Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 148

Onderwerp: Google Earth vandaag plat?

  1. #1
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Google Earth vandaag plat?

    Vandaag heb ik voor het eerst (heb de auto sinds december 2018) geen Google Earth op de navigatie geladen gekregen. Alle andere online services zoals Connect en verkeergegevens werken wel. Ook na auto een tijd uit te hebben gezet, werkt het niet.

    Hebben meer mensen dit gemerkt?
    Laatst gewijzigd door Morris1973; 16-12-20 om 14:44.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  2. #2

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    Vandaag heb ik voor het eerst (heb de auto sinds december 2018) geen Google Earth op de navigatie geladen gekregen. Alle andere online services zoals Connect en verkeergegevens werken wel. Ook na auto een tijd uit te hebben gezet, werkt het niet.

    Hebben meer mensen dit gemerkt?
    Ja ik heb er ook last van, helaas is er voor mijn 2017 S6 geen oplossing voor en ga ik 10 jaar terug in de tijd qua looks

    Voor de meeste auto's is er een update voor, alleen niet vor de A6 C7
    https://www.audiworld.com/forums/att...81818-0001.pdf

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Posts
    219
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Had ik ook last van! Blijkbaar is deze dienst toch niet zo stabiel als dat velen zich dat voorstellen.
    Ik merk het zelf de laatste tijd ook iets vaker. Een dag erna werkt de dienst wel weer in de meeste gevallen.

  4. #4
    pon3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    70
    Posts
    241
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Sinds enkele dagen laad het MMI - de Google Earth kaart van mijn A3 etron 2015 ook niet meer, terwijl dat historisch altijd perfect werkte.
    Alle andere diensten van het abonnement werken wel nog prima.

    Ik heb vandaag een mail naar info@Audi gestuurd voor een reactie.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  5. #5
    pon3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    70
    Posts
    241
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Nou, Audi is snel met het antwoord.
    De relatie met deze de Google dienst is dus beëindigd, leuk voor de abonnement houders.

    Zie onderstaand het ontvangen bericht van Audi.nl

    --------------------------------------
    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    De Google Earth diensten zijn niet verlengd met de overige diensten van Audi connect. Ik ben een en ander voor u nagegaan, Google Earth maakt geen onderdeel meer uit van Audi connect op uw Audi. Google Earth kan niet meer verlengd worden en loopt tot uiterlijk 31-12-2020. Graag wil ik u wijzen op de voorwaarden van Audi connect punt 8.

    Uiteraard kunt u gebruik maken van alle andere diensten van Audi connect. Bijvoorbeeld de dienst Verkeersinformatie Online; altijd realtime file informatie beschikbaar in uw Audi.

    ----------------------------

    8. Links naar externe websites / applicaties
    myAudi linkt direct of indirect naar externe websites en applicaties beheerd door Derden. De beschikbaarheid of de inhoud van deze externe websites en applicaties staat niet onder controle van Audi en Audi heeft geen invloed op deze externe websites en applicaties en aanvaardt geen aansprakelijkheid daarvoor. Audi neemt in het bijzonder de inhoud van deze externe websites en applicaties niet als zijn eigen en staat niet in voor de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de inhoud van de externe websites en applicaties. Bovendien garandeert Audi niet
    dat de externe websites en applicaties continu toegankelijk, foutloos, virusvrij en veilig zijn en dat de inhoud van de externe websites en applicaties veilig kan worden gedownload.


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcA3 Bekijk Berichten
    Had ik ook last van! Blijkbaar is deze dienst toch niet zo stabiel als dat velen zich dat voorstellen.
    Ik merk het zelf de laatste tijd ook iets vaker. Een dag erna werkt de dienst wel weer in de meeste gevallen.
    Het werkte hier altijd perfect, vind het echt een groot gemis en ben zeer teleurgesteld in audi dat ze er mee zijn gestopt, en geïrriteerd dat ze niet eens met een oplossing komen voor de A6 C7 modellen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pon3 Bekijk Berichten
    Sinds enkele dagen laad het MMI - de Google Earth kaart van mijn A3 etron 2015 ook niet meer, terwijl dat historisch altijd perfect werkte.
    Alle andere diensten van het abonnement werken wel nog prima.

    Ik heb vandaag een mail naar info@Audi gestuurd voor een reactie.
    Ik had ze ook gemaild van de week, ze wisten zelf niet eens dat het gestopt is 😒

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pon3 Bekijk Berichten
    Nou, Audi is snel met het antwoordt.
    De relatie met deze de Google dienst is dus beëindigd, leuk voor de abonnement houders.

    Zie onderstaand het ontvangen bericht van Audi.nl

    --------------------------------------
    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    De Google Earth diensten zijn niet verlengd met de overige diensten van Audi connect. Ik ben een en ander voor u nagegaan, Google Earth maakt geen onderdeel meer uit van Audi connect op uw Audi. Google Earth kan niet meer verlengd worden en loopt tot uiterlijk 31-12-2020. Graag wil ik u wijzen op de voorwaarden van Audi connect punt 8.

    Uiteraard kunt u gebruik maken van alle andere diensten van Audi connect. Bijvoorbeeld de dienst Verkeersinformatie Online; altijd realtime file informatie beschikbaar in uw Audi.

    ----------------------------

    8. Links naar externe websites / applicaties
    myAudi linkt direct of indirect naar externe websites en applicaties beheerd door Derden. De beschikbaarheid of de inhoud van deze externe websites en applicaties staat niet onder controle van Audi en Audi heeft geen invloed op deze externe websites en applicaties en aanvaardt geen aansprakelijkheid daarvoor. Audi neemt in het bijzonder de inhoud van deze externe websites en applicaties niet als zijn eigen en staat niet in voor de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de inhoud van de externe websites en applicaties. Bovendien garandeert Audi niet
    dat de externe websites en applicaties continu toegankelijk, foutloos, virusvrij en veilig zijn en dat de inhoud van de externe websites en applicaties veilig kan worden gedownload.
    Ja makkelijk zo even verwijzen naar de kleine lettertjes, prutsers zijn het daar.
    Laatst gewijzigd door tom; 20-12-20 om 18:34.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Je moet even de firmware van de mmi updaten. Dan heet het geen Google earth meer, maar satellietbeeld. Werkt hetzelfde.
    Hier is op Duitse forums al veel over geschreven (https://www.digital-eliteboard.com en motortalk.de)

    Zie onder andere post #69
    https://www.digital-eliteboard.com/t....492758/page-5
    Laatst gewijzigd door ledo; 17-12-20 om 17:50.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ledo Bekijk Berichten
    Je moet even de firmware van de mmi updaten. Dan heet het geen Google earth meer, maar satellietbeeld. Werkt hetzelfde.
    Hier is op Duitse forums al veel over geschreven (https://www.digital-eliteboard.com en motortalk.de)
    Dat is alleen voor de 2018 en een paar van de 2017 modellen.

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audic6 Bekijk Berichten
    Dat is alleen voor de 2018 en een paar van de 2017 modellen.
    Dat zou kunnen. Bij mij werkt het in ieder geval na de firmware update.

    Alternatief is dan de Carplay of Android auto functie aanzetten.
    Laatst gewijzigd door ledo; 17-12-20 om 17:54.

  11. #10
    Bkaelen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    39
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Geldt ook voor A3 modellen uit 2013-2014 dat er met ingang van 2021 geen Google Earth meer beschikbaar is?

  12. #11
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pon3 Bekijk Berichten
    Nou, Audi is snel met het antwoord.
    De relatie met deze de Google dienst is dus beëindigd, leuk voor de abonnement houders.

    Zie onderstaand het ontvangen bericht van Audi.nl

    --------------------------------------
    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    De Google Earth diensten zijn niet verlengd met de overige diensten van Audi connect. Ik ben een en ander voor u nagegaan, Google Earth maakt geen onderdeel meer uit van Audi connect op uw Audi. Google Earth kan niet meer verlengd worden en loopt tot uiterlijk 31-12-2020. Graag wil ik u wijzen op de voorwaarden van Audi connect punt 8.

    Uiteraard kunt u gebruik maken van alle andere diensten van Audi connect. Bijvoorbeeld de dienst Verkeersinformatie Online; altijd realtime file informatie beschikbaar in uw Audi.

    ----------------------------

    8. Links naar externe websites / applicaties
    myAudi linkt direct of indirect naar externe websites en applicaties beheerd door Derden. De beschikbaarheid of de inhoud van deze externe websites en applicaties staat niet onder controle van Audi en Audi heeft geen invloed op deze externe websites en applicaties en aanvaardt geen aansprakelijkheid daarvoor. Audi neemt in het bijzonder de inhoud van deze externe websites en applicaties niet als zijn eigen en staat niet in voor de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de inhoud van de externe websites en applicaties. Bovendien garandeert Audi niet
    dat de externe websites en applicaties continu toegankelijk, foutloos, virusvrij en veilig zijn en dat de inhoud van de externe websites en applicaties veilig kan worden gedownload.
    Wat!?

    Dit is toch niet te geloven van Audi. Gewoon midden in looptijd stoppen met Google Earth. Kleine lettertjes my ^^.
    Heb jaren zo gereden en nu dus voorbij. Google vraagt zeker teveel geld, want om geld gaat het.
    Net zo'n goede service als die maximum snelheid, volgens Audi overal overdag nog 130 km/h.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  13. #12

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bkaelen Bekijk Berichten
    Geldt ook voor A3 modellen uit 2013-2014 dat er met ingang van 2021 geen Google Earth meer beschikbaar is?
    Ja
    https://www.audiworld.com/forums/att...81818-0001.pdf

  14. #13
    Bkaelen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    39
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audic6 Bekijk Berichten
    Bedankt. Jammer maar helaas. Nu deed Google Earth het vaker niet dan wel, maar toch zonde. Voelt alsof Microsoft geen Windows 7 meer ondersteund
    Laatst gewijzigd door Bkaelen; 18-12-20 om 09:46.

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2020
    Leeftijd
    43
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q2

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    Vandaag heb ik voor het eerst (heb de auto sinds december 2018) geen Google Earth op de navigatie geladen gekregen. Alle andere online services zoals Connect en verkeergegevens werken wel. Ook na auto een tijd uit te hebben gezet, werkt het niet.

    Hebben meer mensen dit gemerkt?

    Bij mij sinds eergisteren inderdaad. Heb net Audi gesproken en onze Q2 uit jan 2017 komt blijkbaar nog wel voor een software-update in aanmerking voor de 'satelliet' dienst per januari 2021. Overigens twijfel ik of we overstap maken naar Carplay (apple). Heeft iemand daar ervaring mee?

  16. #15

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost1980 Bekijk Berichten
    Bij mij sinds eergisteren inderdaad. Heb net Audi gesproken en onze Q2 uit jan 2017 komt blijkbaar nog wel voor een software-update in aanmerking voor de 'satelliet' dienst per januari 2021. Overigens twijfel ik of we overstap maken naar Carplay (apple). Heeft iemand daar ervaring mee?
    Ik heb geen ervaring met carplay. Wel Android auto. Dit werkt prettig met Google maps navigatie.
    Als je de dubbele USB hebt (dus niet charge only in de armsteun) kan je met een goede USB naar ethernet converter carplay aanzetten en proberen.
    Werkt goed in mijn A3 en Q2. Beide van MJ2017.
    Laatst gewijzigd door ledo; 18-12-20 om 21:29.

  17. #16

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    35
    Posts
    591
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Ik heb daar sinds vandaag 07.00uur ochtend last van. Een draaide google earth navi scherm.

    A5 SB 2018

  18. #17
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audic6 Bekijk Berichten
    Dat is alleen voor de 2018 en een paar van de 2017 modellen.
    Hoe update ik de firmware? Ik heb een dec 2018 wagen met VC.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  19. #18
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morris1973 Bekijk Berichten
    Hoe update ik de firmware? Ik heb een dec 2018 wagen met VC.
    ff @Carpediem benaderen
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  20. #19
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.024
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Ik vind het al belachelijk op het kleine navischerm maar als het ook niet meer in de VC getoond kan worden dan is het echt een totaal andere beleving waar je naar kijkt.

    Is Connect nu ook goedkoper geworden?
    Laatst gewijzigd door tom; 20-12-20 om 18:36.

  21. #20

    Standaard Re: Google Earth vandaag plat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165 Bekijk Berichten
    Is Connect nu ook goedkoper geworden?
    Audi en goedkoper maken ? kleine kans.

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •