Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Geluidsmeldingen van apps komen niet door op MMI (Flitsmeister, Google Maps, etc)

  1. #1

    Standaard Geluidsmeldingen van apps komen niet door op MMI (Flitsmeister, Google Maps, etc)

    Ik rij nu al een paar maanden met plezier in mijn A3 etron uit 2015, maar heb 1 irritatiepunt. Ik gebruik de interne navi van de A3 niet, maar altijd mijn iPhone gekoppeld via bluetooth. De geluidsmeldingen van de navi-apps komen niet goed door en ik snap niet waarom.

    Ik ben nogal een radiofan. Als ik het MMI systeem op radio zet, dan komen meldingen sowieso niet door. Als ik het MMI systeem op media zet, om bijvoorbeeld Spotify te luisteren, dan komen meldingen soms wel en soms niet door.

    Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit? Moet het MMI systeem sowieso op media staan om geluidsmeldingen door te geven via de speakers? Kan dat niet als je radio luistert? Ik mis nu regelmatig een flitsmelding of afslag wat betekent dat ik voor mijn gevoel teveel op mijn iPhone zit te turen om maar niks te missen.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2021
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Geluidsmeldingen van apps komen niet door op MMI (Flitsmeister, Google Maps, etc)

    Ik heb zelf gewoon dat de meldingen doorkomen, ook met radio aan. Heb je voor de zekerheid het MMI systeem teruggezet naar fabrieksinstellingen, om in ieder geval even de basis een reset te geven?

  3. #3

    Standaard Re: Geluidsmeldingen van apps komen niet door op MMI (Flitsmeister, Google Maps, etc)

    Heb ik al gedaan. Zal ik nog eens doen. Ik zie net ook dat het MMI systeem 2 keer in mijn telefoon als bluetooth apparaat staat. Wellicht dat het misgaat, omdat ik 2 proefritten gedaan heb.

  4. #4

    Standaard Re: Geluidsmeldingen van apps komen niet door op MMI (Flitsmeister, Google Maps, etc)

    Ok, alles gereset, werkt nog niet. Meldingen komen alleen door als ik media als ingang kies. Bij radio geen meldingen van Google Maps. Ik heb een iPhone 12, laatste versie IOS. Ik zie op mijn iPhone nergens iets wat ik kan veranderen. Bij mijn vorige auto werkte dit wel gewoon. Iemand een gouden tip?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •