Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Bedradingschema MMI blok (de beige) naar luidsprekers 8v (2015) met Navigatie plus

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Bedradingschema MMI blok (de beige) naar luidsprekers 8v (2015) met Navigatie plus

    Hallo allemaal,

    zal even duren voordat iemand reageert met dit heerlijk weer en vanavond weer de nodige vermaak op TV!

    Er zit een bassvervorming bij niveau 7-11) op de linker voorspeaker die niet toeneemt bij hoger volume. MMI is gerepareerd en zij horen hem niet op hun apparatuur. Dus zal het de speaker/bedrading zijn. Dit wil ik testen door in het beige blokje achter in de MMI de LF / RF om te wisselen om te kijken of het in speaker bedrading zit of de output van de MMI unit. speakers omwisselen is ook een optie maar dan zou het nog aan de bedrading kunnen liggen..

    Kan iemand mij helpen aan dit schema of aangeven waar ik kan zoeken? wil nl geen speakers opblazen Heb er wel een gevonden maar niet specifiek dezelfde auto en MMI unit.

    Het gaat om de MIB High van de A3 uit 2015. (met 2xSD en 1xSIM en SSD/HDD)

    Dank voor jullie hulp weer! en veel plezier met NED-AUS

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Posts
    262
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Bedradingschema MMI blok (de beige) naar luidsprekers 8v (2015) met Navigatie plus

    Als je gewoon de LF en RF omwisselt , weet je meteen waar het aan ligt toch ? Als het probleem nog steeds links voor te horen is , ligt het aan de speaker dacht ik.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Bedradingschema MMI blok (de beige) naar luidsprekers 8v (2015) met Navigatie plus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yvanvw Bekijk Berichten
    Als je gewoon de LF en RF omwisselt , weet je meteen waar het aan ligt toch ? Als het probleem nog steeds links voor te horen is , ligt het aan de speaker dacht ik.
    Dank voor je reactie! Dit is precies wat ik wil doen. maar dan moet ik weten welke kabeltjes om te zetten (LF+/LF- naar RF+/RF-). en daarvoor heb ik volgens mij het bedradingsschema nodig. Speakers overzetten is ook mogelijk maar veel meer werk en bovendien zou het dan alsnog aan de bedrading kunnen liggen.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Posts
    262
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Bedradingschema MMI blok (de beige) naar luidsprekers 8v (2015) met Navigatie plus

    Misschien toch even het deurpaneel losmaken en kijken welke kleuren bij je speaker aankomen ? De speakerdraden aan het 'blokje' zijn meestal wel per twee , bv grijs en grijs/zwart , groen en groen/zwart , wit en wit/zwart , paars en paars/zwart .(of andere ...)

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Bedradingschema MMI blok (de beige) naar luidsprekers 8v (2015) met Navigatie plus

    @yvanvw: Dankje. Heb inmiddels de kabelparen gewisseld en geluid links blijft slecht... dus speaker. Thx! Enige suggesties voor plug and play die in een A3 8V cabrio passen? Ik zoek maar kan ze niet vinden...
    Laatst gewijzigd door Audi8e4ever; 01-07-21 om 16:30.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Posts
    262
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Bedradingschema MMI blok (de beige) naar luidsprekers 8v (2015) met Navigatie plus

    Ik dacht dat het een speaker van 16 cm of 13 cm is , ben niet zeker. Je moet toch je deurpaneel er af halen . Kan je direct zien welke je nodig hebt.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    39
    Posts
    169
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 Cabrio

    Standaard Re: Bedradingschema MMI blok (de beige) naar luidsprekers 8v (2015) met Navigatie plus

    Zoals geschreven even kijken naar het onderdeelnr.
    Hier kan je waarschijnlijk wel een passende gebruikte vinden voor niet te veel geld https://www.bm-parts.nl/onderdelen/c...io?s=A3+cabrio

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •