Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Welk type TPMS, A3 e-tron 2015

  1. #1

    Standaard Welk type TPMS, A3 e-tron 2015

    Beste audirijders,

    Na tijden rondstruinen op dit forum toch tijd om mijn eerste vraag te stellen.

    Ben op dit moment de trotse bezitter van een A3 e-tron uit 2015 en wil daar winterbanden voor gaan aanschaffen. Ik twijfel nu heel erg over het soort TMPS systeem. Bandenspanning wordt gemeten, dat is bewezen met een lekke band laatst. Ik lees ook verhalen over directe (sensor) en indirecte (ABS?) TPMS en kwam tot de conclusie dat ik geen TMPS sensoren in de velg nodig heb. Mijn handleiding laat me helaas ook in de steek. Hoop dat iemand me duidelijkheid kan bieden!

    *voor geďnteresseerden*
    Ik twijfel tussen de Blizzak LM005 en Dunlop Winter Sport 5 (205/50/R17 93V XL). Hierbij wil ik 7x17 ET46 antraciet velgen monteren (auto is daytona grey). Tips zijn uiteraard welkom!

    Thanks!

  2. #2
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.128
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard re: Welk type TPMS, A3 e-tron 2015

    Gefeliciteerd met je A3 e-tron! Zoals je wellicht hebt gelezen zijn we dol op foto’s ;-) (stel jezelf voor rubriek al gevuld?). Je velgen hebben geen sensoren, dus je kunt er “alles” onder leggen. Succes!

  3. #3

    Standaard Re: Welk type TPMS, A3 e-tron 2015

    Dank voor je snelle reactie, ik zal deze week eens een voorstel berichtje plaatsen!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •