Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: DRL naar LED en dynamische richtingaanwijzers achteraf, bj 2015

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2021
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard DRL naar LED en dynamische richtingaanwijzers achteraf, bj 2015

    Hoi Audi freaks!

    Ik heb het forum al redelijk afgezocht, maar ik kom niet uit op een antwoord op mijn vraag.
    Zelf ben ik een leek in dit soort dingen dus probeer ik het op deze manier.

    Ik heb sinds 4 weken een Audi A3 uit 2015 met, wat ik denk, de basis koplampen en achterlichten.
    Het zijn de normale halogeen 'gele' lampen en nog geen mooie LED-stripjes als daglichten.

    Nu wil ik graag van die LED-stripjes in mijn voorlamp en zou ik het ook heel vet vinden als de knipperlichten, zowel voor als achter, ook LED strips zijn die knipperen of mooi van binnen naar buiten 'glijden'.

    Geen idee of dit überhaupt mogelijk is.
    Op internet vind ik veel koplampen, maar ik heb geen idee op wat ik moet zoeken en wat nou een redelijke prijs is.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2021
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: DRL naar LED en dynamische richtingaanwijzers achteraf, bj 2015

    Een bumpje.
    Ik weet niet of de Audi 3 deurs 8v uit 2015 ook dynamische knipperlichten kan?
    Maar het led en xenon gedeelte moet toch kunnen?

    Iemand een idee wat ik dan precies nodig heb?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: DRL naar LED en dynamische richtingaanwijzers achteraf, bj 2015

    Je kan voor led drl met xenon nemen of full led koplampen en led achterlichten. De pre facelift is nooit met matrix verlichting (knipperlicht van binnen naar buiten) geleverd maar ik weet niet of dit toch misschien in te bouwen is.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2021
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: DRL naar LED en dynamische richtingaanwijzers achteraf, bj 2015

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levon1983 Bekijk Berichten
    Je kan voor led drl met xenon nemen of full led koplampen en led achterlichten. De pre facelift is nooit met matrix verlichting (knipperlicht van binnen naar buiten) geleverd maar ik weet niet of dit toch misschien in te bouwen is.
    Thanks!
    Voor de led drl met xenon moet ik zeker het eea ombouwen en extra aanschaffen?
    De full led's kunnen gewoon plug en play met het huidige?

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: DRL naar LED en dynamische richtingaanwijzers achteraf, bj 2015

    Je hebt volgens mij kans dat je ook de gateway moet upgraden naar high. Het zal gecodeerd moeten worden. Maar dat waren de opties die standaard op jou model zijn uitgebracht volgens mij. Dus voor halogeen (wat je nu hebt), xenon met led drl of full led en achter halogeen of led.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •