Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Zekeringen deurtje openen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    36
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Zekeringen deurtje openen

    Hallo!

    Het valt me sinds kort op dat mijn midden ventilatie roostertjes geen lucht geven. (De buitenste 2 wel)
    En ook mijn spiegelverwarming lijkt maar te werken aan de linker kant maar niet aan de rechter kant.

    Ik heb het ventilator roostertje in de auto er even uit kunnen halen en het draai mechanisme van open naar dicht getest, maar dit werkt gewoon.
    Als volgende optie wou ik de zekeringen bekijken nu zie ik dat er een box onder de motor kap zit, daar alle zekeringen even nagekeken, maar zien er allemaal nog prima uit.

    Links onder het stuur bij het airbag vakje zouden de andere zekeringen moeten zitten maar ik krijg die voor geen mogelijkheid open, alles buigt gewoon mee als ik er aan trek of duw en de handleiding is hier ook niet heel duidelijk in. Weet iemand hoe je dit makkelijk open krijgt? Het lijkt wel of het 1 geheel is ipv een los vakje wat los zou moeten kunnen.

    Hier nog even een voorbeeld waar ik aan het trekken ben. https://youtube.com/shorts/V-DHCoFdmcE?feature=share
    Laatst gewijzigd door tom; 22-11-21 om 10:36.

  2. #2
    AdryR's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Leeftijd
    77
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Zekeringen deurtje openen

    Volgens het instructieboekje, zit je wel op de juiste plek.
    https://www.youtube.com/watch?v=Jf02MEvsFa4)
    Laatst gewijzigd door AdryR; 23-11-21 om 11:27.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    36
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Zekeringen deurtje openen

    Kleine update: Het is gelukt je moet behoorlijk wat geweld gebruiken. Dat je bijna denkt nu gaat die breken en dan gaan de klipjes open. De zekeringen wat het kon zijn volgens het boekjes waren niet doorgebrand was te mooi om waar te zijn. Nu heb ik wat lopen proberen en ben ik er achter gekomen als ik de temperatuur onder 20 graden zet de middelste blazers wel aan gaan.. vraag me af of dat normaal is bij Audi autos? Spiegelverwarming lees ik dat vaak het verwarmings element kapot gaat dus ben er bang voor.
    Laatst gewijzigd door Japyoo; 24-11-21 om 00:36. Reden: Update

  4. #4
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.337
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Zekeringen deurtje openen

    Spiegelglas eruit halen en even met een multimeter de weerstand meten en je weet het.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

  5. #5
    AdryR's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2017
    Leeftijd
    77
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Zekeringen deurtje openen

    Nu de verwarming aan is, komt de warme lucht, alleen uit de buitenste roosters en niet uit de middelste, dat is normaal.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    36
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Zekeringen deurtje openen

    Thanks voor de reactie, ik heb de spiegel eraf gehaald en kreeg maar 4 volt.. andere spiegel 14 ongeveer. daarna weer terug gegaan naar de kapotte en die had ook ineens 14 volt ik denk dat ik met eraf en erop zetten kabels wat los heb gemaakt waardoor het ineens werkt lucky me.
    Laatst gewijzigd door Japyoo; 25-11-21 om 23:42.

  7. #7
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.337
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Zekeringen deurtje openen

    Vaak zit er dan wat aanslag op de connector-spiegelglas aansluiting en heb je een overgangs weerstand, connector een paar keer erop en eraf icm contact reiniger lost dat vaak op, gaat de connector er makkelijk erop dan kun je de kabelschoentjes in de connector iets dichtdrukken waardoor ze beter klemmen.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •