Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Gordels vervangen voor één met kleur

  1. #21
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gordels vervangen voor één met kleur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    @tom
    Zou je aub willen reageren op mijn verzoek inzake groupbuy Of als dat via privé berichten niet is aangekomen, hoe kan ik je dan bereiken?
    Leverancier wil wel met 5% bij 5 tot 10 auto's en 10% bij meer dan 10 auto's.
    Ik ben moderator en geen beheerder, regel dat svp met Sander. Heb geen PB van je gehad.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #22
    ReusVRotterdam's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2015
    Leeftijd
    46
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Gordels vervangen voor één met kleur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kndmrm Bekijk Berichten
    Beste forumleden,Ik wil graag mijn standaard zwarte gordels vervangen voor een rode variant, maar ik zie de laatste tijd heel wat advertenties van kleine ondernemers die dit kunnen doen.

    Mijn vraag is:

    Waar moet ik op letten bij het vervangen van een gordel? Het schijnt dat er heel veel Aliexpress gordels rondgaan. Een paar testjes met deze gordels gezien, maar het zijn zeer slechte kwaliteit gordels die los knappen (is niet best mij een ongeluk). Iemand enig idee hoe je kunt zien of het gecertificeerde/gekeurde gordels zijn?

    Ps. Module blijft zelfde, het gaat enkel om de band.

    Alvast bedankt.
    Is het inmiddels gelukt met de gordels? Ik heb namelijk ook interesse en ik vroeg me af wat je bevindingen zijn met de aangedragen inbouwstations. Ik hoor graag meer van je.

  3. #23
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.126
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Gordels vervangen voor één met kleur

    Ik ben vorig jaar bij het European Airbag Centrum in Cuijk geweest: autogordel.nl Erg goed geholpen. Heel fijn contact met hen vooraf, supernette inbouw op de dag zelf. Bedrijf heeft oorsprong juist in het vervangen van airbags en gordels als veiligheidsitems van auto's. Grote aanbeveling
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •