Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Zijn dit de krikpunten?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Zijn dit de krikpunten?

    Aan de onderzijde van mijn A3 Cabrio zitten 4 kunststof/rubber bussen. Dit zijn vermoed ik de krikpunten voor een brug of garagekrik.

    IMG_20210311_115813.jpg IMG_20210311_115904.jpg

    Op het kunststof deel staat onderdeelnr 8p0 802 847. Op het rubber insert 8v0 804 631.


    In de handleiding staat alleen de felsrand als jack punt beschreven, maar daar beschadigd de rubber coating van, ook met een rubber blokje ertussen.
    jack.png

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard re: Zijn dit de krikpunten?

    Ik ben er al uit na zoeken op onderdeelnr. Het blijkt dat Audi dit standaard monteert en hele volksstammen deze zelf in hun VW, Seat en Skoda plaatsen.

    Bijzonder dat Audi dit wel als standaard monteert, maar in het instructieboekje vergeet te benoemen.

  3. #3

    Standaard re: Zijn dit de krikpunten?

    Mag ik hier nog even op terug komen. Zijn dit nu wel of geen “krikpunten” om bijv. een garagekrik onder te zetten? Alvast bedankt.

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Zijn dit de krikpunten?

    Ja, google maar op het nummer.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #5

    Standaard Re: Zijn dit de krikpunten?

    Altijd opletten. Zijn inderdaad punten voor op de brug en stevig genoeg als je hem tegelijkertijd op 4 punten optilt. Op 1 punt wil dit niet altijd het geval zijn met risico van indrukken van het betreffende punt. Dus met normale krik gewoon de punten gebruiken zoals in het boekje
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •