Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Pre-facelift voorzien van S-Line/Facelift achterbumper

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Pre-facelift voorzien van S-Line/Facelift achterbumper

    Hoi,

    Heb de zoekfunctie gebruikt en wat info gevonden maar niet precies wat ik zoek.
    Heb reeds een A3 8V uit 2015 (Pre-facelift) en deze is standaard uitgevoerd. Nu heb ik interieur al bijna volledig S-Line soul gemonteerd en wil nu wat aan het exterieur gaan doen, beginnend met de achterbumper en zijskirts omdat deze er gewoon niet mooi uitzien.

    Ik ben echt weg van de S-Line bumper en diffuser van de facelift A3 of de normale S-Line diffuser. (zie hieronder)





    https://www.audiforum.nl/forum/model...p+pre+facelift

    Uit dit topic kan ik opmaken dat de S-Line diffusers niet zomaar passen op non-sline bumpers. Iets anders dan ik van de 8P gewend ben helaas. Echter weet ik niet/kan ik niet vinden of een complete facelift bumper op mijn non-sline A3 past. Ik ga er gemakszuchtig maar vanuit dat de schroefpunten op carresorie hetzelfde zijn maar kan dit dus niet met zekerheid zeggen.

    Zijn er andere combo's mogelijk?

    - Is er bijvoorbeeld een S-Line diffuser pas te maken voor een 'niet' s-line diffuser?
    - Passen limo bumpers op een sportback of zijn dit compleet verschillende bumpers?

    Hoor 't graag!
    Laatst gewijzigd door henkkeumus; 17-10-21 om 12:18.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •