contact opnemen zodat jouw e-simkaart weer actief gezet wordt en daarna het aanmeld protocol weer uitvoeren, anders begrijpt het algoritme in de server het weer niet.

    NB: Op de myAudi site kun je ook de accu en diverse andere statussen zien, mits er communicatie is tussen de auto en de server van Audi AG.
    Ook staat daar meestal als je auto van 2015 is nog een update voor het navi systeem van 2017 welk je gratis kunt downloaden.

    Dat laatste is gelukt. Als ik de dealer bel, kan ik ze dan ook specifiek wijzen naar een bepaalde onderdeel op de server? En de auto hoeft hiervoor niet aan de stekker?

  13. #52
    pon3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    70
    Posts
    240
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    @Digger
    Ik merk dat men bij Audi de laatste tijd de systemen aan het upgraden is, misschien ligt daar de oorzaak.
    Zo benoemd Audi de oude functie titel "myCarmanager" nu op de my.audi.com site met "Remote&Control"

    Je kunt geen twee accounts invullen met twee verschillende email adressen, dan begrijpt het algoritme van de server op basis van dezelfde VIN auto code er niets meer van.
    Dus eerst zorgdragen dat de auto verwijderd wordt uit alle accounts en de VIN auto code vrij is van welke eigenaar dan ook. ( laten controleren door de Audi dealer in hun systeem )

    Dan een account aanmaken op myAudi.com en als de dealer in zijn systeem vervolgens de VIN auto code aan het account -unieke mailadres heeft gekoppeld, moet je pas de VIN code op de site invoeren. Als alles goed is, krijg je na die ingave ook de KM vraag nodig voor de bevestiging aan het systeem dat jij ook fysiek de eigenaar van de auto bent.

    Voor het "Remote&Control" gedeelte moet je dus volgens de eerder beschreven volgorde je opnieuw aanmelden bij het systeem en als alles goed gaat krijg je een gebruikerscontract gemaild. Als de dealer en jij voorgaand gerealiseerd hebben, dan pas de myAudi app installeren, want deze vult zich dan met de juiste data afkomstig van de Audi AG server.

  14. #53

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2021
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    @marsman1980
    Heb je een SD kaart met een capaciteit van 32Gb? Dit wordt namelijk aanbevolen. Heb je vervolgens de bestanden uit de gedownloade ZIP file uitgepakt en daarna in de root van je SD kaart gezet? Als je die in een subfolder zet, dan worden ze niet gezien door je MMI.

    Een handleiding voor de procedure vind je beneden... Succes

    Kaart update Audi.jpg

  15. #54

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2021
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    @pon3 Bedankt voor je reactie!
    Ik denk dat in mijn geval er geen link meer is tussen mijn account, mijn VIN nummer en mijn ingebouwde eSIM kaart. Vandaar dat het Audi Connect deel wel prima werkt, maar het MyCarmanager (oftewel "Remote&Control" zoals dat nu kennelijk genoemd wordt) niet meer, dus geen voorverwarming, accustatus enz.

    Het vreemde van de hele zaak vind ik dat het altijd prima gewerkt heeft, ik in het verleden ook het gebruikerscontract gemaild heb gekregen, maar het nu via geen mogelijkheid meer te koppelen is aan mijn account, omdat ik de vraag van de kilometerstand niet meer krijg.

    Ik volg daarom met belangstelling of het euvel volgende week is opgelost dat is gepost door @marsman1980 Die de dealer een formulier heeft laten invullen en dat naar PON heeft laten sturen, waarbij er dus door PON een nieuwe koppeling wordt gemaakt tussen account en auto.
    @marsman1980; Liep jij tegen hetzelfde euvel aan als ik? Werd er bij jou ook niet om een kilometerstand gevraagd na het invoeren van het VIN nummer? Ik krijg alleen een 8 cijferige code te zien die mijn MyAudi account koppelt aan Audi Connect. Verder heb ik geen functionaliteit.

  16. #55

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    Klopt. Precies hetzelfde. De dealer kon in zijn systeem zien dat de auto nog op een ander persoon stond in de systemen van Audi. Hij had het al wel geprobeerd in te regelen maar kwam er pas later achter dat dit nog niet goed stond. Vanwege privacyregels moet dat allemaal even via een officieel verzoek ingeregeld worden bij Pon. Mijn dealer dacht trouwens ook dat eea ingeregeld moest worden via de simkaart in het handschoenenkastje. Dat is dus als het goed is niet zo. We gaan het meemaken, ik heb nog geen bericht van de dealer gehad dat de importeur eea heeft omgezet.
    Laatst gewijzigd door marsman1980; 06-02-21 om 10:57.

  17. #56

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    Net even gebeld met de AUDI dealer over de status van het aanmelden van de auto op mijn naam in hun systemen. Het antwoord was een beetje teleurstellend, AUDI gaat er enkele weken over doen om dit voor elkaar te krijgen.

    Als ik het goed begreep, gaat het ook niet meer via PON maar via AUDI zelf. Er zou wat geprogrammeerd moeten worden om dit voor elkaar te krijgen. Ik schat in dat de ICT systemen van AUDI op dit vlak niet zo heel lekker in elkaar steken. Als je dit moet programmeren i.p.v. een administratieve handeling, dan is dit niet zo heel robuust opgezet lijkt me. Geduld is een schone zaak denk ik...
    Laatst gewijzigd door marsman1980; 10-02-21 om 09:33.

  18. #57

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Leeftijd
    27
    Posts
    59
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Digger Bekijk Berichten
    @pon3 Bedankt voor je reactie!
    Ik denk dat in mijn geval er geen link meer is tussen mijn account, mijn VIN nummer en mijn ingebouwde eSIM kaart. Vandaar dat het Audi Connect deel wel prima werkt, maar het MyCarmanager (oftewel "Remote&Control" zoals dat nu kennelijk genoemd wordt) niet meer, dus geen voorverwarming, accustatus enz.

    Het vreemde van de hele zaak vind ik dat het altijd prima gewerkt heeft, ik in het verleden ook het gebruikerscontract gemaild heb gekregen, maar het nu via geen mogelijkheid meer te koppelen is aan mijn account, omdat ik de vraag van de kilometerstand niet meer krijg.

    Ik volg daarom met belangstelling of het euvel volgende week is opgelost dat is gepost door @marsman1980 Die de dealer een formulier heeft laten invullen en dat naar PON heeft laten sturen, waarbij er dus door PON een nieuwe koppeling wordt gemaakt tussen account en auto.
    @marsman1980; Liep jij tegen hetzelfde euvel aan als ik? Werd er bij jou ook niet om een kilometerstand gevraagd na het invoeren van het VIN nummer? Ik krijg alleen een 8 cijferige code te zien die mijn MyAudi account koppelt aan Audi Connect. Verder heb ik geen functionaliteit.
    Ik heb hetzelfde soort euvel, ik zie nu staan 'instellen afsluiten', maar zie wel de accustatus staan, standkachel kan gebruikt worden etc.

    Maar ik kan ineens niet meer via MyAudi bij mijn onderhoudsgeschiedenis. Via mijn telefoon webbrowser op myaudi inloggen lukt dit weer wel. Heel vaag allemaal.

  19. #58
    AdryR's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Leeftijd
    77
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    Omdat dit onderwerp actueel is, heb ik een vraag. Ik heb een Audi A3 limousine 35 TFSI van 2020, dit is een Franse import. De My Audi App heb ik gedownload, hier komen alleen maar de uitrusting gegevens te voor schijn. Zijn er nog meer mogelijkheden, b.v. brandstof voorraad, olie peil. Bij de dealer heb ik mij al aangemeld, maar dit gaf géén verandering.
    In de verbindingsmanager staat: E-sim wel verbonden en de MMI connect App niet verbonden.

  20. #59

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    @AdryR lees dit topic nog maar een keer. Kans is groot dat je langs de dealer moet die in de systemen bij AUDI de auto eerst op jouw naam moet zetten. Pas dan kun je de app gebruiken. Duurt lang, enkele weken is de feedback die ik deze week heb gekregen.

  21. #60
    AdryR's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Leeftijd
    77
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: MMI Connect app verbindt niet met auto

    @marsman1980 bij de dealer ben ik al geweest. Van Audi heb ik al bericht terug ontvangen, dit ging heel snel. (zie bijlage)
    De Audi moet: Audi connect Remote&Control hebben om meer gegevens te krijgen. Volgens mij, heeft mijn A3 dit niet.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •