Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Massagestoelen, hoe werkt en voelt het?

  1. #1

    Standaard Massagestoelen, hoe werkt en voelt het?

    Hoe werken ze? Ik zag dat de B9 S4 en A8 verschillende functies voor massagestoelen hebben (meer standen op de A8 bijvoorbeeld), maar de A3 heeft nauwelijks informatie op internet voor wat ik kon vinden.


    Ik ben op zoek om de A3 E-tron te kopen en zou graag massagestoelen hebben, aangezien slechts ~ 0,5% van de markt voor gebruikte auto's deze optie beschikbaar heeft op het voertuig, waardoor mijn opties enorm worden beperkt. Hoe voelt de massage en hoe werkt het?


    Bedankt!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2021
    Leeftijd
    51
    Posts
    23
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Massagestoelen, hoe werkt en voelt het?

    Ik heb ze in mijn A3 E-tron, gebruik ze nauwelijks. Voegt voor mij eigenlijk niets toe. Had er ook meer van verwacht. Je kan ook geen aanpassing doen. Gewoon 1 stand.

  3. #3

    Standaard Re: Massagestoelen, hoe werkt en voelt het?

    Ik had het in mijn vorige auto (Golf). Had in die auto echt 0 toegevoegde waarde. Je voelde zeer minimaal een rolletje in je rug. Ik heb geen beste rug. Stoelverwarming is dan wel echt een fijne optie.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Posts
    38
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Massagestoelen, hoe werkt en voelt het?

    Heb ze persoonlijk nog nooit in audi mogen ervan andere merken eel sommige zijn echt goed en andere lijkt meer op iets van aliexpress

  5. #5

    Standaard Re: Massagestoelen, hoe werkt en voelt het?

    Omdat ze ook nergens in de buurt van mij worden aangeboden om ze even te testen tijdens een testrit bijvoorbeeld laat ik de optie vallen, hartelijk bedankt! Met een beetje geluk zit het toevallig op de auto die ik uiteindelijk koop, maar nu zijn tenminste mijn verwachtingen verlaagd.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •