Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 148

Onderwerp: Google Earth vandaag plat?

  1. #21
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    ff @Carpediem benaderen
    Check! Thx!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165 Bekijk Berichten
    Ik vind het al belachelijk op het kleine navischerm maar als het ook niet meer in de VC getoond kan worden dan is het echt een totaal andere beleving waar je naar kijkt.
    Inderdaad. Ik rijd lease, maar als je zoals sommigen van ons recent een abonnement hebt afgesloten dan ben je goed zuur nu.
    VC zonder GE is gewoon geen gezicht.
    Laatst gewijzigd door tom; 21-12-20 om 15:53.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    35
    Posts
    589
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ledo Bekijk Berichten
    Je moet even de firmware van de mmi updaten. Dan heet het geen Google earth meer, maar satellietbeeld. Werkt hetzelfde.
    Hier is op Duitse forums al veel over geschreven (https://www.digital-eliteboard.com en motortalk.de)

    Zie onder andere post #69
    https://www.digital-eliteboard.com/t....492758/page-5
    Hoi Ledo,

    Hoe doe je dat om firmware op je mmi te updaten? Heb een a5 met een VC..

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Ik weet niet of de a5 hetzelfde als voor de a3/q2 is.
    Zie item 1 en 2 uit de eerste post hier: https://www.digital-eliteboard.com/t...lution.493931/

    De volgende stappen zijn voor activeren van carplay en nieuwe navigatie kaarten, dus niet nodig.

  4. #24
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zakaria Bekijk Berichten
    Hoi Ledo,

    Hoe doe je dat om firmware op je mmi te updaten? Heb een a5 met een VC..
    Na een FW-update van het MMI werkt het op mijn 8V met VC uit 2018 weer. Weliswaar met een andere versie van Google.
    Met dank aan @Carpediem. Vraag anders bij hem of het voor jouw A5 ook mogelijk is.
    Laatst gewijzigd door Morris1973; 20-12-20 om 22:37.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    Na een FW-update van het MMI werkt het op mijn 8V met VC uit 2018 weer. Weliswaar met een andere versie van Google.
    Met dank aan @Carpediem. Vraag anders bij hem of het voor jouw A5 ook mogelijk is.
    @Morris1973 kun jij beamen of het er visueel gezien na de update nog steeds hetzelfde uitziet als ervoor? Dus echt de streetvieuw mogelijkheden nog steeds hebt als je de kaart hebt geopend?


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    712
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Ik zal het gelukkig niet missen want ik heb het nog nooit gebruikt.

  7. #27
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcA3 Bekijk Berichten
    @Morris1973 kun jij beamen of het er visueel gezien na de update nog steeds hetzelfde uitziet als ervoor? Dus echt de streetvieuw mogelijkheden nog steeds hebt als je de kaart hebt geopend?
    @MarcA3

    TLDR: als het nu niet (meer) werkt, gewoon doen! Beter iets dan niets.

    Nee, dat kan ik niet 100%. Streetview was het al nooit echt, meer een bird's eye view op 30m hoogte was bij mij de max. We handig om net even die specifieke boom o.i.d. te herkennen waar je heen wilt rijden.

    Er wordt duidelijk een andere service (kaarten) dan eerder het geval was geladen. In het menu Kaartinstellingen staat ook geen Google Earth meer, maar Satelliet.
    Gevoelsmatig ziet het er net wat gedetailleerder uit dan voorheen en up to date. Maar ik kan dat uiteraard niet meer 1-op-1 vergelijken.

    In je VC en scherm zie je ook geen laden-progressbar meer onder het Google icoon. Er staat nog wel steeds Google.
    Of gebouwen in bv. Rotterdam ook nog 3D worden weergegeven, heb ik nog niet kunnen testen. Ik kom bijna nooit in de grote stad, hahahaha.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  8. Ad
  9. #28

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    @MarcA3

    TLDR: als het nu niet (meer) werkt, gewoon doen! Beter iets dan niets.

    Nee, dat kan ik niet 100%. Streetview was het al nooit echt, meer een bird's eye view op 30m hoogte was bij mij de max. We handig om net even die specifieke boom o.i.d. te herkennen waar je heen wilt rijden.

    Er wordt duidelijk een andere service (kaarten) dan eerder het geval was geladen. In het menu Kaartinstellingen staat ook geen Google Earth meer, maar Satelliet.
    Gevoelsmatig ziet het er net wat gedetailleerder uit dan voorheen en up to date. Maar ik kan dat uiteraard niet meer 1-op-1 vergelijken.

    In je VC en scherm zie je ook geen laden-progressbar meer onder het Google icoon. Er staat nog wel steeds Google.
    Of gebouwen in bv. Rotterdam ook nog 3D worden weergegeven, heb ik nog niet kunnen testen. Ik kom bijna nooit in de grote stad, hahahaha.
    @Morris1973: Als eerst bedankt voor je antwoord!
    De 3d View maakt mij nog het minst van alles uit eigenlijk! Dat het er voor jouw oog iets gedetailleerder uit ziet EN up to date is klinkt op zich prima!
    Ik kan bij de dealer ook de aanpassing laten doorvoeren, maar wilde eerst graag zeker weten hoe het er in de nieuwe situatie uit zag.
    Voor een navigatiesysteem vind IK het belangrijk dat deze makkelijk kan ingrijpen tijdens afwijkingen op de route. Voorbeeld:
    Op de terugreis van een vakantie leidde de navigatie mij perfect om een file heen! Maar dit heeft volgens mij niet echt veel te maken met de nieuwe update.
    Ik denk dan ook dat ik deze update zelf ook wel laat doorvoeren.

  10. #29
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcA3 Bekijk Berichten
    @Morris1973: Als eerst bedankt voor je antwoord!
    De 3d View maakt mij nog het minst van alles uit eigenlijk! Dat het er voor jouw oog iets gedetailleerder uit ziet EN up to date is klinkt op zich prima!
    Ik kan bij de dealer ook de aanpassing laten doorvoeren, maar wilde eerst graag zeker weten hoe het er in de nieuwe situatie uit zag.
    Voor een navigatiesysteem vind IK het belangrijk dat deze makkelijk kan ingrijpen tijdens afwijkingen op de route. Voorbeeld:
    Op de terugreis van een vakantie leidde de navigatie mij perfect om een file heen! Maar dit heeft volgens mij niet echt veel te maken met de nieuwe update.
    Ik denk dan ook dat ik deze update zelf ook wel laat doorvoeren.
    @MarcA3
    Graag gedaan en ik ben er vandaag eens ingedoken en twee dingen vallen op:
    - In tegenstelling tot eerder zie ik nu veel meer straatnamen. Persoonlijk vind ik dit handig, omdat ik soms echt de naam van een straat mistte. Ik heb het algoritme waarmee straatnamen wel of niet werden getoond niet fijn gevonden. Zie plaatje hieronder.
    Max zoom.jpg

    - De andere verandering is dat voorheen op 400m hoogte de witte aanduiding van de straten (niet per se de namen) verdween, nu is dat bij 500m. Zie plaatjes hieronder.
    400m
    400m.jpg
    500m
    500m.jpg

    Als laatste ... als ik de kleine lettertjes bovenin het beeld lees, is Google niet meer de leverancier van de beelden, maar Aerodata International Surveys, Maxar Technologies.
    Laatst gewijzigd door Morris1973; 22-12-20 om 14:55.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  11. #30

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Dank wederom voor je moeite!
    Het ziet er op zich prima uit zo. Niet veel anders dan normaal eerlijk gezegd.
    Ik denk dat ik de update ook laat uitvoeren.

  12. #31
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcA3 Bekijk Berichten
    Dank wederom voor je moeite!
    Het ziet er op zich prima uit zo. Niet veel anders dan normaal eerlijk gezegd.
    Ik denk dat ik de update ook laat uitvoeren.
    @MarcA3 Inderdaad niet veel anders, mogelijk zelfs iets beter. Dus gewoon doen die update.
    Je had het over de dealer ... ik begreep van Carpediem dat die deze update niet doet of heeft.
    Ik en benieuwd!
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  13. #32
    saud's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    87
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Sinds vorige week had ik met mijn A3 8V limo FB uit 2016 hetzelfde probleem: geen Google Earth overlay meer in mijn navischerm, terwijl alle andere andere Audi Connect services gewoon werkten. Vandaag heb ik mijn MIB2 laten updaten door @Rainesh en nu werkt het weer als een lier. En mooier nog, de hele bediening van het systeem is een stuk sneller geworden. Bedankt Rainesh!


    IMG_20201222_141908.jpgIMG_20201218_193951.jpg

  14. #33

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    @MarcA3 Inderdaad niet veel anders, mogelijk zelfs iets beter. Dus gewoon doen die update.
    Je had het over de dealer ... ik begreep van Carpediem dat die deze update niet doet of heeft.
    Ik en benieuwd!
    @Morris1973:
    Ik heb een bekende die werkt bij de dealer en liet mij een schrijven zien uit hun systeem, ik ga er dus gemakshalve even vanuit dat de dealer deze update ook kan uitvoeren.

  15. #34

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcA3 Bekijk Berichten
    @Morris1973:
    Ik heb een bekende die werkt bij de dealer en liet mij een schrijven zien uit hun systeem, ik ga er dus gemakshalve even vanuit dat de dealer deze update ook kan uitvoeren.
    Klopt, mijn dealer vertelde mij gister dat ze updates kunnen uitvoeren zodat het wel weer werkt, alleen valt mijn auto er helaas buiten en komt er ook geen update meer voor de A6/A7.

  16. #35

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    46
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    @Rainesh, ik heb een a4 van 2018 met VC en google werkt niet meer, de andere diensten wel, als je deze kan updaten,mail je contactgegevens maar door en dan spreken we af
    Chrisvangorp77@gmail.com
    Laatst gewijzigd door Chris Van Gorp; 23-12-20 om 15:58.

  17. #36
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audic6 Bekijk Berichten
    Klopt, mijn dealer vertelde mij gister dat ze updates kunnen uitvoeren zodat het wel weer werkt, alleen valt mijn auto er helaas buiten en komt er ook geen update meer voor de A6/A7.
    Ok, en zoals het een goed Nederlander betaamd, ies graties?
    En balen dat er geen update voor jouw wagen is. Misschien via Carpediem of Rainesh?
    Laatst gewijzigd door Morris1973; 23-12-20 om 19:19.

  18. #37

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    Ok, en zoals het een goed Nederlander betaamd, ies graties?
    En balen dat er geen update voor jouw wagen is. Misschien via Carpediem of Rainesh?
    Nee helaas, het is echt over en uit voor de A6/A7 FL heb die auto nog geen 6 maanden en ga meteen 15 jaar terug in de tijd zonder GE in mijn VC

  19. #38
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audic6 Bekijk Berichten
    Nee helaas, het is echt over en uit voor de A6/A7 FL heb die auto nog geen 6 maanden en ga meteen 15 jaar terug in de tijd zonder GE in mijn VC
    Balen man. Tsja, het is zo als met alles. Als je er eenmaal aan gewend bent, dan accepteer je geen teruggang meer. Daarom snap ik dit werkelijk niet van Audi.
    Sommige types werkt het wel, andere niet. Willekeur?
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  20. #39

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    35
    Posts
    589
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    Na een FW-update van het MMI werkt het op mijn 8V met VC uit 2018 weer. Weliswaar met een andere versie van Google.
    Met dank aan @Carpediem. Vraag anders bij hem of het voor jouw A5 ook mogelijk is.
    @Morris1973 is dit met vag geupdate of is het via mmi handmatig doorgevoerd?

    Bedankt.

  21. #40
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zakaria Bekijk Berichten
    @Morris1973 is dit met vag geupdate of is het via mmi handmatig doorgevoerd?

    Bedankt.
    @zakaria, handmatig met een CF-kaart via het MMI.

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •