Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 148

Onderwerp: Google Earth vandaag plat?

  1. #61

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    35
    Posts
    591
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Hopen dat dit voor een a5 ook kan.. google maps is zo mooier!

  2. #62

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2019
    Leeftijd
    35
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Begin deze maand bij Rainesh langs geweest met mijn A3 uit 2016 en alles perfect verholpen, had last van een google maps die niet werkte, traag systeem en een navigatie kaart uit 2019. Afgelopen 2 jaar heb ik een heen en weer gehad met de dealer over de google navigatie, dan werkt hij wel dan niet en dan weer heel vaag beeld. Dealer kwam er niet uit en heeft mijn Gps antenne vervangen. Zonder resultaat helaas, maar na een beetje rond kijken op dit forum kwam ik uit bij rainesh, die heeft een software update gedaan en tevens een navigatie update zodat alles weer helemaal bijgewerkt is naar 2021. En ik moet dan toch echt wel zeggen dat het bij Audi echt prutsers zijn, wat ze daar niet voor elkaar kregen heeft Rainesch in een uurtje opgelost


    De voor foto, hoe ik dus al een tijd rond reed. (alleen jammer dat de foto's niet goed online komen)
    IMG_2095.jpg
    De foto na de update
    62885625626__C279B26E-5B60-4B25-9487-8B4819B09DB0.jpg
    Laatst gewijzigd door AnnoBreda; 31-12-20 om 09:50.

  3. #63

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2015
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krachtstroom Bekijk Berichten
    Geen kans op Google Earth in een A3 E-tron met MMI en Audi connect uit 2015?
    Misschien moet ik iets totaal anders inbouwen, ik zag dit op een site in Canada: https://4x4shop.ca/product-category/...a3s3-oem-audi/
    Iemand ervaring met deze leverancier of dit systeem? Ik zou wel hulp nodig hebben bij de inbouw. Excuus als dit niet in het juiste draadje staat.

  4. #64
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krachtstroom Bekijk Berichten
    Misschien moet ik iets totaal anders inbouwen, ik zag dit op een site in Canada: https://4x4shop.ca/product-category/...a3s3-oem-audi/
    Iemand ervaring met deze leverancier of dit systeem? Ik zou wel hulp nodig hebben bij de inbouw. Excuus als dit niet in het juiste draadje staat.
    Ziet er hetzelfde uit als wat je via AliExpress kan verkrijgen. Weet niet of je dan nog wel de grafische weergave hebt tussen je tellers en eventueel in je HUD als je die hebt.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  5. #65

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2015
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Ziet er hetzelfde uit als wat je via AliExpress kan verkrijgen. Weet niet of je dan nog wel de grafische weergave hebt tussen je tellers en eventueel in je HUD als je die hebt.
    MaartenS1982, bedankt voor je reactie. Er is geen grafische weergave noch HUD in deze auto uit 2015.


  6. #66

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2016
    Posts
    98
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Ik ben met mijn Audi A3 8V-FL geleverd 08/2016 naar de garage gegaan. Hij heeft daar 2 uur aan de stekker gelegen om de MMI te updaten en nu werkt het terug.
    Beelden via "Aerodata International Surveys, Maxar Technologies, CNES/Airbus, Landsat/Copernicus, TerraMetrics"

    Voorheen had ik volgende software versie (terug te vinden via het speciale menu: eerst de NAV-knop naar boven en meteen daarna de TEL-knop naar beneden en 10 seconden houden):
    MHI2_ER_AU37x_P3242
    Softwareversie 0679

    Nadien had ik:
    MHI2_ER_AU37x_P5089
    Softwareversie 1326


    Ik ben heel blij alvast

    Al vind ik het een beetje sneu van Audi dat ze blijkbaar nooit updates uitvoeren. Mijn auto is afgelopen jaar binnen geweest voor het eerste groot onderhoud. Enkele maanden later ben ik nog eens binnen geweest voor een update van de software van de S-tronic. En nu ben ik binnen gegaan voor een update van de MMI.
    Zou het van Audi niet mooier zijn als bij een groot onderhoud ineens alles updaten naar de laatste nieuwe versie??

  7. #67
    saud's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    87
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Dat zou de garage inderdaad moeten combineren. En je ook pro-actief aanbieden om dit soort updates te laten doen. Maar volgens mij is er bij de Audi dealers niet veel kennis over software-updates en hoe ze de problemen oplossen waar Audi-rijders tegenaan lopen. Waar ik wel benieuwd naar ben: wat berekent de dealer jou nu voor dat infuus van 2 uur?
    A3 Sedan - 2016 - 1.4 TFSI Cod - S-tronic

    Gisteren was morgen nog toekomst.

  8. Ad
  9. #68

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2016
    Posts
    98
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saud Bekijk Berichten
    Waar ik wel benieuwd naar ben: wat berekent de dealer jou nu voor dat infuus van 2 uur?
    Voorlopig niets
    2 weken later nog altijd geen factuur ontvangen.
    Toen het klaar was ben ik gewoon mijn sleutels aan de balie gaan halen, bedankt gezegd en naar huis gereden.
    Ik ga ervan uit dat de kosten voor Dieteren zijn, gezien het een ingreep is om iets te laten werken waarvoor ik al betaald had.
    Als er toch nog een factuur komt zal ik het zeker laten weten

  10. #69
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eskape1994 Bekijk Berichten
    ....... Enkele maanden later ben ik nog eens binnen geweest voor een update van de software van de S-tronic. ......
    Als ik mag vragen, wat is dat voor een update voor je bak?
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  11. #70

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2016
    Posts
    98
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    Als ik mag vragen, wat is dat voor een update voor je bak?
    Ik link naar het onderwerp dat ik daarover gestart heb: https://www.audiforum.nl/forum/model-specifiek-forum/audi-a3/8v-2012-2020-/120257-hapering-in-5de-versnelling-schrapend-geluid-1-4-tfsi-s-tronic-video.html

    Ik ben uiteindelijk naar de garage gegaan met dat verhaal en zij hebben voorgesteld om de software van de S-tronic te updaten.

    Waarschijnlijk wordt, net zoals met de MMI, telkens wel iets veranderd bij elke nieuwe versie van de A3 die uitkomt.

    Het gaat over dan over op welk precies moment er geschakeld wordt enzo in functie van welke parameters vermoed ik.

    Bon, het heeft niet helemaal geholpen.

    Daarvoor heb ik trouwens wel een factuur gekregen

  12. #71
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eskape1994 Bekijk Berichten
    Ik link naar het onderwerp dat ik daarover gestart heb: https://www.audiforum.nl/forum/model-specifiek-forum/audi-a3/8v-2012-2020-/120257-hapering-in-5de-versnelling-schrapend-geluid-1-4-tfsi-s-tronic-video.html

    Ik ben uiteindelijk naar de garage gegaan met dat verhaal en zij hebben voorgesteld om de software van de S-tronic te updaten.

    Waarschijnlijk wordt, net zoals met de MMI, telkens wel iets veranderd bij elke nieuwe versie van de A3 die uitkomt.

    Het gaat over dan over op welk precies moment er geschakeld wordt enzo in functie van welke parameters vermoed ik.

    Bon, het heeft niet helemaal geholpen.

    Daarvoor heb ik trouwens wel een factuur gekregen
    Ahh dank voor het bericht. Ik wist niet dacht je een probleem had, dat opgelost moet worden.
    Ik dacht dat de update gewoon wat optimalisaties met zich meebracht. Ik heb verder geen issue met de automaat, anders dan dat de schakelmomenten wat mij betreft wat verder uit elkaar mogen liggen.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  13. #72
    Badu's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    67
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Vandaag uit het niets werkt Google Earth weer! Ik heb niets gewijzigd of een update gedaan. Ook het icoontje van Google werd weer volledig geladen (geheel wit ipv grijs). Iemand een idee hoe dit kan?

  14. #73
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badu Bekijk Berichten
    Vandaag uit het niets werkt Google Earth weer! Ik heb niets gewijzigd of een update gedaan. Ook het icoontje van Google werd weer volledig geladen (geheel wit ipv grijs). Iemand een idee hoe dit kan?
    Bijzonder

    Softwareversie?

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  15. #74
    Badu's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    67
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Bijzonder

    Softwareversie?

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Hi Rainesh, hierbij een foto van de software versie.
    06AD4290-7066-4F1B-B6A6-D5E9DED8745F.jpeg

  16. #75
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.640
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Dit staat inmiddels ook bij onze buren te lezen....
    https://www.motor-talk.de/forum/absc...0#post61412127
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001

  17. #76
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.301
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Net even getest en inderdaad Google Earth is weer actief
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  18. #77
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.160
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Ik ga het morgenochtend meteen testen in de RS6


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  19. #78

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Net 3 weken terug laten herstellen voor een paar tientjes en nu is het weer gratis .. en bedankt Audi

    Maar wel goed van ze dat ze het weer hersteld hebben

  20. #79
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.160
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Google Earth vandaag plat?

    Bij mij werkt het ook weer in de RS6 zonder enige aanpassing te hebben gedaan.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door AudiBlackPanther; 26-03-21 om 21:13.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  21. #80

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Met stomheid geslagen! Ben ik even blij dat ik gewacht heb met de update die via Audi word aangeboden om dit " probleem " op te lossen.
    Ik ben echte benieuwd naar de verklaring van Audi en de reden dat ze dit weer actief hebben gezet.

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •