Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Bloedirritante kraak S-line bestuurdersstoel

  1. #1

    Standaard Bloedirritante kraak S-line bestuurdersstoel

    Helaas terugkomend van wintersport een kraak in mijn A3 etron met S-line stoelen gekregen. Auto is van 2015. Echt bloed irritant en ik kan niet goed vinden waar het zit. Het is niet echt een kraakje, maar meer een knakje. Laat zich lastig uitleggen.

    Voor ik naar de dealer ga, even een poging op het forum om het op te lossen.

    De kraak zit volgens mij bij mijn linkerbil, dus in het zitgedeelte. De kraak is er bij licht verschuiven, maar vooral telkens bij het versnellen of van het gas afgaan. Als ik harder druk of ga verzitten hoor ik het niet. Dus bij lichte input is de kraak er. Als ik mijn hand op de linkerwang van de zitting leg, dan voel ik ook een knakje.

    Ik heb de rugleuning al een beetje versteld en ik heb ook de stoel al een paar keer hoger en lager gesteld. Geen resultaat. Iemand een idee of zoekrichting? Is dit iets wat vaker voorkomt?
    Laatst gewijzigd door marsman1980; 12-01-23 om 15:55.

  2. #2
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Bloedirritante kraak S-line bestuurdersstoel

    Elektrische- of handbediening?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Posts
    145
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: Bloedirritante kraak S-line bestuurdersstoel

    Is het een kraakje in de stoelzitting? Ik heb dit als er iemand op de bijrijdersstoel zit. Dit wordt veroorzaakt door het schuren van de gordelhouder tegen de zitting.

  4. #4

    Standaard Re: Bloedirritante kraak S-line bestuurdersstoel

    Het is een handbediening. Het zit echt in de zitting. Dus niet bij de gordelhouder.

  5. #5
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Bloedirritante kraak S-line bestuurdersstoel

    Misschien een muntje ergens bij/tussen de rails gevallen

    Edit: Oh, ik lees nu als je jezelf verschuift ook. Zitten alle boutjes goed vast? Klein beetje speling kan je denk ik al voelen.
    Laatst gewijzigd door iLudo; 12-01-23 om 21:25.


  6. #6

    Standaard Re: Bloedirritante kraak S-line bestuurdersstoel

    Ik ga het vandaag even checken qua boutjes. Maar het lijkt meer in de zitting te zitten, dan dat het in de rails zit. Ik zal ook eens proberen of ik iets tussen de zitting en het plastic gedeelte van de handbediening kan stoppen.
    Laatst gewijzigd door marsman1980; 13-01-23 om 09:30.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •