Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: A3 e-tron 2015 voorkeurslaadtijd werkt niet meer

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2021
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard A3 e-tron 2015 voorkeurslaadtijd werkt niet meer

    Via mijn Audi app stel ik de timer in om op te laden. Nu valt het mij op dat ik de functie "airconditioning elektrisch" niet uit kan zetten. Als ik het vinkje uit zet en de instellingen verzend naar de auto staat het vinkje (schakelaar) gewoon weer aan. Tevens is het ook niet mogelijk meer om de voorkeurslaadtijd in te stellen. Alleen vertrektijd is nog aan te passen.

    Is dit een storing in de app of moet ik het daar niet in zoeken?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2021
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron 2015 voorkeurslaadtijd werkt niet meer

    Audi Nederland is er nu mee bezig. Het probleem is ontstaan nadat de navigatie van 2018 naar 2021 is ge-upgrade.

  3. #3
    pon3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    70
    Posts
    241
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron 2015 voorkeurslaadtijd werkt niet meer

    @AudiRic
    Al 2 jaar bezitter van een A3 etron 2015.
    Audi AG heeft de functionaliteit van de app in die periode als ik me goed herinner wel 12 maal aangepast m.b.t. functionaliteit en layout ( modernere looks, functie verminderingen)
    De bedieningsinterface laden (timer) heeft in de huidige versie 4.2 ook weer een update gekregen( de werking is zoals je omschrijft, enkel opgave van vertrektijd is nog mogelijk )
    De strekking van de diverse updates-wijzigingen kun je teruglezen onder de rubriek release informatie in de app zelf ( onder tabje account ) .
    In het algemeen kun je in de tijd gezien stellen, dat er steeds minder eigen settings mogelijk zijn.
    De toekomst trend bij Audi AG is meer grafisch op gewenste einddoel gericht en niet meer op de weg er na toe en in detail.
    A3 8V etron, A3 8V 3 deurs, A3 8P 5 deurs
    BMW 528 station, BMW 518 station, BMW 320 sedan
    Ford Sierra, Ford Capri II, Ford Capri I, Ford Taunus, Ford Cortina

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2021
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron 2015 voorkeurslaadtijd werkt niet meer

    Dat ik de laadtijd niet meer kan instellen is niet zo'n probleem. Maar dat ik de klimaatregeling niet uit kan zetten is natuurlijk niet zoals het hoort.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pon3 Bekijk Berichten
    @AudiRic
    Al 2 jaar bezitter van een A3 etron 2015.
    Audi AG heeft de functionaliteit van de app in die periode als ik me goed herinner wel 12 maal aangepast m.b.t. functionaliteit en layout ( modernere looks, functie verminderingen)
    De bedieningsinterface laden (timer) heeft in de huidige versie 4.2 ook weer een update gekregen( de werking is zoals je omschrijft, enkel opgave van vertrektijd is nog mogelijk )
    De strekking van de diverse updates-wijzigingen kun je teruglezen onder de rubriek release informatie in de app zelf ( onder tabje account ) .
    In het algemeen kun je in de tijd gezien stellen, dat er steeds minder eigen settings mogelijk zijn.
    De toekomst trend bij Audi AG is meer grafisch op gewenste einddoel gericht en niet meer op de weg er na toe en in detail.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2021
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 e-tron 2015 voorkeurslaadtijd werkt niet meer

    Sinds gisteren is er een nieuwe update van My Audi app in de Apple Appstore. Eindelijk een update (dacht ik), dus gelijk uitproberen. Probleem van voorkeurlaadtijd en klimaatcontrol is dus gewoon niet opgelost. Ik vraag mij werkelijk af welke prutsers er daar bij Audi zitten.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •