Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Welk stuurslot, extra beveiliging

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2021
    Leeftijd
    32
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Welk stuurslot, extra beveiliging

    Hallo allemaal,
    ik ben hier net nieuw en ik zou heel graag advies willen.

    Kort mijn verhaal: Vorig jaar oktober is mijn audi a1 voor de deur gestolen helaas. Na 4 maanden zonder auto vond ik dat het weer tijd was voor een nieuwe audi. Wordt helemaal gelukkig van audi!🤭

    Volgende week wordt ik eigenaresse van een audi a3 e-tron bj2015. Nou wil ik om te beginnen een stuurslot aanschaffen. De audi heeft een afgevlakte stuur, en ik kom er totaal niet uit welke hierop zal passen die daadwerkelijk ook doet wat ie beloofd. Heeft iemand enig idee welke ik zou moeten kopen?

    Alvast bedankt en een hele fijne dag gewenst,

    Tugba

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Welk stuurslot, extra beveiliging

    https://www.audiforum.nl/forum/audif...vard/gestolen/ voor verschillende topics over beveiliging.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Welk stuurslot, extra beveiliging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tugba38 Bekijk Berichten
    Hallo allemaal,
    ik ben hier net nieuw en ik zou heel graag advies willen.

    Kort mijn verhaal: Vorig jaar oktober is mijn audi a1 voor de deur gestolen helaas. Na 4 maanden zonder auto vond ik dat het weer tijd was voor een nieuwe audi. Wordt helemaal gelukkig van audi!

    Volgende week wordt ik eigenaresse van een audi a3 e-tron bj2015. Nou wil ik om te beginnen een stuurslot aanschaffen. De audi heeft een afgevlakte stuur, en ik kom er totaal niet uit welke hierop zal passen die daadwerkelijk ook doet wat ie beloofd. Heeft iemand enig idee welke ik zou moeten kopen?

    Alvast bedankt en een hele fijne dag gewenst,

    Tugba
    Gefeliciteerd met de aankoop van je A3 e-tron! Een heerlijke auto om in te rijden!

    Ik gebruik zelf een Disklok, best een onhandig ding, maarja het doet wat het moet doen. Je moet er even een handigheidje in krijgen. Zou er wel een stuurhoes bij doen (ik gebruik een t-shirt), om je stuur te beschermen. Andere optie is een stuurbeugel Stoplock, heb ik zelf geen ervaring mee.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Welk stuurslot, extra beveiliging

    Ik gebruik sinds een jaar ook de ronde Disklok voor het afgevlakte stuur van mijn A3 Etron. Bevalt goed en het doet wat ie moet doen. Zoals Ludo ook al aangeeft, is het in het begin een beetje klooien met dat ding maar na een tijdje krijg je er steeds meer handigheid in en wordt het een soort van automatisme. Je moet wel de kleinste Disklok voor sturen tot en met 39 cm kopen. Om beschadigingen aan het stuur te voorkomen heb ik er wel de optionele stoffen stuurhoes bijgekocht.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2021
    Leeftijd
    32
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard

    Ja dankjewel! Ik denk dat ik voor de Disklok zal gaan👍

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barkie Bekijk Berichten
    Ik gebruik sinds een jaar ook de ronde Disklok voor het afgevlakte stuur van mijn A3 Etron. Bevalt goed en het doet wat ie moet doen. Zoals Ludo ook al aangeeft, is het in het begin een beetje klooien met dat ding maar na een tijdje krijg je er steeds meer handigheid in en wordt het een soort van automatisme. Je moet wel de kleinste Disklok voor sturen tot en met 39 cm kopen. Om beschadigingen aan het stuur te voorkomen heb ik er wel de optionele stoffen stuurhoes bijgekocht.
    Ow top! Bedankt voor de details!👍
    Laatst gewijzigd door tom; 05-03-21 om 23:24.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •